Материалдар / Қарапайым тригонометриялық теңдеулер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қарапайым тригонометриялық теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарапайым тригононметриялық теңдеулерді шешу, кері тригонометриялық функциялардың мәндерін таба білу, тригонометриялық функциялардың қасиеттерін білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2022
686
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрлігінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 35-қосымша


М.ТЫНЫШБАЕВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ КӨЛІК ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛАР АКАДЕМИЯСЫНЫҢ

ШЫМКЕНТ КӨЛІК КОЛЛЕДЖІ


2021-2022 оқу жылы


Сабақ жоспары №

Модуль/пән атауы

Математика

Сабақтың тақырыбы

Қарапайым тригонометриялық теңдеулер

Педагог

Төлебаева Жанерке Мархабатқызы

Курс

1

Топ






Сабақтың өткізілетін күні






Сабақтың түрі

Теориялық

Сабақтың мақсаты немесе оқыту нәтижелері

  • Қарапайым тригононметриялық теңдеулерді шешу, кері тригонометриялық функциялардың мәндерін таба білу, тригонометриялық функциялардың қасиеттерін білу


Бағалау критерийлері

Тригонометриялық теңдеулерді шешеді, негізгі тригонометриялық формулалар, квадрат теңдеуге келтіру, бірінші және екінші дәрежелі біртекті теңдеулер, көбейткіштерге жіктеу әдістерін қолданады

Оқу - әдістемелік құралдар, әдебиеттер

Математика:Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы 11-сыныбына арналған оқулық,1-2 бөлім, Алматы: «Мектеп», 2019ж.

Деңгейлік саралау технологиясы

Техникалық құралдар, материалдар

Оқулықтар, үлестірме материалдар, стикерлер, плакаттар

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері


1.Ұйымдастыру кезеңі: (5 минут)

а) сәлемдесу, оқушыларды түгендеу;

б) сабақтың жүру жоспарын түсіндіру.

2 Үй тапсырамасын тексеру кезеңі

(20 минут)

«Миға шабуыл» әдісі бойынша үйге берілген тапсырмаларды қайталап, еске түсіру.

11сыныптың алгебра және анализ бастамалары кітабының 88 бетіндегі 10.7 және 89 бетіндегі 10.14 және 10.15 есептерін шығару

3. Жаңа материалды түсіндіруге дайындық кезеңі (жаңа тақырыпты болжау) / Практикалық, зертханалық жұмысқа дайындық кезеңі (5 минут)

Функция, график, синусоида, синус, периодтылық, косинус, тангенс, котангенс

4. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі (Практикалық, зертханалық жұмысты орындау кезеңі)

( 35 минут)

«Блум таксономиясы» әдісі арқылы жаңа сабақты түсіндіру.

Айнымалысы тригонометриялық функция таңбасының ішінде болатын теңдеу тригонометриялық теңдеу деп аталады. sin x = а, , cos x= а , tg x= а, ctg x=a түрінде берілген теңдеу қарапайым тригонометриялық теңдеу деп аталады. Тригонометриялық теңдеуді шешу үшін тригонометриялық функциялардың арасындағы әр түрлі қатынастарды пайдалана отырып, тригонометриялық теңдеулерді ізделініп отырған аргументтің тригонометриялық функциялары біреуінің мәнін анықтауға болатындай түрге келтіру керек. Осыдан кейін тригонометриялық теңдеудің түбірлері кері тригонометриялық функциялардың көмегі арқылы табылады.Кез келген тригонометриялық теңдеуді тепе-тең түрлендіру арқылы қарапайым тригонометриялық теңдеуге келтіру керек.Енді қарапайым теңдеуді шешуді қарастырайық.

5. Жаңа материалды бекіту кезеңі. (Практикалық, зертханалық жұмысты тапсыру кезеңі)

(15 минут)

«Серпілген сауал» әдісі арқылы сабақты қорытындылау мақсатында студенттерге өтілген тақырып бойынша білімді меңгеруге арналған сұрақтар мен есептер беру.

  1. 2cosx + √3 = 0

  2. 2sin x + 1 = 0

  3. 3tg x ─1 = 0

  4. ctg x + 1 = 0

  5. 2cosx = √2

  6. 2sin x = 1

  7. 3tg x = -1

  8. 3ctg x = 1

  9. cos x = ½

  10. sin x = -√3/2

  11. tg x = √3

  12. ctg x = 0

6.Үй тапсырмасы туралы ақпараттандыру кезеңі (3 минут)

Қарапайым тригонометриялық теңдеулер тақырыбы бойынша есептер:


7.Сабақты қорытындылау және рефлексия (7 минут)

Оқушыларды 100 балдық жүйе арқылы бағалау

Нені білдім?

Нені үйрендім?

Нені білгім келеді?






Педагог: ___________________________________

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!