Білім беру ұйымының
атауы
|
Ғабит Мүсірепов атындағы №86
мектеп-гимназиясы
|
Пәні:
|
Қазақстан
тарихы
|
Бөлім:
|
6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың
басындағы Қазақстан
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Оразбахова
Динара
|
Күні:
|
12.11.2021ж.
|
Сынып: 6
«В»
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қарахан
мемлекеті.
Зерттеу сұрағы: Неліктен
Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп
жариялады?
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың
басындағы мемлекеттердің даму
ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын анықтау;
6.2.1.2 ислам
дінінің қоғамдық өмірге ықпалын
анықтау
6.3.1.4 тарихи ұғымдарды
қолданып, Қарахан мемлекетіндегі жер иелену ерекшеліктерін
түсіндіру
|
Сабақтың
мақсаты
|
Қарахан мемлекетінің ерте орта
ғасырлардағы мемлекеттерден ерекшелігін талдайды, ислам дінінің
қоғамға әсерін зерттейді.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі//уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Б
Ұйымдастыру.
Топқа
бөлу(геометриялық фигуралар
арқылы)
Ортағасырлық
мешіттердің, кесенелердің, моншалардың
суреттерін көрсетіп, тақырыпқа
болжау жасатыңыз.
1.Атлах шайқасы
қандай өзгерістер алып
келді?
2.Бұл өзгерістер қай
салаларға көбірек әсер етті?
Оқушылардың болжам жауаптары
арқылы сабақ тақырыбы
анықталады.
«Ой
қозғау» стратегиясы
арқылы
"Қарахан мемлекеті"
тақырыбында бейнежазба"
көрсетіледі.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
Мадақтау
|
Қазақстан тарихы
оқулық.
Презентация, таратпа
материалдар
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу және
талдау
1-тапсырма.
Топтық жұмыс "Тұжырымдамалық карта"
әдісі
Топтарға тақырыпшалар бөлініп
беріледі және қосымша материалдар беріледі. Тақырыпты оқи отырып
тірек сызба арқылы Қарахан мемлекетінің саяси әлеуметтік құрылымын
анықтайды.
Ерекшеліктеріне
қарай мемлекет пен діннің өзара қатынасын
түсіндіреді.
І-топ Қарахан мемлекетінің құрылуы
мен жер аумағы. Саяси-әлеуметтік
құрылымы.
ІІ-топ Исламның
қабылдануы
ІІІ-топ Қарахан мемлекетінің
құлауы.
Постер арқылы
қорғайды.
2-тапсырма.
Жұптық жұмыс -
Сәйкестендіру
Шарты: Берілген сөздерді
анықтамаларымен сәйкестендір
Ихта
|
|
Қағанның маңайындағыларға берілетін жер
үлесі
|
Вахф
|
|
Дінбасылардың
меншігі
|
Жекеменшік
|
|
Мүлік мемлекеттік салық түріндегі
жерлер
|
Жікіл, яғма
|
|
Қарахан мемлекетіндегі билік екі тайпалық
топ
|
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Бағалау критерийі:
Қарахан мемлекетінің даму ерекшеліктерін
анықтайды.
Дескрипторлар:
Әр сала бойынша
Қарахан мемлекетінің екі ерекшелігін
анықтайды;
Әр сала бойынша
Қарахан мемлекетінің екі ұқсастығын
көрсетеді.
Қарахан мемлекетін
ерте орта ғасырлардағы мемлекеттеріндегі
оқиғаның өзгерісі мен
сабақтастығын талдайды;
|
ҚБ Оқушылар жауабын мұқият тыңдап
кері байланыс беріп отырамын
«Ең үздік
жауап»
Дайын үлгі жауап
арқылы
|
Ақпараттық
мәтін
http://e-history.kz/kz
Орта ғасырлардағы
мемлекеттер картасы
РЕТТ
формуласы
кесте
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
3-тапсырма Жеке
жұмыс
Көмекші сөздер
мен өз біліміне сүйене отырып,
Қарахан мемлекетінің исламды қабылдау себебін және қоғамға енген
өзгерістерді анықтап, тиісті салаға
топтаңыз.
Көмекші
сөздер: Ел ішіндегі жағдай, сыртқы
саяси жағдай, араб жазуы, вакфтық жер
иелену, билік үшін күрес, монша, кесене, намаз оқу, адам келбетін
салуға тыйым салу, Атлах шайқасы, медресе білімі, сәлде орау
т.б.
Мұса ханның ислам
дінін мемлекеттік дін деп жариялауының себептерін
көрсетіңіз.
1.-----------------------------------------
2.-----------------------------------------
3.-----------------------------------------
Үйге
тапсырма
Қарахан
мемлекеті
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
карточка
|
Кері
байланыс
|
«Шолиер табақшалары»
әдісі
Білу – Не
білдім?
Түсіну- Не
түсіндім?
Қолдану – Нені
білгім келеді?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
қорапша
|