Қанайналым жүйесі 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қанайналым жүйесі 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жаратылыстану

Күні:

Сынып: 3 « »


25 Сабақтың тақырыбы:

Қанайналым жүйесі

Оқудың мақсаттары

3.2.2.3 Қанайналым мүшелерінің қандай болатынын түсінеді


Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар: Қанайналым мүшелері туралы түсінік алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Қанайналым жүйесін мүшелерін анықтайды.

Кейбір оқушылар: Қанайналым жүйесін мүшелерін және қалай аталатыны біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды сабаққа дайындау.Партаның үстін жинақтау.




Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушының іс-әрекеті:


Үй тапсырма 7 минут

Өкпені шынықтыру мәтінін әңгімелеп айтып беру.

Өкпені шынықтыру мәтінін әңгімелеп айтып береді


Сабақтың ортасы

15 минут

Жаңа сабақ.Кіріспе тапсырма





  1. 2.Жаңа сабақ. Кіріспе тапсырма.

Оқулықтың 64 бетіндегі тапсырмаға қараймыз.Сұрақтарға жауап береміз.

Адам денсаулығына не қауіпті болуы мүмкін?

Адам ағзасы қалай қорғанады?

Топпен жұмыс

64 беттегі сурет бойынша постер қорғайды

Оқушылармен ғылыми жаңалықтар жайлы әңгімелесу.

Бізді қоршаған ортада көптеген микроағзалар –вирустар мен бактериялар бар. Олар адам ағзасына түсіп,түрлі ауру тудырады.Олардан қорғану үшін адам ағзасына арнайы үдерістер жүреді.Адам ағзасының инфекцияға қарсы тұру қасиеті иммунитет деп аталады.Оны иммундық жүйе басқарады.




Оқушылар өз жауаптарын айтады.





Постер қорғау



Қорек пен тіршілік мекені үшін күрес









Ағзамызға аурудан қалай қорғану суреттері

Сергіту сәті

2 минут

Аю-аю


Үнтаспа

10 минут


1.Сабақты бекіту Оқулықпен жұмыс

Оқулықтың 65 бетіндегі мәтінге назар аударамыз.(Оқимыз)

Оқыған мәтін бойынша сұрақтар құрастырамыз.

Жазылым Дәптермен жұмыс.

Жануарларды тіршілік ортасымен сәйкестендіреміз.


Сабақтың соңы

  1. минут

4.Рефлексия

Бүгінгі сабақтан нені білдім?

Ашық микрофон әдісі бойынша


1 мин

5.Үйге тапсырма

64- 65бетті оқып,түсінгенін айту.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2018
1331
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі