Білім беру
саласы: Таным
Оқу
қызметі: Қарапайым математикалық
түсінік.
Оқу іс-әрекетінің
тақырыбы: 7
саны
Сабақтың
мақсаты: 1. 7 санының пайда болуы, 7 цифрын таныту,
7санының сандар қатарындағы орны туралы білімдерін
қалыптастыру;
2. Балаларды ойын ойнату арқылы ой-өрісін,
логикалық ойлау қабілетін, математикалық тілін
дамыту,
3. Балаларды тапқырлыққа, ұқыптылыққа,
жылдамдыққа, ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.
Әдісі: түсіндіру, көрнекілік,
ойын.
Көрнекілігі: кеспе сандар, әр түрлі заттар,
суреттер, әліппе дәптері.
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру.
|
Балалардың назарын сабаққа
аудару.
Өткенді
қайталау.
-
1-ден 6-ға дейін
тура және кері санау;
-
Өтілген сандардың
құрамына есептер шығару.
-
«Орнын тап»
ойыны.
|
1-ден 6-ға дейін тура және
кері санайды.
Ойын
ойнайды.
|
Негізгі
бөлім.
|
-
«Төлдерді қораға
кіргізу» ойынын ойнату арқылы, 7 санының
пайда
болуын
түсіндіру. 6+1=7
7-1=6
-
7 санының цифрымен
таныстыру, сан қатарындағы
орны.
Жазда шөпті
шабар, Қыста тыным
табар.
Шалғы бар әр
үйде, «7» -ге ұқсас бәрі
де.
2
2
2
-
7 санының құрамын
түсіндіру, тапсырмалар
орындату.
а) Дөңгелектер қатарын
толықтыр. Өрнектің мәні шатырдағы санмен сәйкес келетіндей тиісті
санды жаз.
ә) Әр жіпте қанша моншақ бар
екенін сана және оларды сәйкес цифрмен байланыстыр. Моншақтары көп
жіпті қорша.
б) Әр жәшікте жеті пішіннен
болу керек еді, бірақ олар шашылып қалды. Қасқырға оларды жинауға
көмектес. Жетпей тұрған пішінді сәйкес жәшіктермен байланыстыр.
Қанша пішін артылып қалғанын сана және қажетті цифрды шеңбер ішіне
жаз.
в) Тиінге жаңғақтарды бөліп
салуға көмектес.
Дәптермен
жұмыс.
7 санының цифрын үзік
сызықтарды бастыра жаз. Суретті
боя.
Сергіту
сәті.
Ормандағы
аюдың,
Құлпынайы көп
екен.
Теріп-теріп
алайық,
Қалтамызға
салайық.
|
Балалар суреттермен жұмыс
жасайды. Өрнектер құрастырып жазады.
Санның цифрымен
таныстыру.
Әліппе дәптердегі
тапсырмаларды орындайды.
Үлгі бойынша тапсырмаларды
орындайды.
Жапсырмадын тиісті жаңғақтарды
алып жапсырады.
Суретті бояп 7 санының цифрын
жазады.
Қимылмен
көрсетеді.
|
Қорытынды
.
|
«Кімге не тиісті?»
ойыны.
Шарты: жемістегі өрнектердің мәнін
тауып, қай жануарға қай жеміс тиісті екенін сызып
көрсет.
Сұрақ-жауап.
Мадақтау.
|
Сұрақтарға белсене жауап
береді.
Ойын
ойнайды.
|
Күтілетін
нәтиже:
Білуі
тиіс: 7 санына сәйкес тапсырмаларды
орындай білуі керек.
Көрсете
білуі: Берілген тапсырманы тиянақты
орындайды.