Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
минут
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
3. Оқушыларды топтарға
бөлу
Көгершіннің хаты
бойынша 3 топқа біріктіру.
I – «Күретамыр»
тобы
II – «Көктамыр»
тобы
III – «Қылтамыр»
тобы
Топ ережесін еске
түсіру
|
Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар
топтарға бөлінеді.
|
ҚБ
|
Топқа бөліну үшін
арналған суреттер
|
5
минут
|
"Жедел
жауап" әдісі бойынша білімді
пысықтау. (Өткенді қайталау арқылы
сұрақтарға жауап береді).
|
-
Қанайналым жүйесі
мүшелерін ата?
-
Бұл жүйе неліктен
қанайналым жүйесі деп
аталады?
-
«Қан айналысы»
сөзінің мағынасын түсіндір?
-
Насос секілді жұмыс
істейтін бұлшықет?
-
Оттекке қаныққан
қанды тасымалдайтын
тамырлар?
-
Көмірқышқыл газға
қаныққан қанды тасымалдайтын
тамырлар?
-
Ең ұсақ
қантамырлар?
-
Қанды тамырларға
айдайтын мүше?
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
- Сұраққа жауап
береді-2балл.
|
Сұрақ-жауап
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
2минут
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында
жұмбақ
жасыру.
Жанды мотор сынбайды,
Күні – түні тынбайды.
Кейде оның жүрісін
Дәрігерлер тыңдайды.
(Жүрек)
Тарам - тарам бір ғалам,
Айқыш - ұйқыш шырғалаң.
Толған ағыс тоқтаса,
Жоғалады бірге адам. (Қан
тамырлар)
|
-
Ширату
жаттығуларын орындайды.
-
Сұраққа жауап
береді. Тақырыпты шығарады.
|
Қошеметтеу. Өзін-өзі
бағалау
|
Жүрек ,қантамырлар
суреттері
|
Сабақтың
ортасы
15
минут.
|
1-тапсырма.
Топтық тапсырма
«Зерттеу
жүргіз»
|
1. Зертте.
-Денеге күш
түскендегі тамырдың соғуы қалай
өзгереді?
Дескриптор:
Жалпы – 5 балл.
-Зерттеу жұмысын
орындайды.
-Топпен бірлесіп жұмыс
жасайды.
|
Оқулық,
жұмыс
дәптері
ҚБ: Топтар бірін- бірі
бағалайды
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
«Бой сергіту
жаттығуы»
Егер мектепке қуана
– қуана келсеңіздер, оң қолдарыңызды
көтеріңіздер!
Егер өз
білімдеріңізге сенімді болсаңыздар, сол қолдарыңызды
көтеріңіздер!
Егер еліміздің
тағдыры маңызды болса, бір қадам алға
бас!
Егер өздеріңізді
отанымыздың патриоты деп есептесеңіздер, екі қолдарыңызды алға
созыңыздар.
Егер еліміздің болашағы
сіздердің қолдарыңда екендігіне сенімді болсаңыздар, қол
соғыңыздар!
|
Оқушылар қимылдарын
жасайды.
|
Жарайсыңдар!
|
Телефон,
музыка
|
8
минут
|
2-тапсырма.
Жұптық тапсырма. "Бірге ойлаймыз. Бірге
жоспарлаймыз" әдісі.
|
Қанайналым жүйесі
мүшелерінің атауын жаз, суретін сызықпен
көрсет.
Дескриптор:
Жалпы – 2 балл.
-
Қанайналым жүйесі мүшелерінің
атауын жазып, суретін сызықпен
көрсетеді.
|
Оқулық,
жұмыс
дәптері
|
5
минут
|
3-тапсырма. Жеке
жұмыс. «Күн шуағы» әдісі
|
Оқушылар күннің
астындағы бұлттардың артында тапсырмалар жазылады. Әр оқушы бұлтты
алып, сұрақтарға жауап беру арқылы күнді бұлттан шығарамыз. Сонда
күн шуағын шашып, бұлттан
шығады.
1 бұлт
– Жүрек кеуде қуысының қай
жерінде орналасқан?
2 бұлт
– Жүрек жақсы жұмыс істеу үшін
не істеу керек?
3 бұлт
– Кішкентай балалардың тамыры
минутына неше рет соғады?
4 бұлт
– Қандай қан тамырларын
білесің?
5 бұлт
– Жүректің соғуы неден
білінеді?
6 бұлт
– Ересек адамдардың тамыры
минутына неше рет соғады?
7 бұлт
– Көмірқышқыл газ бен зиянды
заттарды сыртқа алып шығады?
8 бұлт
– Қанды ішкі мүшелерге
жеткізеді?
9 бұлт
- Ең ұсақ
қантамырлар
10 бұлт
– Қанайналым жүйесі мүшелерін
ата?
11 бұлт
– Насос секілді жұмыс істейтін
бұлшықет?
12 бұлт – Ағзадағы
қан неше шеңбер бойымен
қозғалады?
Дескриптор:
Жалпы - 1 балл.
|
Күн шуағы
тапсырмасы
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
5
мин.
|
Кері
байланыс
Үйге
тапсырма:Қанайналым жүйесінің жұмысы
туралы түсінік айту
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды. Тапсырманы жазып
алады.
|
ҚБ
қойыла-ды.
|
Рефлексия парағы
|