1
тапсырма.
(Т)
«Түртіп,
ал» Көлік түрлерін тиісті жерге
жапсыру. Олардың ішінен өздері туратын жерде кездесетін көліктердің
қажеттіліктерін түсіндіру.1 топ
Суреттер беріледі: мотоцикл,
ұшақ, кеме, зымыран, қайық, трамвай, автобус, троллейбус, ат, түйе,
кеме, комбайн, трактор, велосипед,
мотоцикл.
2
топ.Ойыншықтардың ішінен
арнайы көліктерді теріп алу. Оларды қызметіне қарай сәйкес телефон
нөмірінің қасына қою. «Рөлдік
ойын».Олардың қажеттіліктерін
дәлелдеу.
Слайд көрсетіледі. 101,
103, 112, 104 сандар жазылған.
-Бұл сандар нені
білдіреді?
-Қай уақытта 101нөміріне
телефон шаламыз?
-Қай уақытта 103 ке
хабарласамын?
-112 телефоны не
үшін?
3
топ. Суреттердің ішінен қоғам
қөліктерді табу. Қоғамдық көліктің пайдасын қарастыру.( постер
қорғау)
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
1топ. Көлік түрлерін және
олардың қажеттіліктерін ажыратады.
|
1.Көлік түрлерін тиісті жерге
жапсырады.
2. Көлікті қызметіне қарай
сәйкес телефон нөмірінің қасына қояды.
3.Қоғамдық көліктердің
пайдасын айтады.
|
Қ.Бағалау. «Көліктер
әдісі»
Зымыран-көлік түрлерін және олардың
қажеттіліктерін ажыратқан оқушылар алады.
Автобус- көлік түрлерін және олардың
қажеттіліктерін ажыратуда біраз
қателескен.
Арба- көлік түрлерін және олардың
қажеттіліктерін ажыратуда қиналған.
Сергіту
сәті.
Ойын «Ауа, су, жер, үңгір.»
Оқушылар орындарында тұрады. Мұғалім «ауа» дегенде балалар қолдарын
көтеріп ұшу кимылын көрсетеді, «су»-жүзу қимылын, «жер»- жүру,
«үңгір»-парталарының астына тығылады.
-Үңгір дегенде сендер партаның
астына тығылдыңдар, яғни жер астына. Демек жер астында да көлік
бар. Метро сөзімен таныстыру видео арқылы. Байқадындар ма 1-ші
кестеде бос баған болды?
-Қандай көлік тобы
қосылады?(Жер асты)
Ойын жер асты көлігі туралы
түсінік беруге алынды.Видеодан кейін ашық сұрақтар
пайдаландым. -Метро қайда орналасқан?
2 тапсырма. «Ұшақ көлігі»
әдісі. ( Ж.)Оқушыларға көлік түрлерін
салыстыруға ұшақ моделі үлестіріледі. Ұшақтың қанаттарына
ерекшеліктерін жазады, ортасына ортақ қасиеттерін
жазады.
1топ- жер көлігі мен әуе
көлігін салыстырады.
2 топ- су көлігі мен жер
көлігі
3 топ-әуе мен су көліктерін
салыстырады
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Оқушылар көлік түрлерін
салыстырады.
|
Оқушылар көліктерін
салыстырады.
|
Қ.Б. Авиа
билет- оқушы көлік түрлерін
салыстырады.
Автобус
билеті-оқушы сәл
қателесті.
Жаяу
адам- оқушы көліктерді салыстырғанда
қиналды.
3
тапсырма. (Т.) «Шығармашылық
шеберхана»
1
топ. «Көлікті
модельдеу».
Барлығы- көлікті
құрастырады.
Көптегені-геометриялық
фигуралармен құрастырады.
Кейбірі-қағаз, таяқшалар,
ермексазбен жасай алады.
2
топ. «Жаднама
әзірле». Суреттердің ішінен
қоғамдық көлікте ережелерді бұзғаны бар суреттерді теріп, оларды
зерттеп қоғамдық көлікте өзін өзі ұстау жаднамасын
құрады.
3
топ. Оқушыларға бұрынғы
көліктің(Ат), қазіргі көліктің суреті (поезд) беріледі. Қасына
болашақ көлігінің суретін салу және
таныстыру.
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Көлік түрлерін, олардың
қажеттіліктерін модельдейді.Қоғамдық көлікте өзін өзі ұстау
ережелерін қолданады.
|
Көлікті
модельдейді.
Суреттердің ішінен қоғамдық
көлікте балалардың ережелерді бұзғаны бар суреттерді
табады,
|
Бағалау. «Жол»
әдісі
Жазық жол суретін
– Көлік түрлерін, олардың
қажеттіліктерін модельдеген.Қоғамдық көлікте өзін өзі ұстау
ережелерін қолданған.
Қисыл жол
суретін- Көлік түрлерін, олардың
қажеттіліктерін модельдегенде қателескен.Қоғамдық көлікте өзін өзі
ұстау ережелерін қолданғанда қателескен..
Бұдыр
жол- Көлік түрлерін, олардың
қажеттіліктерін модельдегенде қиналған. Қоғамдық көлікте өзін өзі
ұстау ережелерін қолдануға қиналған.
Ойын
«Ақылды
үштік» сынып Бағдаршам түстеріне
қарай үштен тура қалады. Оларға суреттер беріледі.Қызыл түс ұстаған
көлікті атайды, сары түс-сипаттайды, жасыл түс-пайдасын айтады.
Мысалы: Комбайн-жер көлігі, бидай жинайды-комбайнның арқасында егін
тез әрі көп көлемінде жиналады.
1 топ.
Комбайн.
2 топ.
Велосипед
3топ. Өрт сөндіруші
машина
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Көлік түрлерін, олардың
қажеттілігін ажыратады.
|
Көлік түрлерін
ажыратады.
Пайдасын
айтады.
|
Қ.Бағалау. «Жолдама» әдісі Джип-. Көлік түрлерін,
олардың қажеттілігін ажыратады
Ауди- Көлік түрлерін, олардың
қажеттілігін ажыратуда қателескен.
Мотоцикл- Көлік түрлерін,
олардың қажеттілігін ажыратуда қиналған.
Көлік адамға не үшін
қажет?
-Көлік қандай түрлерге
бөлінеді?
-Метро туралы не
білдің?
-Қоғамдық көлікте қалай өзін
өзі ұстау керек?
«Ақылды үштікке –сыйлық
Астана қаласына
саяхатқа жолдама беріледі.
«Ақылды үштік» ойыны арқылы
қорытынды жасалады.
|