|
Тақырып: Қала құрылысы және иресми символдардың мәні |
Күні: |
|||
|
Оқу мақсаттары |
3.1.2.1 * санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну |
||||
|
Бірқатар оқушылар үшін: |
||||
|
Кубты бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде есептеу, бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде санның кубы ретінде түсіну |
||||
|
Кейбіроқушылар үшін: |
||||
|
Санның кубтық құрамын табу үшін, санды өрнектің мәнін бірнеше амал арқылы табу. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіндіру Пәндік лексика және терминология: Санның квадраты, санның кубы |
|||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: -Бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде санның кубын ұсына аласыз ба? -Бірдей үш көбейткіштің туындысы ретінде санның кубын есептеңіздер? -Қалай ойлайсың санның квадраты мен кубын жазу үшін не үшін жоғарғы индексті ойлап тапты? |
||||
|
Жазу: |
||||
|
Санның кубын жазыңыз. |
||||
|
Тірекбілім, білік, дағдылар |
Бірдей көбейткіштердің көбейтіндісі, санның квадраты, көбейту компоненттері |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланғаніс-әрекет |
Қоры |
||
|
0-1 |
Ынталандыру. |
монументтердің суреттері немесе слайдттар |
||
|
4-6 |
Өзектендіру. ауызша есептеу. - №1 ауызша.Санның квадраты туралы түсінікті қайталауға 9- бұл ? санының жартысы. 8- бұл ? санының жартысы 20 нын 4/1, 36-ның 9/1,16-ның 4/1,48 -дің 6/1, 54-тің6/1 Өзіндік жұмыс. 1- 2 нұскаға 4² + 25 = 1² = 5² + 4² = 2² = 6² - 9 = 3² = 10² - 7² = 4² = 9² + 9 = 5² = |
оқулық
карточкалар |
||
|
12-29 Сабақтың ортасы |
Жаңаны ашу.К .20бет № 2 а) тәжірибие ретінде Жаңаны ашу үшін балалар текшелерді қорапқа салып тәжірибелік жұмыс жасату н/е оқулықтағы суреттерді қарап өз нұсқаларын айтқызу. -санаудың бұдан да ыңғайлырақ түрін атай аласың ба? Төртбұрыштарды қорапқа суретте көрсетілгендей, шетінен бастап қатарынан қалап салу керек. Текшелерді үш қатарға бірдей қылып тізіп санауға болатынын түсіндіру. 3х3- бұл текшенің бір қабатының саны. Ал мұндай қабаттан үшеу шықты. Онда мынадай өрнек шығады:3х3х3=9
Санның квадратын жаңаша жазуда
тиімді жолын ойын арқылы табуды ұсыну.
Шешіммен таныстыру:Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісімен атауға болады. Жоғарғы жағындағы 3 деген индекс санның кубы екенін білдіреді.
Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. К .20бет № 2 ә) ,б) айтып отырып жазу,куб ,квадратқа алмастыру. тапсырманы түсінік бере отырып орындайды Үш көбейткіштің көбейтіндісін кубпен алмастырады 3 деген индексті жазады және есептеп көреді. Өзіндік жұмыс Таңба негізді дәптерде орындайды:санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде ойла. Есепте. Ары қарай үлестірмелі қима қағаз бойынша жауаптарын тексеру үшін салыстырады: 13= 1х1х1=1х1=1 23= 2х2х2=4х2=8 33= 3х3х3=9х3=27 Жетістік критерииі: Мен:
|
Дәптер, оқулық, Сабаққа арналған тұсаукесер, текшелер мен қорап
Кітаппен |
||
|
37-40мин
|
Жаңаны қолдану. ҚБ барлық біртаңбалы сандардың кубын тапқызу . Бұрынғы өтілген материалдармен жұмыс. №5 а) амалдардың орындалу тәртібін еске түсіру. Сабақ тақырыбы бойынша сұрақтар құрастыр. Әр жаңа сабақта немесе бекіту сабағында оқушылар сұрақтар құрастырады. Бұл тақырыпты ұғынып, дұрыс қабылдауға мүмкіндік береді. Оқулықта берілген сөздермен сұрақтар құрастыру керек. Мына тәсілдерді қолдануға болады: түймедақ немесе Блум текшесі. |
Оқулық.дәптер |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қала құрылысы және иресми символдардың мәні
