Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Бастапқы ынталандырушы
материал
Алдымен оқушыларға экранға
Қ.И.Сәтбаевтың суреті қойылып, кім екенін табу ұсынылады. Оқушылар
суреттегіні тапқан соң мұғалім оқушылардың қызығушылығын ояту
мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады?
-
ҚанышСәтбаевтуралы не
білеміз?
-
Бұл тұлға тарихта қандай
еңбегімен белгілі?
-
Алматы қаласындағы Қазақ
Ұлттық техникалық университеті неліктен Қ.Сәтбаев есімімен
аталады?
Оқу мақсаты, бағалау
критерийі таныстырылады
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
ЕБҚ
оқушыға суреттер/иллюстрация, қысқаша жазба, схема
ұсыныңыз
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Қазақстан жастарының 1920-30
жылдардағы сауатсыздықты жою науқанына
қатысуы
http://repository.enu.kz/handle/123456789/356
|
Жаңа
білім
|
Мәтінмен
жұмыс. ОқушыларҚ.И.Сәтбаевтың
зерттеген өнеркәсіп салалары мен ғылыми зерттеулерін анықтап,
олардың маңыздылығы туралы кестені
толтырады.
Зерттеген
салалары
|
Маңыздылығы
|
Ғылыми
зерттеулері
|
Маңыздылығы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЕБҚ
оқушыға тапсырманың шешу жолының бастапқы бөлігін
ұсыныңыз
«Жанды карта»
әдісі: кескін картада оқушылар
Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумағын флипчартта
белгілейді
Тапсырма
шарты:
Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 3
зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеу және атауын
жазу;

ЕБҚ
оқушыға тақырып бойынша ұсынылған
мәтін негізінде кесте ұсыныңыз
Қ.Сәтпаев туралы бейнематериал
көрсетіліп, оқушыларға қажетті мәліметтерді жазып алу ұсынылады.
Бейнематериал бойынша оқушыларға сұрақтар
қояды.
Сұрақтар:
-
1946 жылы ашылған
КазКСР Ғылым Академиясының тұңғыш президенті кім
болған?
-
Қ.И.Сәтбаевтың
қандай ғылыми еңбектерін
білесің?
-
Қазақстанда геология
мектебінің негізін салушы
кім?
-
Оның ашқан қандай
кен орындарын білесің?
-
Қ.Сәтбаев қандай
оқулық жазған?
-
Сәтбаевтың ғылымға
сіңірген еңбектері үшін қандай жетістіктермен
марапатталған?
-
Қ.И.Сәтбаевтың
Англияда болған сапары бойынша не
білесіз?
ЕБҚ
оқушыға мәтіннен
тұжырымын растайтын немесе
жоққа шығаратын фактілердің астын сызын
көрсетуді ұсыныңыз
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеясын
анықтайды
Дескриптор:
Кен орнының аумағын белгілейді
және атауын жазады;
Кен орнының аумағын белгілейді
және атауын жазады;
Кен орнының аумағын белгілейді
және атауын жазады;
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі
бағалау
|
Тарихи тұлғалар. Танымдық - көпшілік басылым.
Мектеп жасындағы оқушылар мен көпшілікке арналған. Құрастырушы:
Тоғысбаев Б. Сужикова А. – Алматы. “Алматыкітап баспасы”,
2009
Сәрсекеев
М.
Адильбекова Х. Академик Қ.И.
Сәтбаев және оның Қазақстан ғылымын дамытудағы рөлі
2008.№3..-19-21бб.
Айтмағамбетов Е: Тектіліктің
бір сыры/
Е.Аймағамбетов //
Ақиқат.-2007.-№11
|
Кері
байланыс
|
« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап
береді.
- Не білдім?
- Не білемін?
- Не білгім келеді?
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4,
конспект
|