Қарапайым математика "оң жақ, сол жақ" кеңістікті бағдарлау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қарапайым математика "оң жақ, сол жақ" кеңістікті бағдарлау

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл сабақ жоспары қарапайым математика сабағын өткізу үшін қажет. әр тәрбиеші өзіңе ұнаған тапсырмалар мен ойындар қосып,сабақты толықтыруға болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Тәрбиеші: Тапалова Г.У.

Білім беру саласы:«Таным»

Бөлімі:Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.

Тақырыбы: «Оң жақта-сол жақта»

Мақсаты : Балаларды кеңістік қатынастарымен оң –сол, үстінде, астында, арасында ұғымдарымен таныстыру.Заттардың өзара орналасуын, орынын ажырата білуге үйрету.

Билингвальдық компоненті:Оң жақ-справа ,сол жақ-слева.

Тапсырмаларды орындау.

3 рет аяқпен тарсылдату.

2 рет оңға,2 рет солға

қадам басу.

Алақанмен 3 рет жоғары,1 рет төмен шапалақтау.

Ертеде –Айша,Әлия және Әнел деген үш қыз өмір сүріпті.

Айша –ең ұзыны,Әлия-оң жақта тұр,

Әнел сол жақта тұр.

Қыздардың қайсысының бойы қысқа?Ең ұзың қыздың аты кім?

Айшадан қысқа қыздың аты кім?

- Әр қыздың қай үйде тұратынын ойлап табындар,қарындашпен көрсетіндер.

-Биік үй қай жақта ?

Одан аласа үй қай жақта?

Ең аласа үй қай жерде ?

Бір күні Айша,Әлия және Әнел орманға барады.Өзенге жақындап келіп,олар мынаны көреді:өзен жағасынада екі ағаш өсіп тұр екен,оның аласасы-шырша да,одан биігі –ұшы әрең көрінетін қарағай.

-Шырша қай жерде орналасқан?Қарағай ше?

-Орманда қыздардың нені кездестіргенін жұмбақты шешу арқылы табыңдар.

Жұмбақтар:

Үсті толы ине,

Бірақ та іс тігіп

Қадамайды түйме.

Бұтақтарға сеіріп,

Әр жерден қылт етеді

Кейде жаңғақ кеміріп,

Жоғары өрлеп кетеді.



Қорыққанда жел аяқ,

Отырғанда томардай-ақ



Сергіту жаттығуы.

Ал, балалар тұрайық.

Үлкен щеңбер құрайық,

Алақанды соғайық.

Оң жақтағы балаға,

Шапалақты соғайық.

Сол жақтағы балаға,

Шапалақты соғайық.

Жоғары төмен қарайық,

Орнымызды табайық.



Дәптермен жұмыс

1.Тор көзді салып бояу.

2.Тор көздің оң жағындағысын-

Сол жағын бояу.

Бүгін сабақта не істедік?

Қандай тапсырмаларды орындадық?

Қандай ойын ойнадық?

Сұрақ-жауап арқылы сабақты бекіту,сабаққа белсене қатысқан балаларды мақтау-мадақтау.

Күтілетін нәтиеже:.

Білу:Оң-солды айыра алу

Болу: заттарды өзара орналастыру дағдыларын қалыптастыру

Жасай алу: берген тапсырманы орындай алу



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2018
7232
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі