Материалдар / Қалыптастырушы тапсырмалар Дінтану пәнінен
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қалыптастырушы тапсырмалар Дінтану пәнінен

Материал туралы қысқаша түсінік
Дінтану пәнінен қалыптастырушы тапсырмалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қазан 2023
297
0 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады










ЗАЙЫРЛЫЛЫҚ ЖӘНЕ ДІНТАНУ НЕГІЗДЕРІ



Қалыптастырушы бағалауға арналған

тапсырмалар жинағы

9-сынып


























2023 жыл



Рецензия бергендер:



К.М.Ильясова . Л.Н. Гумелев атындағы Еуразия ұлттық университеті Шығыстану кафедрасының проф.м.а., тарих ғылымдарының кандидаты, доцент.



Тапсырмаларды құрастырушы: Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицейдің мектеп директорының бағдарлы оқыту жұмыстар жөніндегі орынбасары Д.М.Ильясов, Жалағаш аудандық білім бөлімінің әдіскері Г. Қопаева , №119 орта мектептің тарих пәнінің мұғалімі А. Рахметова.




Әдістемелік құрал


Тапсырмалар жинағы білім беру мазмұнын жаңарту аясында мұғалімдерге

көмек құралы ретінде құрастырылды. Бұл мұғалімдердің ұжымдық жұмысының нәтижесі.

Бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар қалыптастырушы бағалауды өткізуге, сабақты жоспарлауға, ұқсас тапсырмаларды құрастыруға және іріктеп алуға, оқу мақсатына жетуге қатысты сындарлы кері байланыс беруге көмектесетін үлгі болып табылады.

Жинақтың ұсынылған сипаты сізге білім алушының қажеттілігі мен мүмкіндігін

есепке ала отырып, тапсырмаларға толықтырулар мен өзгерістер енгізуіңізге,

бейімдеуіңізге мүмкіндік береді.


















Мазмұны


І ТАРАУ. ЗАЙЫРЛЫЛЫҚ ЖӘНЕ ЗАЙЫРЛЫ МЕМЛЕКЕТ....................................................8


ІІ ТАРАУ. ДІН-РУХАНИ МӘДЕНИЕТ ФЕНОМЕНІ................................................................23


ІІІ ТАРАУ. ЕЖЕЛГІ ДІНИ СЕНІМ ТҮРЛЕРІ ЖӘНЕ ҰЛТТЫҚ ДІНДЕР ..............................33


ІY ТАРАУ. ӘЛЕМДІК ДІНДЕР....................................................................................................71


V ТАРАУ . ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ДІНДЕР....................................................................................132


VI ТАРАУ. ЖАҢА ДІНИ ҚОЗҒАЛЫСТАР..................................................................................204


VII ТАРАУ. ҚАЗАҚСТАН –ДІНАРАЛЫҚ КЕЛІСІМ ЕЛІ.........................................................225

































І ТАРАУ: ЗАЙЫРЛЫЛЫҚ ЖӘНЕ ЗАЙЫРЛЫ МЕМЛЕКЕТ


Тақырып Зайырлылық және зайырлы мемлекет:ұғымы,мәні,сипаты.

Зайырлылық пен діннің қоғамдағы орны


Оқу мақсаты Зайырлылық және зайырлы мемлекет:ұғымы,мәнін және

зайырлылық пен діннің қоғамдағы орнын сипаттау


Бағалау критерийі Білім алушы

 Зайырлылық және зайырлы мемлекет:ұғымы,мәнін және

зайырлылық пен діннің қоғамдағы орнын түсіндіреді


Ойлау дағдыларының Қолдану

деңгейі



Тапсырма

Зайырлылық және зайырлы мемлекет: ұғымы, мәнін және

зайырлылық пен діннің қоғамдағы орнының ерекшеліктерін сипаттаңыз.


Зайырлылық дегеніміз не?



Теократиялық билік



Әл-Фараби мемлекеттік институтың діни емес негізінде басқарылуы туралы қандай еңбектер қалдырған?


«Заһир» сөзі қандай мағыналарды білдіреді?


Зайырлылық ұстанымын қалай түсінеміз?


Неліктен мемлекеттердің көбі зайырлылық ұстанымын таңдайды?


Зайырлылық ұғымы қандай ұғыммен үйлесімдік таппайды?


Неліктен зайырлылық барлық дінге бейтарап қарайды?




Дескриптор

Білім алушы

- Зайырлылық сөзінің шығу төркінін талдайды;

- Әл-Фарабидің мемлекеттік институттың діни емес негізде басқарылуы туралы жазған еңбектерін анықтайды;

- «Заһир» сөзінің мағынасын сипаттайды;

- Зайырлылық ұстанымының қызметтерін анықтайды;

- Неліктен мемлекеттердің көбі зайырлылық ұстанымын таңдайтынын талдайды;

- Зайырлылық ұғымы қандай ұғыммен үйлесімдік таппайтындығын талдайды;

- Неліктен зайырлылық барлық дінге бейтарап қарайтынын сипаттайды.




І ТАРАУ: ЗАЙЫРЛЫЛЫҚ ЖӘНЕ ЗАЙЫРЛЫ МЕМЛЕКЕТ


Тақырып Зайырлы мемлекет және дін


Оқу мақсаты Зайырлы мемлекет және діннің қоғамдағы орнын сипаттау


Бағалау критерийі Білім алушы

 Зайырлы мемлекет және діннің қоғамдағы орнын түсіндіреді


Ойлау дағдыларының Қолдану

деңгейі



Тапсырма

Зайырлы мемлекет және діннің қоғамдағы орнын сипаттаңыз


Қазақстан Республикасы Конституциясының

1 бабында Қазақстан Республикасы өзін қандай елміз деп атайды?



Дифференциалдық сөзінің анықтамасы жазыңдар



Толеранттылық сөзінің анықтамасын жазыңдар



Атеистік деген сөзді қалай түсінеміз?



Конфессия сөзінің анықтамасын жазыңдар



Зайырлы мемлекет және оның белгілерін қалай анықтаймыз? (1-2 белгілерін жаз)


Зайырлы этика деген не?






Дескриптор

Білім алушы

- Қазақстан Республикасы Конституциясының 1 бабында Қазақстан Республикасы өзін қандай ел деп атағандығын жазады;

- Дифференциалдық сөзінің анықтамасын жазады;

- Толеранттылық сөзінің анықтамасын жазады;

- Атеистік сөзінің мағынасын түсіндіреді;

-Конфессия сөзінің анықтамасын жазады;

- Зайырлы мемлекет және оның белгілерін анықтайды;

- Зайырлы этика сөзін талдайды.







І ТАРАУ: ЗАЙЫРЛЫЛЫҚ ЖӘНЕ ЗАЙЫРЛЫ МЕМЛЕКЕТ


Тақырып Білім беру жүйесіндегі зайырлылық негіздері


Оқу мақсаты Білім беру жүйесіндегі зайырлылық негіздері қоғамдағы орнын

сипаттау


Бағалау критерийі Білім алушы

 Білім беру жүйесіндегі зайырлылық негіздерінің қоғамдағы

орнын түсіндіреді


Ойлау дағдыларының Қолдану

деңгейі



Тапсырма

Білім беру жүйесіндегі зайырлылық негіздерінің қоғамдағы орнын сипаттаңыз


Мемлекетіміздің білім беру саласы саясатындағы зайырлылық ұстанымын сипаттаңдар




Неліктен кез келген білім беру жүйесі мемлекет қарауында болуы тиіс ?




Қазақстандағы білім беру қандай ұстанымға негізделген ?




Теріс пиғылды діни ұйымдардың құрбаны бомау үшін не істеу керек ?







Дескриптор

Білім алушы

- Мемлекетіміздің білім беру саласы саясатындағы зайырлылық ұстанымын сипаттайды;

- Неліктен кез келген білім беру жүйесі мемлекет қарауында болуы тиіс екендігін талдайды;

- Қазақстандағы білім беру қандай ұстанымға негізделгенін анықтайды;

- Теріс пиғылды діни ұйымдардың құрбаны бомау үшін не істеу керек екендігін талдайды.













ІІ ТАРАУ: ДІН-РУХАНИ МӘДЕНИЕТ ФЕНОМЕНІ


Тақырып Діннің мәні, анықтамасы, әлеуметтік маңызы, шығу

тегі, құрылымы, функциялары және оның жіктелуі мен түрлері


Оқу мақсаты Діннің мәні, анықтамасы, әлеуметтік маңызы,шығу

тегі, құрылымы, функциялары және оның жіктелуі мен түрлерін

сипаттау


Бағалау критерийі Білім алушы

 Діннің мәні, анықтамасы, әлеуметтік маңызы, шығу

тегі, құрылымы,функциялары және оның жіктелуі мен түрлерін

түсіндіреді


Ойлау дағдыларының Қолдану

деңгейі



Тапсырма

Діннің мәні,анықтамасы,әлеуметтік маңызы,шығу тегі,құрылымы,функциялары және оның жіктелуі мен түрлерін сипаттаңыз


Дін деген не? Ол қашан пайда болды?



Дінді қалай танимыз ?



Діндер қалай жіктеледі ?



Діннің адамзат өміріндегі маңызы қандай ?






Дескриптор

Білім алушы

- Діннің анықтамасын сипаттайды;

- Діннің мәні неде екенін атайды;

-Діндердің жіктелуіне байланысты талдайды;

- Діннің қоғам тұрақтылығындағы орнын түсіндіреді.












ІІ

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!