Қала құрылысы және иресми символдардың мәні

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қала құрылысы және иресми символдардың мәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну Бірқатар оқушылар үшін: Кубты бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде есептеу, бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде санның кубы ретінде түсіну Кейбіроқушылар үшін: Санның кубтық құрамын табу үшін, санды өрнектің мәнін бірнеше амал арқылы табу. Оқушылар: Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіндіру Пәндік лексика және терминология: Санның квадраты, санның кубы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырып: Қала құрылысы және иресми символдардың мәні

Күні:

Оқу мақсаттары

3.1.2.1 * санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар:

Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну

Бірқатар оқушылар үшін:

Кубты бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде есептеу, бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде санның кубы ретінде түсіну

Кейбіроқушылар үшін:

Санның кубтық құрамын табу үшін, санды өрнектің мәнін бірнеше амал арқылы табу.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіндіру

Пәндік лексика және терминология:

Санның квадраты, санның кубы

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Талқылау:

-Бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде санның кубын ұсына аласыз ба?

-Бірдей үш көбейткіштің туындысы ретінде санның кубын есептеңіздер?

-Қалай ойлайсың санның квадраты мен кубын жазу үшін не үшін жоғарғы индексті ойлап тапты?

Жазу:

Санның кубын жазыңыз.

Тірекбілім, білік, дағдылар

Бірдей көбейткіштердің көбейтіндісі, санның квадраты, көбейту компоненттері

Жоспар

Жоспарланғануақыт

Жоспарланғаніс-әрекет

Қоры



0-1

Ынталандыру.

монументтердің суреттері немесе слайдттар







4-6


Өзектендіру. ауызша есептеу.

- №1 ауызша.Санның квадраты туралы түсінікті қайталауға

9- бұл ? санының жартысы. 8- бұл ? санының жартысы

20 нын 4/1, 36-ның 9/1,16-ның 4/1,48 -дің 6/1, 54-тің6/1

Өзіндік жұмыс. 1- 2 нұскаға

4² + 25 = 1² =

5² + 4² = 2² =

6² - 9 = 3² =

10² - 7² = 4² =

9² + 9 = 5² =

оқулық









карточкалар



12-29

Сабақтың ортасы

Жаңаны ашу.К .20бет № 2 а) тәжірибие ретінде

Жаңаны ашу үшін балалар текшелерді қорапқа салып тәжірибелік жұмыс жасату н/е оқулықтағы суреттерді қарап өз нұсқаларын айтқызу.

-санаудың бұдан да ыңғайлырақ түрін атай аласың ба?




Төртбұрыштарды қорапқа суретте көрсетілгендей, шетінен бастап қатарынан қалап салу керек.

Текшелерді үш қатарға бірдей қылып тізіп санауға болатынын түсіндіру. 3х3- бұл текшенің бір қабатының саны. Ал мұндай қабаттан үшеу шықты. Онда мынадай өрнек шығады:3х3х3=9

Санның квадратын жаңаша жазуда тиімді жолын ойын арқылы табуды ұсыну.

Шешіммен таныстыру:Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісімен атауға болады. Жоғарғы жағындағы 3 деген индекс санның кубы екенін білдіреді.

Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

К .20бет № 2 ә) ,б) айтып отырып жазу,куб ,квадратқа алмастыру. тапсырманы түсінік бере отырып орындайды

Үш көбейткіштің көбейтіндісін кубпен алмастырады 3 деген индексті жазады және есептеп көреді.

Өзіндік жұмыс

Таңба негізді дәптерде орындайды:санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде ойла. Есепте.

Ары қарай үлестірмелі қима қағаз бойынша жауаптарын тексеру үшін салыстырады:

13= 1х1х1=1х1=1

23= 2х2х2=4х2=8

33= 3х3х3=9х3=27

Жетістік критерииі:

Мен:

  • Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде көрсету;

  • Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде есептей аламын.

Дәптер, оқулық, Сабаққа арналған тұсаукесер, текшелер мен қорап







































Кітаппен



37-40мин


















Жаңаны қолдану.

ҚБ барлық біртаңбалы сандардың кубын тапқызу .

Бұрынғы өтілген материалдармен жұмыс.

5 а) амалдардың орындалу тәртібін еске түсіру.

Сабақ тақырыбы бойынша сұрақтар құрастыр.

Әр жаңа сабақта немесе бекіту сабағында оқушылар сұрақтар құрастырады. Бұл тақырыпты ұғынып, дұрыс қабылдауға мүмкіндік береді. Оқулықта берілген сөздермен сұрақтар құрастыру керек. Мына тәсілдерді қолдануға болады: түймедақ немесе Блум текшесі.

Оқулық.дәптер



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.12.2018
589
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі