Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қандай көлік түрлері бар? Дүниетану 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні: Дүниетану Ортақ тақырып: Менің туған өлкем Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және қоғам Күні: Сынып: 2 сынып |
Мектеп: Көкпекті ауданы «Үлкенбөкен мектеп-балабақша кешені» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Токтарова Рымгуль Кенжебековна Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Қандай көлік түрлері бар? |
||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
2.1.4.3 көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату. 2.1.4.4-қоғамдық көлікте өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіру. |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажыратады. Қоғамдық көлікте өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіреді. Көптеген оқушылар: Көлік түрлерін, олардың қажеттілігін сипаттайды. Қоғамдық көлікте өзін өзі ұстау ережелерін құрастырады. Кейбір оқушылар: Көлік түрлерін, олардың қажеттілігін модельдейді.. Қоғамдық көлікте өзін өзі ұстау ережелерін қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажыратады. Қоғамдық көлікте өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіреді. |
||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар орындай алады: Көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажыратады. Қоғамдық көлікте өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіреді Пәнге тән лексика мен терминология: метро, арнайы көлік, су көлігі, әуе көлігі, жер көлігі, жер асты көлігі, қоғамдық көлік Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Көлік адамға не үшін қажет? -Көлік қандай түрлерге бөлінеді? -Метро туралы не білдің? -Қоғамдық көлікте қалай өзін өзі ұстау керек? |
||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Жауапкершілік, Ынтымақтастық, коммуникативтік, құрмет |
||||||||||||||||||||||||||
Пән аралық байланыс |
Математика, музыка, әдебиеттік оқыту, көркем еңбек. |
||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Видео, слайд |
||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Өзі турған жерінің көліктерін ажыратады. Қоғамдық көліктерді атайды. |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың Жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 4 минут. |
Ынтымақтастық ахуал орнату. (Ұ) Ойын «Бағдаршам».Оқушылар үстелде жатқан қызыл, сары, жасыл түсті дөңгелектердің біреуін тандап щеңберге тұрады. Қызыл түсті тандағандар-машиналар. Жасыл-адамдар, сары-жол инспекторлар.Мұғалім «қызыл» дөңгелекті көрсеткенде машиналар орындарымен ауысады. Жасылды көрсетсе машиналар тоқтайды, адамдар орындарымен ауысады. Сары- жол инспекторлар оң қолдарын көтеру керек. Ойын барысында соқтығысып, шатасқан балалар ойыннан шығады. ( соқтығыспай, итермелемей деп алдын ала ескертпей ойын соңында айтамын).Ойын соңында дұрыс, шатаспай орындаған оқушыларды мадақтаймын. -Ал мына оқушылар неге ойыннан шықты? -Өмірде осындай жағдайлар кездесе ме? -Оны болдырмау үшін не қажет? (ережелерге бағыну керек). Оқушылар орындарына қызыл сары, жасыл түстеріне қарай топтасады. Оқушыларды интербелсенді тақтаға назар аудартамын. Ойын «Ойлан, жұптас, талқыла»(Ж..) 1-жолдарында поезд бен автобустың суреттері. 2-шіде ұшақ пен зымыран, 3-ші ұяшықтарға не қояр едіңдер? Оқушы бірінші ойланады ( қайық, кеме) -Неге? Оқу мақсатымен таныстыру.
|
Бағдаршам суреті, қызыл, сары, жасыл түсті дөңгелектер (балалар санына қарай)
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 20 минут
4 минут
7минут
|
1 тапсырма. (Т) «Түртіп, ал» Көлік түрлерін тиісті жерге жапсыру. Олардың ішінен өздері туратын жерде кездесетін көліктердің қажеттіліктерін түсіндіру.1 топ
Суреттер беріледі: мотоцикл, ұшақ, кеме, зымыран, қайық, трамвай, автобус, троллейбус, ат, түйе, кеме, комбайн, трактор, велосипед, мотоцикл. 2 топ.Ойыншықтардың ішінен арнайы көліктерді теріп алу. Оларды қызметіне қарай сәйкес телефон нөмірінің қасына қою. «Рөлдік ойын».Олардың қажеттіліктерін дәлелдеу. Слайд көрсетіледі. 101, 103, 112, 104 сандар жазылған. -Бұл сандар нені білдіреді? -Қай уақытта 101нөміріне телефон шаламыз? -Қай уақытта 103 ке хабарласамын? -112 телефоны не үшін? 3 топ. Суреттердің ішінен қоғам қөліктерді табу. Қоғамдық көліктің пайдасын қарастыру.( постер қорғау)
Қ.Бағалау. «Көліктер әдісі» Зымыран-көлік түрлерін және олардың қажеттіліктерін ажыратқан оқушылар алады. Автобус- көлік түрлерін және олардың қажеттіліктерін ажыратуда біраз қателескен. Арба- көлік түрлерін және олардың қажеттіліктерін ажыратуда қиналған. Сергіту сәті. Ойын «Ауа, су, жер, үңгір.» Оқушылар орындарында тұрады. Мұғалім «ауа» дегенде балалар қолдарын көтеріп ұшу кимылын көрсетеді, «су»-жүзу қимылын, «жер»- жүру, «үңгір»-парталарының астына тығылады. -Үңгір дегенде сендер партаның астына тығылдыңдар, яғни жер астына. Демек жер астында да көлік бар. Метро сөзімен таныстыру видео арқылы. Байқадындар ма 1-ші кестеде бос баған болды? -Қандай көлік тобы қосылады?(Жер асты) Ойын жер асты көлігі туралы түсінік беруге алынды.Видеодан кейін ашық сұрақтар пайдаландым. -Метро қайда орналасқан? 2 тапсырма. «Ұшақ көлігі» әдісі. ( Ж.)Оқушыларға көлік түрлерін салыстыруға ұшақ моделі үлестіріледі. Ұшақтың қанаттарына ерекшеліктерін жазады, ортасына ортақ қасиеттерін жазады. 1топ- жер көлігі мен әуе көлігін салыстырады. 2 топ- су көлігі мен жер көлігі 3 топ-әуе мен су көліктерін салыстырады
Қ.Б. Авиа билет- оқушы көлік түрлерін салыстырады. Автобус билеті-оқушы сәл қателесті. Жаяу адам- оқушы көліктерді салыстырғанда қиналды. 3 тапсырма. (Т.) «Шығармашылық шеберхана» 1 топ. «Көлікті модельдеу». Барлығы- көлікті құрастырады. Көптегені-геометриялық фигуралармен құрастырады. Кейбірі-қағаз, таяқшалар, ермексазбен жасай алады. 2 топ. «Жаднама әзірле». Суреттердің ішінен қоғамдық көлікте ережелерді бұзғаны бар суреттерді теріп, оларды зерттеп қоғамдық көлікте өзін өзі ұстау жаднамасын құрады. 3 топ. Оқушыларға бұрынғы көліктің(Ат), қазіргі көліктің суреті (поезд) беріледі. Қасына болашақ көлігінің суретін салу және таныстыру.
Бағалау. «Жол» әдісі Жазық жол суретін – Көлік түрлерін, олардың қажеттіліктерін модельдеген.Қоғамдық көлікте өзін өзі ұстау ережелерін қолданған. Қисыл жол суретін- Көлік түрлерін, олардың қажеттіліктерін модельдегенде қателескен.Қоғамдық көлікте өзін өзі ұстау ережелерін қолданғанда қателескен.. Бұдыр жол- Көлік түрлерін, олардың қажеттіліктерін модельдегенде қиналған. Қоғамдық көлікте өзін өзі ұстау ережелерін қолдануға қиналған. Ойын «Ақылды үштік» сынып Бағдаршам түстеріне қарай үштен тура қалады. Оларға суреттер беріледі.Қызыл түс ұстаған көлікті атайды, сары түс-сипаттайды, жасыл түс-пайдасын айтады. Мысалы: Комбайн-жер көлігі, бидай жинайды-комбайнның арқасында егін тез әрі көп көлемінде жиналады. 1 топ. Комбайн. 2 топ. Велосипед 3топ. Өрт сөндіруші машина
Қ.Бағалау. «Жолдама» әдісі Джип-. Көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажыратады Ауди- Көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажыратуда қателескен. Мотоцикл- Көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажыратуда қиналған. Көлік адамға не үшін қажет? -Көлік қандай түрлерге бөлінеді? -Метро туралы не білдің? -Қоғамдық көлікте қалай өзін өзі ұстау керек? «Ақылды үштікке –сыйлық Астана қаласына саяхатқа жолдама беріледі. «Ақылды үштік» ойыны арқылы қорытынды жасалады.
|
h ttps://www.youtube.com/watch?v=Ad48zDisPcw
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс. «Желкенді қайық» Оқушылардың алдарында желкен қайықтың суреттері жатады. Егер маған сабақта бәрі түсінікті болды, барлық тапсырмаларды орындадым деген оқушы желкенді көк түсті қарындашпен бояйды. Егер мен тапсырмаларды орындауда қателер жібердім деген оқушы желкенді сары түске бояйды. Егер мен тапсырмаларды орындауда қиналдым деген оқушы желкенді қызыл түске бояйды. Боялған қайықтарын өзенге жібереміз.
|
|
|||||||||||||||||||||||||
« Тапсырма», «Дереккөздер»
«Қарқын», « Диалог пен қолдау», «Қорытынды», «Топқа жіктеу»
тәсілдер қамтылад Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |