”Г. Титов атындағы №54 жалпы орта мектебі”
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Пәні: Жаратылыстану
Тақырыбы:
„ Қалай дұрыс тамақтану керек?”

Бастауыш сынып мұғалімі: Б. Жакипова
|
Пәні: жаратылыстану |
Мектеп: «Г. Титов атындағы №54 жалпы орта мектебі» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 23.11.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 1 « » |
Қатысқаны:Б. Жакипова |
Қатыспағаны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуына керек қажеттіліктерді анықтау 1.1.2.2 корсетілген экспериментті түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: адамның өсуі және дамуы үшін керек қажет тіліктерді анықтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: адам ағзасының өсуі мен дамуы үшін пайдалы тағамдардың қолдануын біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: дұрыс тамақтану пирамидасын құрады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білу, түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
- адам ағзасына пайдалы тағамдарды белгілейді; - адам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды; - адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді; - дұрыс тамақтану пирамидасын құрады; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Пайдалы тағамдар, тамақтану пирамидасы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Қандай азық- түліктің денсаулыққа пайдалы деп ойлайсыңдар? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2.Дұрыс тамақтану ережесін білесің бе? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. Қазақтың ұлттық тағамдарының атын ата?. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. Адамдар не үшін тамақтанады? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылардың бойына адамгершілік, Отансүйгіштік ,бір –бірімен жақсы қарым –қатынас жасау дағдыларын сіңіру . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
тамақтану пирамидасы салынған плакат; “бос” тамақтану пирамидасы бар парақтар; оқушылардың алдын ала дайындаған азық-түлік тізімі (бір күн бойы жеген тағамдары). Интернет-ресурстар: Қазақтың ұлттық тағамы туралы бейнефильм, мысалы, http://www.youtube.com/ watch?v=nZH30H-gq-I. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Тамақтану ережелері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы: |
Психологиялық ахуал Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Өткенді пысықтау 1-тапсырма Адам өмірінің кезеңдерін өсу ретімен белгілеп (цифрмен) көрсетіңіз.
Берілген суреттерді адам өмірінің жас кезеңдерімен сәйкестендіріп сызыңыз. Адам өмірінің жас кезеңдерінің ерекшелігін әңгімелеңіз 2-тапсырма Кішкентай кезіңізден есіңізде қалған оқиғаны баяндап беріңіз 3-тапсырма Берілген суреттерді адам өмірінің жас кезеңдерімен сәйкестендіріп сызыңыз. Адам өмірінің жас кезеңдерінің ерекшелігін әңгімелеңіз.
Қ.Б: Басбармақ Сөзжұмбақ шешу арқылы топтардың атын анықтау. 1 топ-көкөніс
2 топ-жеміс
3 топ-пайдалы тағамдар
(тамақ) «Болжау» стратегиясы Сабақтың тақырыбын болжау. -Балалар, қалай ойлайсыңдар, неліктен бүгінгі сабақта топтарымыз осылай аталады? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.
|
Суреттер
Сөзжұмбақ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы
Аяқталуы: 10-минут
|
«Ұлттық тағамдар» бейнефильм көрсету Тағамдарға назар аударыңдар. Олардың ішінде қайсысы сендерге таныс? Тағы қандай қазақтың ұлттық тағамдарын білесіңдер?
Ұжымдық жұмыс Суреттегі барлық тағам түрлерін ата. Сен олар туралы не білесің? Қалай дұрыс тамақтану керек?
Мұғалімнің түсіндірмесі Ғалымдар адамның денсаулығына пайдалы азық-түліктерді көрсету үшін тамақтану пирамидасын ойлап тапты.Тамақтану пирамидасы— дұрыс тамақтану дың негізгі қағидаларының сызбалық көрінісі. Ол Гарвард қоғамдық денсаулық мектебінде америкалық диетолог Уолтер Виллеттаның жетекшілігімен құрастырылған. Пирамиданың төменгі жағында тамаққа жиі қол данылатын азық-түліктер, ал төбесінде шектеулі мөлшерде қолдануға тиісті азық-түліктер орналас тырылған. Кейіннен Азия, Жерорта теңізі мемлекеттері мен ет тағамдарын жемейтіндерге арнап тамақтану пирамидасын жасады.
-Неліктен шеңбердің ішінде бейнеленген азық-түліктерді көп мөлшерде қолдануға тыйым салынған? Газдалған тәтті сусындармен шөлді басуға болмайды, себебі олардың құрамында көп мөлшерде қант болады. Тез дайындалатын азық-түліктер де зиян. Таңғы асқа балаға жұмыртқа, картоп, макарон, ботқа тағамдарын дайындаған дұрыс. Оған қоса жеміс, көгөністің де пайдаcы зор. Сусыннан — шырын, шай, сүт қосылған какао пайдалы. Бутерброд дайындауға болады, бірақ шұжықтың орнына піскен етті пайдаланыңыз. Түскі ас бірінші және екінші ыстық тағамнан тұруы қажет. Ас қабылдау арасындағы үзіліс тым ұзақ болмауы керек, сондықтан бесіндікке жеміс, ірімшік, йогурт, тоқаш жеп, шай, сүт ішуі керек. Кешкі асқа жұмыртқа, сүзбе, көгөніс, балық тағамдарын, шай, шырын немесе сүт өнімдерін пайдаланған абзал. Қарабидайдан жасалған нанды жеген дұрыс. Ұннан жасалған және тәтті тағам-дарды (тәтті тоқаш, торт, халуа, шоколад және т.б.) баланың күнделікті мәзіріне қосуға болмайды. Оларды жеуге болады, бірақ сирек пайдаланған дұрыс. Фастфуд — тез дайындалатын және тез тамақтану өнімдері.Әдетте оларды көп мөлшер дегі майда және әртүрлі тағам қоспаларын, дәм күшейткіштерін қосып дайындайды. Бұндай тағам дардың құрамында трансмайлар көп болады.
- адам ағзасына пайдалы тағамдарды белгілейді; - адам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды; - адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді. Қ.Б: Смайлик 2- тапсырма Өзіндік жұмыс Дәптермен жұмыс 24 бет «Әжеңе көмектес» Тек пайдалы тағамдарды боя. Жауабы: Жеміс, көгөніс, піскен ет, қымыз, шырынды бояу керек 3-тапсырма Топтық жұмыс Қалай дұрыс тамақтану қажет? 1 топ-Күні нене шерет тамақтану керек? 2 топ-Мөлшері қандай болу керек? 3 топ-Қай уақытта тамақтанған дұрыс? 4 топ-Қай тағамды таңертең жеген дұрыс? 5 топ-Қай тағамды кешке жеген дұрыс? Жауаптары:Күніне төртрет (немесе бес рет) тамақтануқажет. Мөлшері көп болмауы керек. Үнемі бірмезгілде тамақтанған дұрыс, мысалы: 8.00 — таңғы ас, (11.00 — жеміс-жидек немесе шырын), 13.00 — түскі ас, 16.00 — бесіндік, 19.00 — кешкі ас. Таңғы ас нәрлі болу үшін ботқа жәнежеміс-жидек жеген дұрыс. Ал кешке жұмыртқа, көкөніс, балықтан жасалған тағамдарды жеген пайдалы. Дескриптор: - адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді атайды; Қ.Б: Басбармақ
|
Ұлттық тағамдар бейнетаспа
Оқу құралы, плакат,адам, дастарқан суреттері.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау –сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау. Мақтау, мадақтау арқылы өзіне деген сенімін арттырамын.Тапсырмаларды орындау барысында қиындық туындаған оқушыларға көмек көрсетемін. Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырма беремін 1 тапсырма Адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді 3-тапсырма Пайдалы тағамдарды бояп,қосымша ақпарат береді Қалай дұрыс тамақтанудың ережесін құрады |
Басбармақ Смайлик
|
Дүниетану Математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не біледі? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Сабақтың ең ұтымды кезеңдері. 1: 2: Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт. 1: 2: Келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тексерілді : Ж. Сатенбаева
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қалай дұрыс тамақтану керек
Қалай дұрыс тамақтану керек
”Г. Титов атындағы №54 жалпы орта мектебі”
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Пәні: Жаратылыстану
Тақырыбы:
„ Қалай дұрыс тамақтану керек?”

