Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1. Қайтымды реакциялар |
|
||
|
Күні: 05.04.2019 жыл |
|
||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Қайтымды және қайтымсыз химиялық реакциялар. Химиялық тепе-теңдік. №3 көрсетілім«Қайтымды химиялық реакциялар». |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.3.3.1-қайтымды және қайтымсыз реакцияларды білу. 9.3.3.3-химиялық тепе-теңдік күйіне және химиялық реакция жылдамдығына жағдайлар өзгерісінің әсерін түсіну және ажырату. |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Қайтымды және қайтымсыз реакцияларды біледі. Оқушылардың басым бөлігі:. Химиялық тепе-теңдіктің күйін сипаттайды. Кейбір оқушылар: Химиялық реакция жылдамдығына жағдайлар өзгерісінің әсерін түсіндіреді және ажырата алады. |
||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Қолдану |
||
|
Бағалау критерийі |
|
||
|
Тілдік мақсаттар
|
Қайтымды, қайтымсыз, тепе- теңдік константа, концентрация |
||
|
Құндылықтарға баулу
|
Топтық жұмыс арқылы бір-біріне деген құрметін дамыту, ынтымақтастықты арттыру, еңбек және шығармашылық қасиеттерін, өзіндік білім алу дағдыларын дарыту |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Физика 8.3.2.9. жылулық тепе –теңдік теңдеуін есептер шығаруда қолдану . |
||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
9.3.2.3. Катализаторлар, ингибиторлар. №3 практикалық жұмыс «Реакция жылдамдығына катализатордың әсері» |
||
|
Сабақбарысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 3 минут |
«Стикерлер арқылы» әдісі бойынша 3 топқа бірігеді.
|
түсті стикерлер |
||
|
Жаңа білім 7 минут Сабақтың ортасы 10 минут 7 минут Сабақты бекіту 8 минут |
«Ыстық доп» әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіру. Сұрақтар дайындалып, қағаз қиындылары оқушыларға допқа жапсырылып беріледі.
«Кім алғыр» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. N2 + 3 Н2 ↔ 2 NН3 + Q BaCl2 + H2SO4 → BaSO4↓ + 2HCl Оқулықпен жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жеке, жұптық жұмыс Тура және кері реакциялардың жылдамдықтары тең болғандағы жүйенің күйін химиялық тепе-теңдік деп атайды.
«Түртіп алу» әдісі арқылы тапсырмаларды орындау 1)концентрация әсері Тәжірибе №1 Темір (ІІІ) хлориді мен калий роданидін әрекеттестірейік FeCl3+ KCNS Fe(CNS)3 + KCl Алынған темір(ІІІ) роданидін 3 бөліп сынауыққа құйып , келесі тәжірибеге көшейік: №2 FeCl3 конц арттырайық №3 KCNS конц арттырайық Қорытынды жаса. 2) қысымның әсері (Тек газдар үшін) 2NO+O2= 2NO2 3) температураның әсері N2+3H2 ↔2NH3 H = -92,4 кДж Дескриптор
1-есеп.Егер реакцияның температуралық коэффициенті үшке тең болса γ=3, температураны 150°С-дан 200°С-ға көтергенде, реакцияның жылдамдығы қанша есе артады? Дескриптор
2-есеп .Егер А затының бастапқы концентрациясы 0,22 моль/л, ал 10 секундтан кейін 0,215 моль/л болса, А+В=2С реакциясының орташа жылдамдығы қандай екенін есептеңіздер. Осы уақытта В затының концентрациясы қалай өзгерді? Дескриптор
|
«Білгеніңді пайдалан» әдісі
Бас бармақпен бағалайды
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Жұптық бағалау
«Түртіп ал» әдісі
«Бас бармақ» әдісімен бағалау
«Бас бармақ» әдісімен бағалау «Бас бармақ» әдісімен бағалау |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут
Кері байланыс |
«Екі жұлдыз – бір тілек» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды. Топ басшысының бағалауы «Бес саусақ» әдісі арқылы
|
Топ басшы өз топ мүшелерін бағалайды
Бүгінгі сабақ бойынша алған әсерлерін бес саусаққа жазады. |
||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
|
||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қайтымды және қайтымсыз химиялық реакциялар
Қайтымды және қайтымсыз химиялық реакциялар
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1. Қайтымды реакциялар |
|
||
|
Күні: 05.04.2019 жыл |
|
||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Қайтымды және қайтымсыз химиялық реакциялар. Химиялық тепе-теңдік. №3 көрсетілім«Қайтымды химиялық реакциялар». |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.3.3.1-қайтымды және қайтымсыз реакцияларды білу. 9.3.3.3-химиялық тепе-теңдік күйіне және химиялық реакция жылдамдығына жағдайлар өзгерісінің әсерін түсіну және ажырату. |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Қайтымды және қайтымсыз реакцияларды біледі. Оқушылардың басым бөлігі:. Химиялық тепе-теңдіктің күйін сипаттайды. Кейбір оқушылар: Химиялық реакция жылдамдығына жағдайлар өзгерісінің әсерін түсіндіреді және ажырата алады. |
||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Қолдану |
||
|
Бағалау критерийі |
|
||
|
Тілдік мақсаттар
|
Қайтымды, қайтымсыз, тепе- теңдік константа, концентрация |
||
|
Құндылықтарға баулу
|
Топтық жұмыс арқылы бір-біріне деген құрметін дамыту, ынтымақтастықты арттыру, еңбек және шығармашылық қасиеттерін, өзіндік білім алу дағдыларын дарыту |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Физика 8.3.2.9. жылулық тепе –теңдік теңдеуін есептер шығаруда қолдану . |
||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
9.3.2.3. Катализаторлар, ингибиторлар. №3 практикалық жұмыс «Реакция жылдамдығына катализатордың әсері» |
||
|
Сабақбарысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 3 минут |
«Стикерлер арқылы» әдісі бойынша 3 топқа бірігеді.
|
түсті стикерлер |
||
|
Жаңа білім 7 минут Сабақтың ортасы 10 минут 7 минут Сабақты бекіту 8 минут |
«Ыстық доп» әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіру. Сұрақтар дайындалып, қағаз қиындылары оқушыларға допқа жапсырылып беріледі.
«Кім алғыр» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. N2 + 3 Н2 ↔ 2 NН3 + Q BaCl2 + H2SO4 → BaSO4↓ + 2HCl Оқулықпен жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жеке, жұптық жұмыс Тура және кері реакциялардың жылдамдықтары тең болғандағы жүйенің күйін химиялық тепе-теңдік деп атайды.
«Түртіп алу» әдісі арқылы тапсырмаларды орындау 1)концентрация әсері Тәжірибе №1 Темір (ІІІ) хлориді мен калий роданидін әрекеттестірейік FeCl3+ KCNS Fe(CNS)3 + KCl Алынған темір(ІІІ) роданидін 3 бөліп сынауыққа құйып , келесі тәжірибеге көшейік: №2 FeCl3 конц арттырайық №3 KCNS конц арттырайық Қорытынды жаса. 2) қысымның әсері (Тек газдар үшін) 2NO+O2= 2NO2 3) температураның әсері N2+3H2 ↔2NH3 H = -92,4 кДж Дескриптор
1-есеп.Егер реакцияның температуралық коэффициенті үшке тең болса γ=3, температураны 150°С-дан 200°С-ға көтергенде, реакцияның жылдамдығы қанша есе артады? Дескриптор
2-есеп .Егер А затының бастапқы концентрациясы 0,22 моль/л, ал 10 секундтан кейін 0,215 моль/л болса, А+В=2С реакциясының орташа жылдамдығы қандай екенін есептеңіздер. Осы уақытта В затының концентрациясы қалай өзгерді? Дескриптор
|
«Білгеніңді пайдалан» әдісі
Бас бармақпен бағалайды
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Жұптық бағалау
«Түртіп ал» әдісі
«Бас бармақ» әдісімен бағалау
«Бас бармақ» әдісімен бағалау «Бас бармақ» әдісімен бағалау |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут
Кері байланыс |
«Екі жұлдыз – бір тілек» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды. Топ басшысының бағалауы «Бес саусақ» әдісі арқылы
|
Топ басшы өз топ мүшелерін бағалайды
Бүгінгі сабақ бойынша алған әсерлерін бес саусаққа жазады. |
||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
|
||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||
шағым қалдыра аласыз













