|
Мектеп |
С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп |
|
||||
|
Тақырыбы |
Достықтың қадірі |
|
||||
|
Күні: 29.11.2018 |
Мұғалімнің есімі: Шаханова Г.С. |
|
||||
|
Сынып: 10 «Г» «В» |
Қатысқан оқушы саны: Қатыспаған оқушы саны: |
|
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
|
|
||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушы. Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, сұрақтарға жауап бере алады. |
|
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі:Сұрақтарға жауап бере отырып,мәтіндегі негізгі идеяны түсіне алады. |
|
|||||
|
Кейбір оқушылар:.Берілген тапсырмаларды орындай алады. |
|
|||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|
||||
|
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен сөз тіркестер: |
|
||||
|
Мәтіндегі қиын сөздер:осы қасиеттері үшін де жақсы көреді. |
|
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
|
|||||
|
|
||||||
|
Сіз неліктен ..... екенін айта аласыз ба? |
|
|||||
|
Адал дос болу үшін бойымызда қандай қасиеттер болуы керек? |
|
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|
|||||
|
Тапсырмаларды жазады, сұрақтарға жауап береді. |
|
|||||
|
Құндылық |
Сауатты көркем жазу, оқу |
|
||||
|
Пәнаралық байланыс |
|
|
||||
|
Алдыңғы оқу |
|
|
||||
|
Жоспар |
|
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
|||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу. Зейіндерін сабаққа шоғырландыру Үй тапсырмасын сұрау. «Ыстық орындық» әдісі арқылы тақырыптар бойынша сұрақтар қойып, тексеру. 1. Достық дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Шын досты қалай білуге болады? 3. Өзіңнің досың туралы не айтасың? 4. Дос болу үшін адам қандай болуы қажет? ҚБ («Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалайды. Екі ұтымды жағын, бір ұсынысын айтады.) |
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 7 минут 5 минут 5 минут |
Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. Жетекші сұрақтар:
– Оқушылар, сендер достықтың
қадірі деген сөзге қалай түсінесіңдер? - Достық тек адамдар арасында ғана бола ма? Тыңдалым. Оқылым.Жазылым. Жеке жұмыс.Сұрақтарға жауап жазу.
Достық қалай
сезіледі? Дескриптор: Сұрақтардың мағынасын түсінеді. Сұрақтарға жауаптар жазады. ҚБ («Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалайды. Екі ұтымды жағын, бір ұсынысын айтады.) Тыңдалым. Оқылым. Топтық жұмыс. Мәтінді оқып мазмұндау, мәтіннің ішінен мақалдың мағынасын түсіндіру. Дос жылатып, дұшпан күлдіріп айтады”, “Досы жақсының, өзі де жақсы Дескриптор: Мәтінді оқып, мазмұнын айтады. Мақалдың мағынасын түсіндіреді. ҚБ («Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалайды. Екі ұтымды жағын, бір ұсынысын айтады.) |
Оқулық Қазақ тілі |
|
|||
|
Аяқталуы 2 минут |
Рефлексия: : «Ақ параққа бүгінгі тақырыпты қаншалықты түсінгені туралы» өтілген тақырып бойынша сұрақ немесе ұсыныс жазады.Бір- екі оқушының жазғанын оқып, кері байланыс беріледі. |
|
|
|||
|
Үйге 1минут |
Достық байланыс деген тақырыпқа дайындалып келу |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау: Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Өзін-өзі бағалау 2минут |
Пәнаралық байланыс: Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері: АКT-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс: |
|
|||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралаушаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|
||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: |
|
|||||
|
Директордың оқу ісінің меңгерушісі: |
|
|||||
Достық – адамдардың бір-біріне адал, қалтқысыз сеніп, бір мүдделі, ортақ көзқараста болатын қасиеті. Достық өзара жауапкершілік пен қамқорлықтың, рухани жақындықтың белгісі. Нағыз достық кісіге шабыт беріп, өмірде кездесетін түрлі сәтсіздіктерге мойымауға, басқа түскен қайғы мен қиыншылықты бірге көтеруге жәрдемдеседі. Дос-жарандардың мінездері әр түрлі болып келуі мүмкін. Мысалы, біреуінде қызбалық не шабандық, екіншісінде тұйықтық не жігерсіздік байқалса да, бұлар достыққа кедергі бола алмайды, қайта нағыз достық осындай кемшіліктерден арылуға көмектеседі. Сатқындық, екі жүзділік, өтірікшілік, өзімшілдік достықпен сыйыспайды.
Қазақтың дәстүрлі әдеп
жүйесінде достыққа үлкен көңіл бөлінеді. Халық арасында достық
туралы мақал-мәтелдер жеткілікті: “Дос жылатып, дұшпан күлдіріп
айтады”, “Досы жақсының, өзі де жақсы”, “Дүниеде адамның жалғыз
қалғаны — өлгені, қайғының бәрі соның басында”. Достыққа
қарама-қарсы ұғым — қастық пен күншілдік. Мұндай сезімге ерік
алдырғандар басқаның қуаныш-қызығын, ырыс-бағын көтере алмайды, дос
дегеннің не екендігін білмейді. Дұрыс дос таңдай білу — өмірлік
мақсаттардың бірі; Саясаттанудағы Достық ұғымы мемлекеттер
арасындағы саяси, экономикалық, мәдени мүдде тұрғысынан
ынтымақтастық орнату шараларын бейнелеу үшін қолданылып
жүр.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қалай сәнді киінуге болады?
Қалай сәнді киінуге болады?
|
Мектеп |
С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп |
|
||||
|
Тақырыбы |
Достықтың қадірі |
|
||||
|
Күні: 29.11.2018 |
Мұғалімнің есімі: Шаханова Г.С. |
|
||||
|
Сынып: 10 «Г» «В» |
Қатысқан оқушы саны: Қатыспаған оқушы саны: |
|
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
|
|
||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушы. Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, сұрақтарға жауап бере алады. |
|
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі:Сұрақтарға жауап бере отырып,мәтіндегі негізгі идеяны түсіне алады. |
|
|||||
|
Кейбір оқушылар:.Берілген тапсырмаларды орындай алады. |
|
|||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|
||||
|
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен сөз тіркестер: |
|
||||
|
Мәтіндегі қиын сөздер:осы қасиеттері үшін де жақсы көреді. |
|
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
|
|||||
|
|
||||||
|
Сіз неліктен ..... екенін айта аласыз ба? |
|
|||||
|
Адал дос болу үшін бойымызда қандай қасиеттер болуы керек? |
|
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|
|||||
|
Тапсырмаларды жазады, сұрақтарға жауап береді. |
|
|||||
|
Құндылық |
Сауатты көркем жазу, оқу |
|
||||
|
Пәнаралық байланыс |
|
|
||||
|
Алдыңғы оқу |
|
|
||||
|
Жоспар |
|
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
|||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу. Зейіндерін сабаққа шоғырландыру Үй тапсырмасын сұрау. «Ыстық орындық» әдісі арқылы тақырыптар бойынша сұрақтар қойып, тексеру. 1. Достық дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Шын досты қалай білуге болады? 3. Өзіңнің досың туралы не айтасың? 4. Дос болу үшін адам қандай болуы қажет? ҚБ («Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалайды. Екі ұтымды жағын, бір ұсынысын айтады.) |
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 7 минут 5 минут 5 минут |
Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. Жетекші сұрақтар:
– Оқушылар, сендер достықтың
қадірі деген сөзге қалай түсінесіңдер? - Достық тек адамдар арасында ғана бола ма? Тыңдалым. Оқылым.Жазылым. Жеке жұмыс.Сұрақтарға жауап жазу.
Достық қалай
сезіледі? Дескриптор: Сұрақтардың мағынасын түсінеді. Сұрақтарға жауаптар жазады. ҚБ («Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалайды. Екі ұтымды жағын, бір ұсынысын айтады.) Тыңдалым. Оқылым. Топтық жұмыс. Мәтінді оқып мазмұндау, мәтіннің ішінен мақалдың мағынасын түсіндіру. Дос жылатып, дұшпан күлдіріп айтады”, “Досы жақсының, өзі де жақсы Дескриптор: Мәтінді оқып, мазмұнын айтады. Мақалдың мағынасын түсіндіреді. ҚБ («Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалайды. Екі ұтымды жағын, бір ұсынысын айтады.) |
Оқулық Қазақ тілі |
|
|||
|
Аяқталуы 2 минут |
Рефлексия: : «Ақ параққа бүгінгі тақырыпты қаншалықты түсінгені туралы» өтілген тақырып бойынша сұрақ немесе ұсыныс жазады.Бір- екі оқушының жазғанын оқып, кері байланыс беріледі. |
|
|
|||
|
Үйге 1минут |
Достық байланыс деген тақырыпқа дайындалып келу |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау: Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Өзін-өзі бағалау 2минут |
Пәнаралық байланыс: Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері: АКT-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс: |
|
|||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралаушаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|
||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: |
|
|||||
|
Директордың оқу ісінің меңгерушісі: |
|
|||||
Достық – адамдардың бір-біріне адал, қалтқысыз сеніп, бір мүдделі, ортақ көзқараста болатын қасиеті. Достық өзара жауапкершілік пен қамқорлықтың, рухани жақындықтың белгісі. Нағыз достық кісіге шабыт беріп, өмірде кездесетін түрлі сәтсіздіктерге мойымауға, басқа түскен қайғы мен қиыншылықты бірге көтеруге жәрдемдеседі. Дос-жарандардың мінездері әр түрлі болып келуі мүмкін. Мысалы, біреуінде қызбалық не шабандық, екіншісінде тұйықтық не жігерсіздік байқалса да, бұлар достыққа кедергі бола алмайды, қайта нағыз достық осындай кемшіліктерден арылуға көмектеседі. Сатқындық, екі жүзділік, өтірікшілік, өзімшілдік достықпен сыйыспайды.
Қазақтың дәстүрлі әдеп
жүйесінде достыққа үлкен көңіл бөлінеді. Халық арасында достық
туралы мақал-мәтелдер жеткілікті: “Дос жылатып, дұшпан күлдіріп
айтады”, “Досы жақсының, өзі де жақсы”, “Дүниеде адамның жалғыз
қалғаны — өлгені, қайғының бәрі соның басында”. Достыққа
қарама-қарсы ұғым — қастық пен күншілдік. Мұндай сезімге ерік
алдырғандар басқаның қуаныш-қызығын, ырыс-бағын көтере алмайды, дос
дегеннің не екендігін білмейді. Дұрыс дос таңдай білу — өмірлік
мақсаттардың бірі; Саясаттанудағы Достық ұғымы мемлекеттер
арасындағы саяси, экономикалық, мәдени мүдде тұрғысынан
ынтымақтастық орнату шараларын бейнелеу үшін қолданылып
жүр.
шағым қалдыра аласыз