Бастауыш сынып мұғалімі: Б. Жакипова
|
Пәні: жаратылыстану |
Мектеп: «Г. Титов атындағы №54 жалпы орта мектебі» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 23.11.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 1 « » |
Қатысқаны:Б. Жакипова |
Қатыспағаны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуына керек қажеттіліктерді анықтау 1.1.2.2 корсетілген экспериментті түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: адамның өсуі және дамуы үшін керек қажет тіліктерді анықтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: адам ағзасының өсуі мен дамуы үшін пайдалы тағамдардың қолдануын біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: дұрыс тамақтану пирамидасын құрады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білу, түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
- адам ағзасына пайдалы тағамдарды белгілейді; - адам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды; - адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді; - дұрыс тамақтану пирамидасын құрады; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Пайдалы тағамдар, тамақтану пирамидасы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Қандай азық- түліктің денсаулыққа пайдалы деп ойлайсыңдар? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2.Дұрыс тамақтану ережесін білесің бе? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. Қазақтың ұлттық тағамдарының атын ата?. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. Адамдар не үшін тамақтанады? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылардың бойына адамгершілік, Отансүйгіштік ,бір –бірімен жақсы қарым –қатынас жасау дағдыларын сіңіру . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
тамақтану пирамидасы салынған плакат; “бос” тамақтану пирамидасы бар парақтар; оқушылардың алдын ала дайындаған азық-түлік тізімі (бір күн бойы жеген тағамдары). Интернет-ресурстар: Қазақтың ұлттық тағамы туралы бейнефильм, мысалы, http://www.youtube.com/ watch?v=nZH30H-gq-I. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Тамақтану ережелері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы: |
Психологиялық ахуал Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Өткенді пысықтау 1-тапсырма Адам өмірінің кезеңдерін өсу ретімен белгілеп (цифрмен) көрсетіңіз.
Берілген суреттерді адам өмірінің жас кезеңдерімен сәйкестендіріп сызыңыз. Адам өмірінің жас кезеңдерінің ерекшелігін әңгімелеңіз 2-тапсырма Кішкентай кезіңізден есіңізде қалған оқиғаны баяндап беріңіз 3-тапсырма Берілген суреттерді адам өмірінің жас кезеңдерімен сәйкестендіріп сызыңыз. Адам өмірінің жас кезеңдерінің ерекшелігін әңгімелеңіз.
Қ.Б: Басбармақ Сөзжұмбақ шешу арқылы топтардың атын анықтау. 1 топ-көкөніс
2 топ-жеміс
3 топ-пайдалы тағамдар
(тамақ) «Болжау» стратегиясы Сабақтың тақырыбын болжау. -Балалар, қалай ойлайсыңдар, неліктен бүгінгі сабақта топтарымыз осылай аталады? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.
|
Суреттер
Сөзжұмбақ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы
Аяқталуы: 10-минут
|
«Ұлттық тағамдар» бейнефильм көрсету Тағамдарға назар аударыңдар. Олардың ішінде қайсысы сендерге таныс? Тағы қандай қазақтың ұлттық тағамдарын білесіңдер?
Ұжымдық жұмыс Суреттегі барлық тағам түрлерін ата. Сен олар туралы не білесің? Қалай дұрыс тамақтану керек?
Мұғалімнің түсіндірмесі Ғалымдар адамның денсаулығына пайдалы азық-түліктерді көрсету үшін тамақтану пирамидасын ойлап тапты.Тамақтану пирамидасы— дұрыс тамақтану дың негізгі қағидаларының сызбалық көрінісі. Ол Гарвард қоғамдық денсаулық мектебінде америкалық диетолог Уолтер Виллеттаның жетекшілігімен құрастырылған. Пирамиданың төменгі жағында тамаққа жиі қол данылатын азық-түліктер, ал төбесінде шектеулі мөлшерде қолдануға тиісті азық-түліктер орналас тырылған. Кейіннен Азия, Жерорта теңізі мемлекеттері мен ет тағамдарын жемейтіндерге арнап тамақтану пирамидасын жасады.
-Неліктен шеңбердің ішінде бейнеленген азық-түліктерді көп мөлшерде қолдануға тыйым салынған? Газдалған тәтті сусындармен шөлді басуға болмайды, себебі олардың құрамында көп мөлшерде қант болады. Тез дайындалатын азық-түліктер де зиян. Таңғы асқа балаға жұмыртқа, картоп, макарон, ботқа тағамдарын дайындаған дұрыс. Оған қоса жеміс, көгөністің де пайдаcы зор. Сусыннан — шырын, шай, сүт қосылған какао пайдалы. Бутерброд дайындауға болады, бірақ шұжықтың орнына піскен етті пайдаланыңыз. Түскі ас бірінші және екінші ыстық тағамнан тұруы қажет. Ас қабылдау арасындағы үзіліс тым ұзақ болмауы керек, сондықтан бесіндікке жеміс, ірімшік, йогурт, тоқаш жеп, шай, сүт ішуі керек. Кешкі асқа жұмыртқа, сүзбе, көгөніс, балық тағамдарын, шай, шырын немесе сүт өнімдерін пайдаланған абзал. Қарабидайдан жасалған нанды жеген дұрыс. Ұннан жасалған және тәтті тағам-дарды (тәтті тоқаш, торт, халуа, шоколад және т.б.) баланың күнделікті мәзіріне қосуға болмайды. Оларды жеуге болады, бірақ сирек пайдаланған дұрыс. Фастфуд — тез дайындалатын және тез тамақтану өнімдері.Әдетте оларды көп мөлшер дегі майда және әртүрлі тағам қоспаларын, дәм күшейткіштерін қосып дайындайды. Бұндай тағам дардың құрамында трансмайлар көп болады.
- адам ағзасына пайдалы тағамдарды белгілейді; - адам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды; - адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді. Қ.Б: Смайлик 2- тапсырма Өзіндік жұмыс Дәптермен жұмыс 24 бет «Әжеңе көмектес» Тек пайдалы тағамдарды боя. Жауабы: Жеміс, көгөніс, піскен ет, қымыз, шырынды бояу керек 3-тапсырма Топтық жұмыс Қалай дұрыс тамақтану қажет? 1 топ-Күні нене шерет тамақтану керек? 2 топ-Мөлшері қандай болу керек? 3 топ-Қай уақытта тамақтанған дұрыс? 4 топ-Қай тағамды таңертең жеген дұрыс? 5 топ-Қай тағамды кешке жеген дұрыс? Жауаптары:Күніне төртрет (немесе бес рет) тамақтануқажет. Мөлшері көп болмауы керек. Үнемі бірмезгілде тамақтанған дұрыс, мысалы: 8.00 — таңғы ас, (11.00 — жеміс-жидек немесе шырын), 13.00 — түскі ас, 16.00 — бесіндік, 19.00 — кешкі ас. Таңғы ас нәрлі болу үшін ботқа жәнежеміс-жидек жеген дұрыс. Ал кешке жұмыртқа, көкөніс, балықтан жасалған тағамдарды жеген пайдалы. Дескриптор: - адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді атайды; Қ.Б: Басбармақ
|
Ұлттық тағамдар бейнетаспа
Оқу құралы, плакат,адам, дастарқан суреттері.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау –сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау. Мақтау, мадақтау арқылы өзіне деген сенімін арттырамын.Тапсырмаларды орындау барысында қиындық туындаған оқушыларға көмек көрсетемін. Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырма беремін 1 тапсырма Адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді 3-тапсырма Пайдалы тағамдарды бояп,қосымша ақпарат береді Қалай дұрыс тамақтанудың ережесін құрады |
Басбармақ Смайлик
|
Дүниетану Математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не біледі? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Сабақтың ең ұтымды кезеңдері. 1: 2: Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт. 1: 2: Келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тексерілді : Ж. Сатенбаева
шағым қалдыра аласыз

















