Қалай оқу керектігін үйрету

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қалай оқу керектігін үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

КОУЧИНГ. «ҚАЛАЙ ОҚУ КЕРЕКТІГІН ҮЙРЕНУ» МОДУЛІ

ADMIN · АПР 27TH, 2015 · 0 COMMENT

Маңғыстау обылысы
Тұщықұдық ауылы
С.Жаңғабылов атындағы орта мектеп
Суйетбаева Надежда Утегеновна
“Қалай оқу керек екенінін үйрету”

 

22.04.2015

Суйетбаева Надежда Утегеновна

Мультимедия кабинеті

Сабақ тақырыбы

«Қалай оқу керектігін үйрену» модулі

Жалпы мақсат

 Топтық жұмыс жасай отырып ,қалай оқу керектігін өзіндік жұмыстарды орындату арқылы үйрету

Оқу нәтижесі

Практикалық жұмыс барысында өзіндік «Мен»-ін дұрыс қалыптастырады; метатануды өлшеудің үш құрылымы арқылы өз бетінше жұмыс істеу қабілеті мен даму ниетін арттырады.

Сілтеме

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық., 68-бет.

Коуч мұғалімнің жұмыс кітабы., 10-15 беттер.

Презентация: Қалай оқу керектігін үйрену

Тренингтік ойындар мен жаттығулар., 22-бет.

Түйінді идеялар

Қалай оқу керектігін үйрену арқылы өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру, дамыту.

Материалды меңгеру барысында түсіну, бақылау және оқу қажеттілігін қадағалау дағдыларын реттеу

Сабақта қолданылатын ресурстар

 Үлестірмелі материалдар, А3 форматты ватмандар,  интерактивті тақта, флипчарт қағаздары, түрлі – түсті стикерлер мен маркерлер, т.б.

Оқыту әдістері

Жаңа әдіс-тәсілдер:

АКТ

СТО

ДО

  1. Диалог

  2. Жеке жұмыс

  3. Топтық жұмыс

Сабақтың кезеңі мен уақыты

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімнің іс-әрекеті

Ұйымдастыру

1 минут



Қызығушылықты ояту

Тренинг:

2 минут

















Топқа бөлу

2 минут


Әріптетермен сәлемдесу.



«Ертегі » желісі бойынша ойнату

Ойын шарты:

Есіктен кірмей тұрған кедергіні тартып, ішке  ертегінің желісі  бойынша кіргізу.

Түрткі сұрақ:

Біздің құпия қонағымыз есіктен кіруге ұялып тұр. Бірлесіп кіргізудің әрекетін табайықшы..

(үшінші әрекетте  «шар» бейнесінде ішке проблема кіреді).



Мұғалімдерді алдарындағы ыдыстардағы жеміс-жидектермен топтарға бөлу.




Мұғалімдерге ой тастау арқылы көтеріңкі көңіл-күй сыйлау.





Мұғалімдер бірлесіп «шалқан-проблеманы» тартады












Түрткі  сұрақ

1 минут





1-тапсырма



Қорғауға

4 минут

Біздің проблемамыз не?

(Мұғалімдерге  үлестірмелі материалдар таратылады. Сол бойынша мұғалімдер «Мінсіз оқушының сипатын» анықтауы тиіс)

Мінсіз оқушы дегеніміз қандай оқушы?

Оқушыны «мінсіздікке» қалай жеткіземіз?

.

Мұғалімдер бірлесе отырып мінсіз оқушының берілген сипаттарын өсу ретімн ақ қағаз бетіне жазып шығады.




Топтық жұмыс

3 минут



2-тапсырма

Оқу” дегеніміз не?                               1.Оқу білімнің сандық ұлғаюы ретінде.                                                       2.Оқу есте сақтау ретінде.                         3.Оқу ақпарат жиеау ретінде.                4.Оқу мағыныны ұғыну және оның мәнін анықтау ретінде.                          5.Оқу шыныайылықты өзгеше түсіну және түсіндіру тәсілі ретінде.Осылардың іщкі фактор мен сыртқы факторды анықтап беріңдер?


Мұғалімдер ішкі фактор мен сыртқы факторды анықтайды.

Миға шабуыл

3-тапсырма

7 минут

Бейнематериал: «Күртешені кию» бейнеролигін көрсету.



Тапсырма: бейнематериалдан қандай ой түйдіңіз, постерге түсіріңіз.

Мұғалімдер бейнематериалды тамашалап, өздерінің ойларын постерге түсіріп, постерді қорғап шығады.

Мағынаны тану

3 минут

Презентациялық көрстілім:

1-слайд: тарихи шолу, Флейвеллдің тұжырымдамасымен таныстыру.



Тұжырымдамаға бейнероликтегі баланың әрекетін сәйкестендіру.


Мұғалімдер слайдты презентациямен таныса отырып, өздерінің ой – пікірлерін ортаға салады.


5-тапсырма

15 минут































6-тапсырма

15 минут




Мұғалімдерге суретті боямақтар үлестіру.

Сұрақ: біз қазір қандай іс-әрекет жасамақпыз, қалай ойлайсыздар?



Сыртқы уәж: суреттерді бояуда алдарыңызда пайдаланбаған зат қалмасын.



Сұрақ:

Іс –әрекетті жасауда қандай сезімде болдыңыздар?

Егер де мен Сіздерге «барлық заттар қолданылсын» деп айтпағанда  тапсырманы дәл осылай орындар ма едіңіз?


Өзінің әрекетін бақылау үдерісінде жұмыс жасайды.



Өзін-өзі реттеу дағдыларының қалыптасу үдерісі жүреді.





Өз эмоцияларымен

диалогтік талқылауда ой бөліседі.



Өздерінің іс-әрекеттеріне баға береді.

Презентациялық слайдтағы сұрақтарды таңдатқызу арқылы жұмыс.

Мұғалімдер өздерін қызықтырған сұрақтар төңірегінде әңгіме-дебат жүргізеді.

Сергіту сәті

2 минут

Кел, билейік:«Көңілді күн»

Ынтымақтастықта бірлесе отырып жағымды эмоция қалыптастырады.

Қорытындылау



Рефлексия жазу.

5 минут









Барлығы:

60 минут

«Бағдаршам» бойынша түстерге сай коучингтен алған әсерлерін жазып қалдыру.



«Блоб ағашынан» өздерінің кәсіби деңгейінің қай деңгейде екенін көрсету.

Өзін-өзі бағалаудың шыңына жетеді.



Стикерлер арқылы өз пікірін қалдырады

.

 


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.12.2018
434
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі