Материалдар / Қан айналым жүйесі

Қан айналым жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
сегізінші сыныптар оқушыларыына арналған материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
453
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Каменскорал орта мектеп
Күні:Мұғалімніңаты-жөні:Конспаева К.С
Сынып:7



Қатыспағандар:Қатысқандары:
СабақтыңтақырыбыСу жәнеорганикалықзаттар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.4.1.4 - минералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын танып білу

СабақтыңмақсатыБарлық оқушы:Микро-макро элеметтердің маңызын, тыңайтқыштардың түрлерін анықтайды.Азот, калий және фосфордың өсімдік үшін маңызын біледі.Басым бөлігі:Минералды тыңайтқыштардың пайдасын,қажеттіліктерін түсіндіредіКейбір оқушылар:Минералды тыңайтқыштарды маңыздылығына қарай жіктеп тыңайтқыштардың пайда зиянын дәлелдейді
Бағалау критерийіӨсімдіктерге қажетті химиялық элементтерді,тыңайтқыштардың түрлерін біледі.Минералды тыңайтқыштардың пайдасын түсіндіреді,анықтайды.Минералды тыңайтқыштарды қалай қолдану керек екенін түсіндіреді
Тілдікмақсаттар

Терминдер мен ұғымдар:Азот селитрасы,торф, суперфосфат,НитрагинДиалогқа керекті сөйлемдер:Минералды тыңайтқыштарды...А
Құндылықтарға баулу



«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының маңыздылығы, 4-құндылығы-Индустрияландыру мен инновацияларғанегізделгенэкономикалықөсуОсы бағыттабіздіңастықтыҚостанайөңірі үшін жердің топырақтың құнарлылығын сақтау минералды тыңайтқыштарды дұрыс қолдану түсім артады, ел экономикасына әсерін түсіндіре отырып үнемшілдікке, білімділікке баулу.
Пәнаралықбайланысжаратылыстану,химия
Алдыңғы білім

7.4.1.2 7.4.1.1Оқушыларалдың алдыңғысабақтардажандыорганизмдерүшін қажетті макро,микро элементтерді біледі. Енді осы осы элементтердің жеткілікті болуы үшін органикалық және химиялық тыңайтқыштар туралы білім беру




Сабақбарысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

Ресурстар
Сабақтың басы2 мин













2мин







3 мин

Ұйымдастыру.ТүгендеуЫнтымақтастық орта құру « Таңғажайып дорба » ойыны Дорбада бірнеше жеміс , көкөніс бөліктері бар .Бала көзі жабылып , дорбадағы заттың дәмін татып , оның қай жеміс екенін ,дәмі , исі , формасы , түсі жайында ажырата баяндайды. -К,P,N химиялық элементтердің таңбалары арылқы топқа бөлінеді.Осы топ атаулары арқылы тақырып ашылады.- Оқушылар берілген кестеден өздеріне қолжетімді мақсаттарды топ болып айқындап алады; Топтарға бағалау парағы беріледі:Бағалаушы берілген жапсырма смайликтерді жабыстырып отырадыӘр топтаоқушыларміндеттері анықталады:бақылаушы,топ басшысы уақыт үнемдеушіЖемістер салынған дорба
Сабақтыңортасы 5 мин







































































5 мин





































15 мин
1.Тапсырманы орында. (К) кестетолтыру1.Берілген органикалық және минералды тыңайтқыштарды бөліп кестеге толтыр1.Азот селитрасы 2. Калий перманганаты3. Калий корбанаты4. Калий хлориді5.Кальций фосфаты6. Торф 7. Кальций нитраты8.Суперфосфат9.Аммоний нитраты10. НитрагинДескрипторлар:1.Тыңайтқыштардың түрлерін біледі 2.Органикалық және минералды тыңайтқыштарды және калийлі,азотты,фосфорлы тыңайтқыштардыайырып біледі.Кері байланыс:белгі қою:

2. Жұптық жұмыс-(С) Сәйкестендіру :Төмендегі сипаттамалар тыңайтқыштардың қай түріне тән екенін тұсына рет санын қою арқылы анықта.ІАзотты, ІІФосфорлы, ІІІКалийлі



Дескрипторлар:1.Тыңайтқыштардың өсімдіктерге әсерін пайдасын біледі

Кері байланыс: Термометр-бірін-бірі бағалайды



3. 1.Мәтінмен топтық жұмыс: «Балық қаңқасы» әдісі Формулалар беріледі әр топқа химияляқ формулалар беріледі.1-топ -Фосфор тыңайтқышы.2 топ:-Азот тыңайтқышы3.топ:-Калий тыңайтқышыІске асыру қадамдары: 1- қадам: мәтінді жеке оқу2- қадам: мәтіндегі қаралатын проблема немесе тақырып балық басына оқу барысында көрсетіледі3- қадам: жоғарыдағы қаңқаларда осы проблеманың туындау сұрақтары себептері белгіленеді, оқу барысында төменгі қаңқаларғаосылардың негізінде қалыптасқан фактілерді немесе жауаптар жазылады 4- қадам: балық құйрығында қорытынды жазылады5- қадам: топта жұмысты талқылау6- қадам: аудиторияда топ таныстырылымы.





«Балық қаңқасы» сызбасын шағын топтар үлкен топтың алдында қорғайды Дескрипторлар:1.Тыңайтқыштарды қандай жағдайда қолдануды біледі.2.Өсімдікке қарап қандай тыңайтқыш кажет екенін таныйды.3.Тыңайтқыштарды дұрыс пайдаланудың маңыздылығын ұғынадыКері байланыс:«Шынығу» әдісі «Iзгілік калейдоскобы»

1.Ca3PO4, K2CO3, Na3PO4NaNO3, Ca(NO3)2,KCL, NH4NO3, H3PO4формулалар жазылған парарақшаларБағалайтын жапсырмалар2.постер балық қаңқасысызылған флавчарт, түсті маркерлер
Сабақтыңсоңы7 мин№ 4 тапсырма -«Инсерт» әдісі –жеке оқушыларға1.Бұрыннан Білемін 2. Жаңалық 3. Басқаша Ойладым 4. Сұрағым барСызба бойынша оқушылар өз білім деңгейлеріне қарай стикерлер жабыстырып өз деңгейлері бойынша деңгейлік тапсырмаларды үйге алады



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап арқылыотырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ мақсатын саралай келеМен бұл сабақта 3 тапсырма орындауға жоспарладым. Бұл тапсырмалардың ішінен1,2-тапсырмалар жалпы сынып оқушылары үшін жеңіл қызықты болады деп ойлаймын.3-топтық жұмыста «Балық қаңқасы» тәсілімен оқушыларға көбірек қолдау көрсете аламын.Сынып оқушыларының ішіндегі қабілетті оқушыларды постержасау барысында қадағалаймын топтардағы қорғау барысында бақылап кері байланыстар арқылы саралаймын.



.
1. «Таңғажайып дорба»2 «Термометр»әдісі3.«Шынығу»әдісі4. «Инсерт» әдісі1.Оқу бөлмесінің таза,жарық,желдетілген,2.Оқу құралдары керекті ресурстар өз орынында техника қауіпсіздігі сақталған.3.Қолданылатын жемістер таза ескірмеген.4.Уақытында сергіту сәтін өткізу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді.Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізедіБұл әдіс-тәсілдер арқылы оқушылароқу мақсатына жетедіБерілген үш тапсырма арқылы оқушыларды толық саралай аламын?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді ьолды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болмады
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Жұмбақты шешу.Өсімдікке нәр беріп, қуат болған-Өнімі артып, егістің қырман толған.Бұл қандай зат: қанындай өсімдіктің,Беретуғын химиктер жасап қолданБалыққаңқасыКүтілетін нәтижелер. Оқитын адам үйренеді: Ақпаратты терең меңгереді;Талдау, жалпылау, бағалау, қорытынды жасау;Жұмыс барысындағы процесте жаңа ақпаратты зейін қою; Танымдық іс-әрекет процесінде коммуникативтік іскерлікті іске асыру.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