|
Сабақтың тақырыбы: Қаңқа және бұлшық ет. |
Мектеп: |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Оқушыларды «қаңқа», «бұлшық ет» түсініктемелерімен және олардың қызметімен таныстыру; бұлшық етті нығайтудағы еңбек пен дене шынықтырудың маңызын түсіндіру. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Жаңа білімге мысалдар келтіре біледі. |
||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды |
|||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Өткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді. |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі «Менің көңіл-күйім» жаттығуы Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар . Қызығушылықты ояту Таныстырылым |
Таныстыры лым, суреттер. |
|||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс. Топтық жұмыс. RWL стратегиясы. (Сурет
бойынша оқушылар өзара пікірлесіп, талқылайды және кестені
толтырады). |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
|||||||
|
Сергіту сәті |
Тереңдет ойыңды, Тiк ұста бойыңды. Құстарға ұсайық, Қалықтап ұшайық. Шық алға оң қанат, Шық алға сол қанат, Шаршаған кездерде Қонайық жорғалап. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|||||||
|
Аяқталуы |
Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы
мәтінді жұптасып оқиды және карточканы толтырады. «Автор орындығы» Орындықта отырған оқушы, достарының сұрақтарына жауап береді. |
Сөздік жұмысын жүргізу. |
|||||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
|||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? 1. Мен білдім:........... |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚАҢКА БҰЛШЫҚ ЕТ
ҚАҢКА БҰЛШЫҚ ЕТ
|
Сабақтың тақырыбы: Қаңқа және бұлшық ет. |
Мектеп: |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Оқушыларды «қаңқа», «бұлшық ет» түсініктемелерімен және олардың қызметімен таныстыру; бұлшық етті нығайтудағы еңбек пен дене шынықтырудың маңызын түсіндіру. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Жаңа білімге мысалдар келтіре біледі. |
||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды |
|||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Өткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді. |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі «Менің көңіл-күйім» жаттығуы Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар . Қызығушылықты ояту Таныстырылым |
Таныстыры лым, суреттер. |
|||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс. Топтық жұмыс. RWL стратегиясы. (Сурет
бойынша оқушылар өзара пікірлесіп, талқылайды және кестені
толтырады). |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
|||||||
|
Сергіту сәті |
Тереңдет ойыңды, Тiк ұста бойыңды. Құстарға ұсайық, Қалықтап ұшайық. Шық алға оң қанат, Шық алға сол қанат, Шаршаған кездерде Қонайық жорғалап. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|||||||
|
Аяқталуы |
Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы
мәтінді жұптасып оқиды және карточканы толтырады. «Автор орындығы» Орындықта отырған оқушы, достарының сұрақтарына жауап береді. |
Сөздік жұмысын жүргізу. |
|||||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
|||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? 1. Мен білдім:........... |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз













