Материалдар / Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін саралай алады - Топтардың міндеттерін біледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2021
432
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

5.3В Үйсіндер мен қаңлылар

2 сағат- 1 мақсат


Мектеп: М. Әуезов атындағы №128 жалпы білім беретін мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Усманова Гульмира

Сынып: 5 сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы




Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы істей алады:

-Әлеуметтік топтар туралы түсінік мәтіннен оқи алады

Кейбір оқушылар істей алады:

- Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін саралай алады

- Топтардың міндеттерін біледі

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

-Әлеуметтік топтардың аттарын атай алады


Бағалау критерийі

Әлеуметтік топтардың атауларын атайды, қызметін ашады және міндеттерін анықтайды.


Тілдік мақсаттар




  • ЖИГСО әдісі арқылы Оқулықтан әлеуметтік топтар туралы мәліметтерді оқып, ойларын жүйелі түрде жеткізеді, дәптерге жазады.

  • Хан, көсем, ұлы хан,кіші хан, ру тайпа көсем Уәзір

  • Хан деген ұғым жайлы ой айту оқушылармен диалогқа түсемін




Құндылықтарға баулу




Ата бабаларымыздың шежіресін білуді насихаттау, патриоттық сезімдерін ояту.


Пәнаралық байланыс

География Дүние жүзі тарихы


Алдыңғы білім


Қаңлы ру бірлестігінің бүгінгі таңда қазақ қоғамында рулар ішінде бар екендігін біледі.

Оның Ұлы жүздің құрамында болғанын біледі.




Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин





10 мин






Ұйымдастыру кезеңі

Шаттық шеңбері арқылы топқа бөлу Күннің суретін бір-біріне сыйлау арқылы жақсы күн тілеу





«Миға шабуыл» әдісімен осыған дейінгі баланың білімін ашу алдына мақсат қойдырта білу

  1. Тайпалық одақтарды еске түсіреді

  2. Құрылым сөзіне анықтама береді



Шағын бейне ролик көрсету арқылы роликке тақырып қою

Оқулықпен толықтыру


АКТ бейне роликтер

Күннің суреттері




Сабақтың ортасы

20 мин

Оқушылар топта отырып бейне роликтен қаңлылар туралы көреді, түсінік қалыптасады.

1 тапсырма: «Жигсо» әдісі бойынша Қоғамдық топтардың әлеуметтік жағдайы және ерекшеліктері туралы мәтінді оқиды, өзара талдайды 4 топқа орын алмасу арқылы түсіндіреді.

2 -тапсырма Берілген тақырып бойынша постерге әлеуметтік топтарды құрастырады (жасау, қорғау)

«Екі жұлдыз бір тілекпен» сабақ барысында бағалап отырамын.

3-тапсырма Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасы Топта отырған оқушылар жеке жұмыс жасау үшін түсінгендерін дәптерге кесте толтырады.



Әлеуметтік топтар

Міндеттері

Хан


Уәзір


Көсем


Егіншілер


Құлдар




Критерий

Дескриптор

Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін сипаттай алады

Ерекшеліктерін біледі

Топтардың міндеттерін анықтай алады

Топтардың міндеттерін анықтап білді

Әлеуметтік топты атайды

Әлеуметтік топтарға жататындарды атады

Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін саралай білген оқушыларды:

Топтардың қызметтерін ғана білетін оқушыларды.

Әлеуметтік топтардың аттарын ғана атай алатын оқушыларды деңгейге байланысты;

Бас бармақ әдісі арқылы бағалаймын.



4-тапсырма «Есте сақта!» әдісімен терминдерді дәптерге түсіру. (Хан, көсем, ұлы хан,кіші хан, ру тайпа көсем. Уәзір)





Бейне ролик













Мәтін



Сабақтың соңы

10 мин








Үй тапсырмасы

Сабақты жинақтау барысында ҚҚҚ құнды болған дүниені атаңдар:

Құнды –2

Қызық –2

Қиын –2 дүниені атайды

Сабақтың соңында оқушылар ұсыныстарын айтады, смайликтерге жазады, тақтаға жабыстырады.


Қаңлы территориясын кескін картаға түсіру

«Қаңлы» сөзіне сөз-жұмбақ жасау

Смайликтер



Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



  • Сабақтың барысында бейне фильм көрсету, постер қорғау, кесте толтыру арқылы тындалым, айтылым, жазылым дағдысын дамыттым

  • Сабақтың мақсатында оқушыларды саралап яғни дифференсацияладым

  • Дарынды және талантты оқушыларға «Әлеуметтік топтардың ерекшеліктері» деген сұрақтар беру арқылы оқушыларды сыни ойлауға, өздігінен шешім қабылдай алу дағдысын дамыту мақсатында сыни тапсырмалар бердім

  • Төмен деңгейдегі оқушыларға жеңіл сұрақ-жауаптар мен терминмен жұмыс берілді.

2- тапсырма бойынша «Екі жұлдыз бір тілекпен» сабақ барысында бағалап отырамын.

3-тапсырма Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасы Топта отырған оқушылар жеке жұмыс жасау барысынды «Бас бармақ» әдісімен бағалаймын















Санитарлық және қауіпсіздік талаптарын сақтау.


























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!