1.Тапсырманы
орында. (К)
кестетолтыру
1.Берілген органикалық және
минералды тыңайтқыштарды бөліп кестеге
толтыр
1.Азот
селитрасы
2. Калий
перманганаты
3. Калий
корбанаты
4. Калий
хлориді
5.Кальций
фосфаты
6.
Торф
7. Кальций
нитраты
8.Суперфосфат
9.Аммоний
нитраты
10.
Нитрагин
Дескрипторлар:
1 .Тыңайтқыштардың түрлерін
біледі
2.Органикалық және минералды
тыңайтқыштарды және калийлі,азотты,фосфорлы тыңайтқыштардыайырып
біледі.
К ері байланыс:белгі
қою:
2. Жұптық жұмыс-(С)
Сәйкестендіру :Төмендегі сипаттамалар тыңайтқыштардың қай түріне
тән екенін тұсына рет санын қою арқылы анықта.ІАзотты, ІІФосфорлы,
ІІІКалийлі
Жемістердіңпісумерзімінқысқартады.
|
|
Суыққатөзімділігінарттырады.
|
|
Сабақ пен
жапырағының өсуін күшейтеді.
|
|
Тамыр мен түйнектің
өсуіне әсер етеді.
|
|
Дескрипторлар:1.Тыңайтқыштардың өсімдіктерге әсерін
пайдасын біледі
Кері
байланыс: Термометр-бірін-бірі
бағалайды

3.
1.Мәтінмен
топтық жұмыс:
«Балық қаңқасы»
әдісі
Формулалар беріледі әр топқа
химияляқ формулалар беріледі.
1-топ -Фосфор
тыңайтқышы.
2 топ:-Азот
тыңайтқышы
3.топ:-Калий
тыңайтқышы
Іске асыру
қадамдары:
1- қадам: мәтінді жеке
оқу
2- қадам: мәтіндегі қаралатын
проблема немесе тақырып балық басына оқу барысында
көрсетіледі
3- қадам: жоғарыдағы
қаңқаларда осы проблеманың туындау
сұрақтары
себептері белгіленеді, оқу
барысында төменгі қаңқаларғаосылардың негізінде қалыптасқан
фактілерді немесе жауаптар жазылады
4- қадам: балық құйрығында
қорытынды жазылады
5- қадам: топта жұмысты
талқылау
6- қадам: аудиторияда топ
таныстырылымы.

«Балық қаңқасы» сызбасын шағын
топтар үлкен топтың алдында қорғайды
Дескрипторлар:
1.Тыңайтқыштарды қандай
жағдайда қолдануды біледі.
2.Өсімдікке қарап қандай
тыңайтқыш кажет екенін таныйды.
3.Тыңайтқыштарды дұрыс
пайдаланудың
маңыздылығын
ұғынады
Кері байланыс:«Шынығу»
әдісі
«Iзгілік
калейдоскобы»
|
1
.Ca3PO4,
K2CO3,
Na3PO4
NaNO3,
Ca(NO3)2,KCL,
NH4NO3,
H3PO4
формулалар жазылған
парарақшалар
Бағалайтын
жапсырмалар

2 .постер балық қаңқасысызылған
флавчарт, түсті маркерлер
|