Қайтымды және қайтымсыз химиялық реакциялар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қайтымды және қайтымсыз химиялық реакциялар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1.

Қайтымды реакциялар


Күні: 05.04.2019 жыл


Сынып: 9

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қайтымды және қайтымсыз химиялық реакциялар. Химиялық тепе-теңдік. №3 көрсетілім«Қайтымды химиялық реакциялар».

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.3.3.1-қайтымды және қайтымсыз реакцияларды білу.

9.3.3.3-химиялық тепе-теңдік күйіне және химиялық реакция жылдамдығына жағдайлар өзгерісінің әсерін түсіну және ажырату.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Қайтымды және қайтымсыз реакцияларды біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:. Химиялық тепе-теңдіктің күйін сипаттайды.

Кейбір оқушылар: Химиялық реакция жылдамдығына жағдайлар өзгерісінің әсерін түсіндіреді және ажырата алады.

Ойлау дағдыларының

деңгейлері


Қолдану

Бағалау критерийі

  • Қайтымды және қайтымсыз химиялық реакцияларды дұрыс жазып, түсіндіре алады

  • Химиялық тепе-теңдіктің күйін сипаттай алады

  • Химиялық реакциялардың жылдамдықтарын ажыратады

Тілдік мақсаттар


Қайтымды, қайтымсыз, тепе- теңдік

константа, концентрация

Құндылықтарға баулу




Топтық жұмыс арқылы бір-біріне деген құрметін дамыту, ынтымақтастықты арттыру, еңбек және шығармашылық қасиеттерін, өзіндік білім алу дағдыларын дарыту

Пәнаралық байланыс

Физика 8.3.2.9. жылулық тепе –теңдік теңдеуін есептер шығаруда қолдану .

Тақырып бойынша алдыңғы білім


9.3.2.3. Катализаторлар, ингибиторлар. №3 практикалық жұмыс «Реакция жылдамдығына катализатордың әсері»



Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут


«Стикерлер арқылы» әдісі бойынша 3 топқа бірігеді.


түсті стикерлер

Жаңа білім


7 минут










Сабақтың ортасы


10 минут


























7 минут


























Сабақты бекіту

8 минут


«Ыстық доп» әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіру.

Сұрақтар дайындалып, қағаз қиындылары оқушыларға допқа жапсырылып беріледі.


«Кім алғыр» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

N2 + 3 Н2    ↔       2 NН3 + Q

BaCl2 + H2SO4 → BaSO4↓ + 2HCl

Оқулықпен жұмыс

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жеке, жұптық жұмыс

Тура және кері реакциялардың жылдамдықтары тең болғандағы жүйенің күйін химиялық тепе-теңдік деп атайды.


«Түртіп алу» әдісі арқылы тапсырмаларды орындау

1)концентрация әсері

Тәжірибе №1

Темір (ІІІ) хлориді мен калий роданидін әрекеттестірейік

FeCl3+ KCNS Fe(CNS)+ KCl

Алынған темір(ІІІ) роданидін 3 бөліп сынауыққа құйып , келесі тәжірибеге көшейік:

2 FeClконц арттырайық

3 KCNS конц арттырайық

Қорытынды жаса.

2) қысымның әсері (Тек газдар үшін)

2NO+O2= 2NO2

3) температураның әсері

N2+3H2 ↔2NHH = -92,4 кДж

Дескриптор                  

  • Қайтымды және қайтымсыз химиялық реакцияларды дұрыс жазып, түсіндіре алады

  • Химиялық тепе-теңдіктің күйін ажырата алады

1-есеп.Егер реакцияның температуралық  коэффициенті үшке тең болса γ=3, температураны 150°С-дан 200°С-ға көтергенде, реакцияның жылдамдығы қанша есе артады?

Дескриптор

  • Есептің қысқаша шартын өрнектейді

  • Есепті шешу барысында формула қолданады

  • Математикалық есептеулерді қатесіз орындайды

2-есеп .Егер А затының бастапқы концентрациясы 0,22 моль/л, ал 10 секундтан  кейін 0,215 моль/л болса, А+В=2С реакциясының  орташа  жылдамдығы қандай екенін есептеңіздер. Осы уақытта В затының концентрациясы қалай өзгерді?

Дескриптор 

  •  Қайтымды және қайтымсыз химиялық реакцияларды дұрыс жазып, түсіндіре алады

  • Химиялық тепе-теңдіктің күйін сипаттай алады

  • Химиялық реакциялардың жылдамдықтарын ажыратады

«Білгеніңді пайдалан» әдісі



Бас бармақпен бағалайды











«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Жұптық бағалау































«Түртіп ал» әдісі







«Бас бармақ» әдісімен бағалау














«Бас бармақ» әдісімен бағалау








«Бас бармақ» әдісімен бағалау



Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс


«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды.

Топ басшысының бағалауы

«Бес саусақ» әдісі арқылы

  1. Сендерге сабақ ұнады ма?

  2. Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер?

  3. Қандай тапсырма сендерге ұнады?

  4. Өз жұмыстарыңды қалай бағалайсыңдар?

  5. Қай жерде қиналдыңдар?

Топ басшы өз топ мүшелерін бағалайды



Бүгінгі сабақ бойынша алған әсерлерін бес саусаққа жазады.

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.06.2019
11811
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі