Күні:
Сынып:
1
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Қарапайым
гимнастикалық снарядтарда
қозғалу.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.1.5.5 Түрлі
кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай
алу
1.1.4.4. Қозғалыс машықтары
бойынша өзінің күшті
жақтарын
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Жаңа білімді
түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты
талқылайды.
Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы,
мәселені түсінгенін
көрсетеді.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Бой сергіту
жаттығулары.
|
Жаттығулар
көрсетілімі немесе видео
материалдар.
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
1
минут
5
минут
3
минут
16
минут
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау.
Тақырып бойынша жинақталған
ресурстармен танысу.
СЕРГІТУ
СӘТІ.
Еркiн ұста
денеңдi,
Тарсылдатпай
едендi
Орнымыздан тұрып
ап
Жүгiрейiк бiр
уақ.
Бiр, екi, үш,
бiр, екi, үш.
Аяқты алға
созайық
Тiк көтерiп,
қозғайық.
Тым сылбыр да
болмайық
Алға қарай
озбайық.
Бiр, екi, үшi,
бiр, екi, үш.
Ұлттық
ойындар:
Соқыр
теке. Балалар дөңгелене тұрады.Бір баланың көзі
байланып
қойылады. Балалар:Бота,бұзау,қозы,лақ Қайда кеткен
құлыншақ Соқыртеке
бақ-бақ Мені ізден
тап-тап Деп
тақпақтайды. Содан кейін Соқыртеке (баланың көзі
байлаулы(баларды қуалайды немесе балалар оның жанына келіп түртіп
қашады.Соқыр теке ұстап алған баланың көзі байланады да ол «соқыр
теке» ролін атқарады.Ойын осылайын жалғаса
береді.
|
Сергіту
сәті
Сұрақ
парақшалары.
Оқулық,
дәптерлер.
Ойын
ойнайық.
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы
бағалау.
|
Смайликтер
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған
бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты,
көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|