Қала құрылысы және иресми символдардың мәні
|
Тақырып: Қала құрылысы және иресми символдардың мәні |
Күні: |
|||
|
Оқу мақсаттары |
3.1.2.1 * санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну |
||||
|
Бірқатар оқушылар үшін: |
||||
|
Кубты бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде есептеу, бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде санның кубы ретінде түсіну |
||||
|
Кейбіроқушылар үшін: |
||||
|
Санның кубтық құрамын табу үшін, санды өрнектің мәнін бірнеше амал арқылы табу. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіндіру Пәндік лексика және терминология: Санның квадраты, санның кубы |
|||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: -Бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде санның кубын ұсына аласыз ба? -Бірдей үш көбейткіштің туындысы ретінде санның кубын есептеңіздер? -Қалай ойлайсың санның квадраты мен кубын жазу үшін не үшін жоғарғы индексті ойлап тапты? |
||||
|
Жазу: |
||||
|
Санның кубын жазыңыз. |
||||
|
Тірекбілім, білік, дағдылар |
Бірдей көбейткіштердің көбейтіндісі, санның квадраты, көбейту компоненттері |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланғаніс-әрекет |
Қоры |
||
|
0-1 |
Ынталандыру. |
монументтердің суреттері немесе слайдттар |
||
|
4-6 |
Өзектендіру. ауызша есептеу. - №1 ауызша.Санның квадраты туралы түсінікті қайталауға 9- бұл ? санының жартысы. 8- бұл ? санының жартысы 20 нын 4/1, 36-ның 9/1,16-ның 4/1,48 -дің 6/1, 54-тің6/1 Өзіндік жұмыс. 1- 2 нұскаға 4² + 25 = 1² = 5² + 4² = 2² = 6² - 9 = 3² = 10² - 7² = 4² = 9² + 9 = 5² = |
оқулық
карточкалар |
||
|
12-29 Сабақтың ортасы |
Жаңаны ашу.К .20бет № 2 а) тәжірибие ретінде Жаңаны ашу үшін балалар текшелерді қорапқа салып тәжірибелік жұмыс жасату н/е оқулықтағы суреттерді қарап өз нұсқаларын айтқызу. -санаудың бұдан да ыңғайлырақ түрін атай аласың ба? Төртбұрыштарды қорапқа суретте көрсетілгендей, шетінен бастап қатарынан қалап салу керек. Текшелерді үш қатарға бірдей қылып тізіп санауға болатынын түсіндіру. 3х3- бұл текшенің бір қабатының саны. Ал мұндай қабаттан үшеу шықты. Онда мынадай өрнек шығады:3х3х3=9
Санның квадратын жаңаша жазуда
тиімді жолын ойын арқылы табуды ұсыну.
Шешіммен таныстыру:Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісімен атауға болады. Жоғарғы жағындағы 3 деген индекс санның кубы екенін білдіреді.
Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. К .20бет № 2 ә) ,б) айтып отырып жазу,куб ,квадратқа алмастыру. тапсырманы түсінік бере отырып орындайды Үш көбейткіштің көбейтіндісін кубпен алмастырады 3 деген индексті жазады және есептеп көреді. Өзіндік жұмыс Таңба негізді дәптерде орындайды:санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде ойла. Есепте. Ары қарай үлестірмелі қима қағаз бойынша жауаптарын тексеру үшін салыстырады: 13= 1х1х1=1х1=1 23= 2х2х2=4х2=8 33= 3х3х3=9х3=27 Жетістік критерииі: Мен:
|
Дәптер, оқулық, Сабаққа арналған тұсаукесер, текшелер мен қорап
Кітаппен |
||
|
37-40мин
|
Жаңаны қолдану. ҚБ барлық біртаңбалы сандардың кубын тапқызу . Бұрынғы өтілген материалдармен жұмыс. №5 а) амалдардың орындалу тәртібін еске түсіру. Сабақ тақырыбы бойынша сұрақтар құрастыр. Әр жаңа сабақта немесе бекіту сабағында оқушылар сұрақтар құрастырады. Бұл тақырыпты ұғынып, дұрыс қабылдауға мүмкіндік береді. Оқулықта берілген сөздермен сұрақтар құрастыру керек. Мына тәсілдерді қолдануға болады: түймедақ немесе Блум текшесі. |
Оқулық.дәптер |
||
шағым қалдыра аласыз













