Материалдар / Қалай сәнді киінуге болады?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қалай сәнді киінуге болады?

Материал туралы қысқаша түсінік
орыс сыныптарына сабақ беретін мұғалімдерге тиімді боладыдеп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2018
537
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мектеп С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп
Тақырыбы Достықтың қадірі
Күні: 29.11.2018Мұғалімнің есімі: Шаханова Г.С.
Сынып: 10 «Г» «В»Қатысқан оқушы саны: Қатыспаған оқушы саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Сабақ мақсаттары:Барлық оқушы. Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, сұрақтарға жауап бере алады.


Оқушылардың басым бөлігі:Сұрақтарға жауап бере отырып,мәтіндегі негізгі идеяны түсіне алады.


Кейбір оқушылар:.Берілген тапсырмаларды орындай алады.
Бағалау критерийлері

Тілдік мақсатНегізгі сөздер мен сөз тіркестер:


Мәтіндегі қиын сөздер:осы қасиеттері үшін де жақсы көреді.


Талқылауға арналған тармақтар:


Достың қадірі дегенімізді қалай түсінесің?


Сіз неліктен ..... екенін айта аласыз ба?


Адал дос болу үшін бойымызда қандай қасиеттер болуы керек?


Жазылым бойынша ұсыныстар:


Тапсырмаларды жазады, сұрақтарға жауап береді.
Құндылық Сауатты көркем жазу, оқу
Пәнаралық байланыс

Алдыңғы оқу

Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар Ресурстар
Сабақтың басы5 минут

Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу.Зейіндерін сабаққа шоғырландыруҮй тапсырмасын сұрау. «Ыстық орындық» әдісі арқылы тақырыптар бойынша сұрақтар қойып, тексеру.1. Достық дегенді қалай түсінесіңдер?2. Шын досты қалай білуге болады?3. Өзіңнің досың туралы не айтасың?4. Дос болу үшін адам қандай болуы қажет?ҚБ («Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалайды. Екі ұтымды жағын, бір ұсынысын айтады.)



Сабақтың ортасы







10 минут





7 минут











5 минут











5 минут
Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.Жетекші сұрақтар:– Оқушылар, сендер достықтың қадірі деген сөзге қалай түсінесіңдер? - Сенің досың кім?- Сен ол туралы әңгімелеп бер бізге. - Достық тек адамдар арасында ғана бола ма?Тыңдалым. Оқылым.Жазылым. Жеке жұмыс.Сұрақтарға жауап жазу. Достық қалай сезіледі?1. Достық ұстаған кезде қандай болады деп ойлайсыңдар?2. Қандай ауа райын достыққа теңеуге болады?3. Достың қадірін білу Дескриптор:Сұрақтардың мағынасын түсінеді.Сұрақтарға жауаптар жазады.ҚБ («Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалайды. Екі ұтымды жағын, бір ұсынысын айтады.)Тыңдалым. Оқылым. Топтық жұмыс. Мәтінді оқып мазмұндау, мәтіннің ішінен мақалдың мағынасын түсіндіру.Дос жылатып, дұшпан күлдіріп айтады”, “Досы жақсының, өзі де жақсыДескриптор:Мәтінді оқып, мазмұнын айтады.Мақалдың мағынасын түсіндіреді.ҚБ («Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалайды. Екі ұтымды жағын, бір ұсынысын айтады.)













ОқулықҚазақ тілі















Аяқталуы2 минутРефлексия: : «Ақ параққа бүгінгі тақырыпты қаншалықты түсінгені туралы» өтілген тақырып бойынша сұрақ немесе ұсыныс жазады.Бір- екі оқушының жазғанын оқып, кері байланыс беріледі.

Үйге 1минутДостық байланыс деген тақырыпқа дайындалып келу

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғары оқушыларғатапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау:Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Өзін-өзі бағалау2минутПәнаралық байланыс:Қауіпсіздік және еңбектіқорғау ережелері:АКT-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс:
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралаушараларытиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:
Директордың оқу ісінің меңгерушісі:














Достық – адамдардың бір-біріне адал, қалтқысыз сеніп, бір мүдделі, ортақ көзқараста болатын қасиеті. Достық өзара жауапкершілік пен қамқорлықтың, рухани жақындықтың белгісі. Нағыз достық кісіге шабыт беріп, өмірде кездесетін түрлі сәтсіздіктерге мойымауға, басқа түскен қайғы мен қиыншылықты бірге көтеруге жәрдемдеседі. Дос-жарандардың мінездері әр түрлі болып келуі мүмкін. Мысалы, біреуінде қызбалық не шабандық, екіншісінде тұйықтық не жігерсіздік байқалса да, бұлар достыққа кедергі бола алмайды, қайта нағыз достық осындай кемшіліктерден арылуға көмектеседі. Сатқындық, екі жүзділік, өтірікшілік, өзімшілдік достықпен сыйыспайды.





Қазақтың дәстүрлі әдеп жүйесінде достыққа үлкен көңіл бөлінеді. Халық арасында достық туралы мақал-мәтелдер жеткілікті: “Дос жылатып, дұшпан күлдіріп айтады”, “Досы жақсының, өзі де жақсы”, “Дүниеде адамның жалғыз қалғаны — өлгені, қайғының бәрі соның басында”. Достыққа қарама-қарсы ұғым — қастық пен күншілдік. Мұндай сезімге ерік алдырғандар басқаның қуаныш-қызығын, ырыс-бағын көтере алмайды, дос дегеннің не екендігін білмейді. Дұрыс дос таңдай білу — өмірлік мақсаттардың бірі; Саясаттанудағы Достық ұғымы мемлекеттер арасындағы саяси, экономикалық, мәдени мүдде тұрғысынан ынтымақтастық орнату шараларын бейнелеу үшін қолданылып жүр.





























Начало формыКонец формыНачало формыКонец формы













































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!