Ойлан, сипатта.
(Ж.Ұ) Балалар, қызыл телпек бізге құр қол келмепті. Өзінің
себетін ала келіпті. Оның ішінде не бар
екен?
Бір оқушы тақтаға шығып
себеттен бір затты ұстап, сипаттап береді. Ал оқушылар сипатталған
затты табады.
Бағалау: жұлдызша
арқылы
Сипаттап берген балаға және
оны тапқан балаға
беріледі.
«Кім
жылдам»
(Т).Оқушыларға қажетті заттардың
суреттері беріледі. Сол суреттердің ішінен 1-топ оқу құралдарының,
екінші топ ойыншықтардың, үшінші топ спорттық заттардың суретін
таңдап алуы керек.

Бағалау:
Смайликтер
(Ж.Т). «Қарлы
кесек» Әңгімеле.
Топтағы оқушылар
жұптасып «Оқу құралдарын қалай ұзақ қолдануға болады?» тақырыбына
бір-бірімен әңгімелесіп, пікір алмасады. Оқушылардың әр жұбы
топтағы басқа балалардың алдарында өз ережелерін айтады және әр топ
үш ереже айтуы керек. Соңында әр топтан біреуі таңдалады. Мұғалім
сол ережені күнделікті естерінде сақтау керектігін
айтады.

Бағалау:
Геометриялық фигуралар
(Т).«Ойлан және жауап
бер»
Үш топқа уш заттың
(терезе,қалам,парақ) суреті беріледі және тақтаға суреттер ілінеді.
Алдында тұрған суреттегі зат неден жасалатынын тақтадағы ілінген
суреттер бойынша сәйкестендіріп тауып,апарып жапсырады және «Не
неден жасалады?» деген сұрақ бойынша әңгіме
жүргізіледі.
Оқушылар қағаз –
ағаштан, терезе – шыныдан, қалам – пласмассадан жасалады деген
пікір айтады.
Бағалау:
бағдаршам арқылы
Дескриптор: 1.Қағаздың, қаламның,
терезенің алыну көзін
анықтайды
ҚБ.Тапсырма
Саған қандай оқу құралдары
қажет? Оларды сөмкемен байланыстырып сыз.

Сен мектепке қалай дайындалдың?
Сыныпта
әңгімеле.
-
Оқуға қажетті
құралдарды анықтайды.
-
Өзінің мектепке
дайындығы туралы
әңгімелейді.
Бағалау:
смайлик
-
-
-
2
|
1
|

|

|
|