Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: Қарапайым тригонометриялық теңдеулер
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістерін үйрету
Білімділік: Тақырыпты оқыту барысында оқушылардың теориялық білімдерін қалыптастыру, түсініктерін кеңейту және есептер шығару дағдыларын дамыту арқылы олардың жалпы математикалық сауаттылығын арттыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық талдауын, шығармашылық ойлауын және есептерді шешу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Тәрбиелік: Тригонометриялық теңдеулерді меңгеру оқушыларды табандылыққа, зейінге және ұқыптылыққа тәрбиелейді.
Сабақтың көрнекі кұралдары: Дидактикалық материалдар,
оқулықтар, компьютер, интерактивті мультимедиялық проектор, плакат, стикерлер.
Сабақтың түрі: Теориялық
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндірмелі-иллюстративті әдіс, демонстрациялық әдіс, дидактикалық ойындар және интерактивті оқыту әдістері.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут): Оқушылармен сәлемдесу, аудитория тазалығына мән беру, оқушыларды түгелдеу, оқу құралдарын қадағалау, назарларын сабаққа аудару.
II. Үй тапсырмасын тексеру (20 минут):
Тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру
-
Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру
-
Есептер шығару
1-Тапсырма. Қайталау мақсатында келесі тапсырма. Сәйкестікті анықтаңдар:

III. Жаңа сабақ ( 30мин)
-
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер
-
sinx=a
-
cosx=a
-
tgx=a
-
ctgx=a
Анықтама. Белгісізі (айнымалысы) тригонометриялық функцияның аргументі түрінде берілген теңдеуді тригонометриялық теңдеу деп атайды.
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер:

тригонометриялық
теңдеуін қарастырайық.

теңдеуінің түбірлерін
табудың жалпы формуласы:

Дербес жағдай:
|
Теңдеу |
Шешімдерді табу формуласы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мысал1:



Мысал2: 




тригонометриялық
теңдеуі

теңдеуінің түбірлерін
табудың жалпы формуласы:

Дербес жағдай:
|
Теңдеу |
Шешімдерді табу формуласы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мысал3:



Мысал4:




тригонометриялық
теңдеуін қарастырайық.
теңдеуінің түбірлерін
табудың жалпы формуласы:

|
Теңдеу |
Шешімдерді табу формуласы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|


Мысал: 



тригонометриялық
теңдеуін қарастырайық.
теңдеуінің түбірлерін
табудың жалпы формуласы:

Дербес жағдай:
|
Теңдеу |
Шешімдерді табу формуласы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мысал: 


Мысал: 



IV. Бекіту (30 мин):
1-тапсырма. Қорапшада жасырылған қарапайым тригонометриялық теңдеулердің шешімін табыңыздар? (Worldwall платформасы)

2-тапсырма.Оқулықпен жұмыс. Екі топтың студенттері кезектесе отырып оқулықтағы есептерді шығарады.

№19.7 Теңдеулерді шешіңіз:




























№19.8











3)
=
=
=
=




5) 



6) 




3-тапсырма. Кері байланыс «Бас бармақ» әдісі
Оқушылар бас бармақ әдісін қолдана отырып сабақтан алған білімдерін көрсетеді

V. Бағалау (5 мин): Сабаққа белсенді қатысып, тапсырманы орындап отырған оқушыларды бағалау, нәтижесін естірту, журналға қою.
VI. Үйге тапсырма (2мин):

VII. Пайдаланылған әдебиеттер (1 мин):
-
А.Әбілқасымова «Алгебра және анализ бастамалары» 11-сынып Алматы 2020.
-
Қ.А.Джумадуллаев «Мектеп математикасының 20 өте тиімді сабағы» Шымкент 2016ж.

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қарапайым тригонометриялық теңдеу
Қарапайым тригонометриялық теңдеу
Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: Қарапайым тригонометриялық теңдеулер
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістерін үйрету
Білімділік: Тақырыпты оқыту барысында оқушылардың теориялық білімдерін қалыптастыру, түсініктерін кеңейту және есептер шығару дағдыларын дамыту арқылы олардың жалпы математикалық сауаттылығын арттыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық талдауын, шығармашылық ойлауын және есептерді шешу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Тәрбиелік: Тригонометриялық теңдеулерді меңгеру оқушыларды табандылыққа, зейінге және ұқыптылыққа тәрбиелейді.
Сабақтың көрнекі кұралдары: Дидактикалық материалдар,
оқулықтар, компьютер, интерактивті мультимедиялық проектор, плакат, стикерлер.
Сабақтың түрі: Теориялық
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндірмелі-иллюстративті әдіс, демонстрациялық әдіс, дидактикалық ойындар және интерактивті оқыту әдістері.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут): Оқушылармен сәлемдесу, аудитория тазалығына мән беру, оқушыларды түгелдеу, оқу құралдарын қадағалау, назарларын сабаққа аудару.
II. Үй тапсырмасын тексеру (20 минут):
Тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру
-
Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру
-
Есептер шығару
1-Тапсырма. Қайталау мақсатында келесі тапсырма. Сәйкестікті анықтаңдар:

III. Жаңа сабақ ( 30мин)
-
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер
-
sinx=a
-
cosx=a
-
tgx=a
-
ctgx=a
Анықтама. Белгісізі (айнымалысы) тригонометриялық функцияның аргументі түрінде берілген теңдеуді тригонометриялық теңдеу деп атайды.
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер:

тригонометриялық
теңдеуін қарастырайық.

теңдеуінің түбірлерін
табудың жалпы формуласы:

Дербес жағдай:
|
Теңдеу |
Шешімдерді табу формуласы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мысал1:



Мысал2: 




тригонометриялық
теңдеуі

теңдеуінің түбірлерін
табудың жалпы формуласы:

Дербес жағдай:
|
Теңдеу |
Шешімдерді табу формуласы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мысал3:



Мысал4:




тригонометриялық
теңдеуін қарастырайық.
теңдеуінің түбірлерін
табудың жалпы формуласы:

|
Теңдеу |
Шешімдерді табу формуласы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|


Мысал: 



тригонометриялық
теңдеуін қарастырайық.
теңдеуінің түбірлерін
табудың жалпы формуласы:

Дербес жағдай:
|
Теңдеу |
Шешімдерді табу формуласы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мысал: 


Мысал: 



IV. Бекіту (30 мин):
1-тапсырма. Қорапшада жасырылған қарапайым тригонометриялық теңдеулердің шешімін табыңыздар? (Worldwall платформасы)

2-тапсырма.Оқулықпен жұмыс. Екі топтың студенттері кезектесе отырып оқулықтағы есептерді шығарады.

№19.7 Теңдеулерді шешіңіз:




























№19.8











3)
=
=
=
=




5) 



6) 




3-тапсырма. Кері байланыс «Бас бармақ» әдісі
Оқушылар бас бармақ әдісін қолдана отырып сабақтан алған білімдерін көрсетеді

V. Бағалау (5 мин): Сабаққа белсенді қатысып, тапсырманы орындап отырған оқушыларды бағалау, нәтижесін естірту, журналға қою.
VI. Үйге тапсырма (2мин):

VII. Пайдаланылған әдебиеттер (1 мин):
-
А.Әбілқасымова «Алгебра және анализ бастамалары» 11-сынып Алматы 2020.
-
Қ.А.Джумадуллаев «Мектеп математикасының 20 өте тиімді сабағы» Шымкент 2016ж.

шағым қалдыра аласыз







































