22.04.2015
|
Суйетбаева Надежда Утегеновна
|
Мультимедия кабинеті
|
Сабақ тақырыбы
|
«Қалай оқу керектігін үйрену»
модулі
|
Жалпы мақсат
|
Топтық жұмыс жасай отырып ,қалай оқу керектігін
өзіндік жұмыстарды орындату арқылы үйрету
|
Оқу нәтижесі
|
Практикалық жұмыс барысында өзіндік «Мен»-ін
дұрыс қалыптастырады; метатануды өлшеудің үш құрылымы арқылы өз
бетінше жұмыс істеу қабілеті мен даму ниетін
арттырады.
|
Сілтеме
|
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.,
68-бет.
Коуч мұғалімнің жұмыс кітабы., 10-15
беттер.
Презентация: Қалай оқу керектігін
үйрену
Тренингтік ойындар мен жаттығулар.,
22-бет.
|
Түйінді идеялар
|
Қалай оқу керектігін үйрену арқылы өзін-өзі
реттеу дағдыларын қалыптастыру, дамыту.
Материалды меңгеру барысында түсіну, бақылау және
оқу қажеттілігін қадағалау дағдыларын реттеу
|
Сабақта қолданылатын ресурстар
|
Үлестірмелі материалдар, А3 форматты
ватмандар, интерактивті тақта, флипчарт қағаздары, түрлі –
түсті стикерлер мен маркерлер, т.б.
|
Оқыту әдістері
|
Жаңа әдіс-тәсілдер:
АКТ
СТО
ДО
|
-
Диалог
-
Жеке жұмыс
-
Топтық
жұмыс
|
Сабақтың кезеңі мен уақыты
|
Коучтың іс-әрекеті
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
1 минут
Қызығушылықты
ояту
Тренинг:
2 минут
Топқа бөлу
2 минут
|
Әріптетермен сәлемдесу.
«Ертегі
» желісі бойынша
ойнату
Ойын шарты:
Есіктен кірмей тұрған кедергіні тартып,
ішке ертегінің желісі бойынша
кіргізу.
Түрткі сұрақ:
Біздің құпия қонағымыз есіктен кіруге ұялып тұр.
Бірлесіп кіргізудің әрекетін табайықшы..
(үшінші әрекетте «шар» бейнесінде ішке
проблема кіреді).
Мұғалімдерді алдарындағы ыдыстардағы
жеміс-жидектермен топтарға бөлу.
|
Мұғалімдерге ой тастау арқылы көтеріңкі көңіл-күй
сыйлау.
Мұғалімдер бірлесіп «шалқан-проблеманы»
тартады
|
Түрткі сұрақ
1 минут
1-тапсырма
Қорғауға
4 минут
|
Біздің проблемамыз не?
(Мұғалімдерге үлестірмелі материалдар
таратылады. Сол бойынша мұғалімдер «Мінсіз оқушының сипатын»
анықтауы тиіс)
–
Мінсіз оқушы дегеніміз қандай
оқушы?
–
Оқушыны «мінсіздікке» қалай
жеткіземіз?
.
|
Мұғалімдер бірлесе отырып мінсіз оқушының
берілген сипаттарын өсу ретімн ақ қағаз бетіне жазып
шығады.
|
Топтық жұмыс
3 минут
2-тапсырма
|
“Оқу” дегеніміз
не?
1.Оқу білімнің сандық ұлғаюы
ретінде.
2.Оқу
есте сақтау
ретінде.
3.Оқу ақпарат жиеау
ретінде.
4.Оқу мағыныны ұғыну және оның мәнін анықтау
ретінде.
5.Оқу шыныайылықты өзгеше түсіну және түсіндіру тәсілі
ретінде.Осылардың іщкі фактор мен сыртқы факторды анықтап
беріңдер?
|
Мұғалімдер ішкі фактор мен сыртқы факторды
анықтайды.
|
Миға шабуыл
3-тапсырма
7 минут
|
Бейнематериал: «Күртешені кию» бейнеролигін
көрсету.
Тапсырма: бейнематериалдан қандай ой түйдіңіз,
постерге түсіріңіз.
|
Мұғалімдер бейнематериалды тамашалап, өздерінің
ойларын постерге түсіріп, постерді қорғап шығады.
|
Мағынаны тану
3 минут
|
Презентациялық көрстілім:
1-слайд: тарихи шолу, Флейвеллдің
тұжырымдамасымен таныстыру.
Тұжырымдамаға бейнероликтегі баланың әрекетін
сәйкестендіру.
|
Мұғалімдер слайдты презентациямен таныса отырып,
өздерінің ой – пікірлерін ортаға салады.
|
5-тапсырма
15 минут
6-тапсырма
15 минут
|
Мұғалімдерге суретті боямақтар
үлестіру.
Сұрақ: біз қазір қандай іс-әрекет жасамақпыз,
қалай ойлайсыздар?
Сыртқы уәж: суреттерді бояуда алдарыңызда
пайдаланбаған зат қалмасын.
Сұрақ:
–
Іс –әрекетті жасауда қандай сезімде
болдыңыздар?
–
Егер де мен Сіздерге «барлық заттар қолданылсын»
деп айтпағанда тапсырманы дәл осылай орындар ма
едіңіз?
|
Өзінің әрекетін бақылау үдерісінде жұмыс
жасайды.
Өзін-өзі реттеу дағдыларының қалыптасу үдерісі
жүреді.
Өз эмоцияларымен
диалогтік талқылауда ой
бөліседі.
Өздерінің іс-әрекеттеріне баға
береді.
|
Презентациялық слайдтағы сұрақтарды таңдатқызу
арқылы жұмыс.
|
Мұғалімдер өздерін қызықтырған сұрақтар
төңірегінде әңгіме-дебат жүргізеді.
|
Сергіту сәті
2 минут
|
Кел, билейік:«Көңілді күн»
|
Ынтымақтастықта бірлесе отырып жағымды эмоция
қалыптастырады.
|
Қорытындылау
Рефлексия жазу.
5 минут
Барлығы:
60 минут
|
«Бағдаршам» бойынша түстерге сай коучингтен алған
әсерлерін жазып қалдыру.
«Блоб ағашынан» өздерінің кәсіби деңгейінің қай
деңгейде екенін көрсету.
|
Өзін-өзі бағалаудың шыңына
жетеді.
Стикерлер арқылы өз пікірін
қалдырады
.
|