Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандарға есеп шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандарға есеп шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа арналған ашық сабақ. Ашық сабақ жаңартылған бағдарламаға сай жасалған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Сынып: 6 сынып

Тоганбаев.К.С

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандарға есеп шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандарға есеп шығаруды меңгеру

Жетістік критерийлері

Оқушылар қарама-қарсы сан ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады.

Модуль таңбасын қолдана отырып амалды орындай алады;

ационал сандарға амалдар қолданады;

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

- Рационал сандар;

- Модуль;

- Бүтін сандар

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

- Бүтін сандарға .... жатады

- модуль таңбасынан теріс сандар .... шығады.

- Рационал сандар .... дер атайды

- есептеуді тиімді тәсілмен орындау;

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Физика, тарих

АКТ қолдану дағдылары

таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Таңба, амалдар орындау тәртібі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

2 минут

"Қар кесегі"

Оқушылыр қағаз парақтарына сұрақ немесе есеп жазып кар кесегін жасап лақтырады. Әр оқушы "қар кесегін" алып жауап жазып тағыда лақтырады. Соңғырет қағып алған оқушылар сұрақты немесе есептің жауабын тексереді.


Қағаз парақтары





Сабақтың ортасы

9 минут



«Кім жылдам» 2 минут

Төмендегі сұрақтар тізіміне кім жылдам қолын көтереді сол жауап береді.

  • Қарама-қарсы сандар дегеніміз не?

  • Бүтін сандар деп қандай сандарды айтамыз?

  • Рационал сандар дегеніміз не?

  • Санның модулі дегеніміз не?

  • Теріс санның модулі неге тең?

  • Оң санның модулі неге тең

 «Кім жылдам» кезеңін төмендегідей тізім бойынша бағалаймын:

. жақсы

. өте жақсы

. тамаша

2- тапсырма

«Сөйлесетін серіктес» 3 мин

Бұл тапсырмаларады жұп болып орындайды:


1- жұп

1)



2)

2-жұп





3- жұп




2 -тапсырманы төмендегі бағалау кретерилері бойынша келесі жұп тексеріп балл қойып шығады.


Кретерилер

Балл

Модул таңбасынан рационал сандарды шығара алады

1 балл

Амалдарды орындай алады

1 балл


3- тапсырма «Ойлан – топтас – бөліс» 4 мин

Бұл тапсырмада жасырын сөзді табу (есептерді топ бойынша орындайды)

  1. топ тапсырмасы

8,7

7,2

12,8

15,8

0,3






А. |-4,2|+3=

Ж. (17-8,5:3,4)· 0,6=

Л. 0,19+|-0,17|·3-|2,4|:6=

Ы. |0,8|+|-4,5|:0,3=

С. |7,5|+|-5,3|=



2-топ тапсырмасы

0,3

15,5

31

15,8

12,8






З. |-6,2|:|0,2|=

Ы. |0,8|+|-4,5|:03=

Л. |7,5|+|-5,3|=

Қ. 0,19+|-0,17|·3-|2,4|:6=

3-топ тапсырмасы

15,8

31

0,3

8,7





А.|-6,2|:|0,2|=

Ы. (17-8,5:3,4)· 06=

С. |0,8|+|-4,5|:03=

Р.0,19+|-0,17|·3-|2,4|:6=

«Ойлан – топтас – бөліс» тапсырмасын төмендегі бағалау критерилері бойынша қарсы топ бағалайды:

Кретерилер

Балл

Теріс сандарды модул таңбасынан шығара алады

1 балл

Модул таңбасының ішіндегі ондық бөлшектерді бөлшек санға айландыра алады

1 балл

Амалдарды қолданып шешімін дұрыс таба алады

1 балл





Тақтада көрсетілген сұрақтар












Арнайы дайындалған тапсырмалар























Интерактивті тақтадағы көрсетілген бағалау критерилер










Арнайы дайындалған тапсырмалар







































Интерактивті тақтадағы көрсетілген бағалау критерилер


Сергіту сәті

1 минут

шыңғысхан есептері” оқушыларға мәліміт беру


Сергіту сәтіне арналған жинақ

Аяқталуы

5 минут



  • 4- тапсырма

  • «Сәйкестендіру тест» 4 мин



ЕShape2 Shape3 Shape1 сеп

Жауап

9,9

=

Shape4

1Shape6 Shape5 6,9- ·2 =

6

18

27


101,8



4- тапсырманы төмендегі дескрептрлері бойынша орындап өзін-өзі бағалайды:

Дескрептрлер

1

Теріс санды модул таңбасынан шығару қасиетін пайдаланады

2

Оң сандарды модул таңбасынан шығара алады

3

Амалдарды қолдану ретін біледі



Арнайы дайындалған тест тапсырмалары




Сабақтың соңы

1 минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім


Стикрлер

Үй тапсырмасы

159-160 131 бет .Ереже қайталау




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.04.2018
782
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі