Сабақтың
ортасы
5
мин
10
мин
5 мин
10
мин
|
Бағалау
парағы
Миға
шабуыл
|
Дербес
жағдай
|
Теңдеудішешу
Өзіндік
жұмыс
|
Балл
|
Баға
|
|
|
|
|
|
Жеке
жұмыс .«Миға шабуыл»
.:
Wordwall сервис
арқылы сәйкестікті
анықтаңдар
Оқушы жауаптарын қадағалап ,
дұрыс жолға бағыттап отырады
Тексеру
« Есіңе сақта!
».
Тригогонометриялық теңдеулерді
шешу жалпы түрлері. Қайталайды дәптерге түрту
арқылы
Жұптық жұмыс .«Сиқырлы
гүл» ойыны
Гүл жапырақтарында
тригонометриялық теңдеулер шешудің дербес жағдайлары жазылған.
Жапырақтарды тисті кесте үяшықтарына қою
керек
Дербес
түрлері
Жұптық
жұмыс. Тақтаға үш конвертте сары
түсті, жасыл түсті және қызыл түсті есептер. Деңгейлік
тапсырмаларды оқушылар өздері алып шығарады. Қиын есептерді тақтада
көрсетіледі.
Жұптар өздерінің шешімдерін
ортаға салады.
1.
Базалық
деңгей. Сары қиықшасы бар
оқушыларға:
Теңдеуді
шешіңдер.
=1
жауабы: x= +2 ,
n
2)
жауабы: x= + ,
n
3) + ,
n
2.
Негізгі
деңгей. Жасыл түсті қиықшасы бар
оқушыларға:
Теңдеуді
шешіңдер.
=0 жауабы: x= +6 ,
n
2)
жауабы: x1=
, n
X2=
, n
3)tg
= , аралығында жауабы: ,
n
3.
Күрделі
деңгей. Қызыл қиықшасы бар оқушыларға:
Теңдеуді шешіңдер.
Кері
байланыс
1.Тапсырманы орындау барысында
қандай қиындық туындады?
2. Неліктен деп
ойлайсыз?
3. Қандай қасиеттерді қайталау
керек.
Үй тапсырмасы: Теңдеуді
шешіңдер.
Формулаларды
жаттау.
№19.8 , 153
бет
Бағалау
|
Оқушылар бұрынғы білімдерін
жаңғыртып еске түсіреді
Тапсырманы
орындайды
Тақтада әр оқушы бір жалпы
түрін жазады
Дұрыс жауаптарын таңдап
үяшықтарға қояды
Есептердің шығару жолдары
талданады, түсініктеме беріледі
Сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар үй тапсырмасын
күнделікке жазады
Бағалау парағының баллдарын
санап қорытынды шығарады
|
Тапсырма орындаған сайын
бағалау парағын толтырады
Дескриптор
-сұрақтарға жауап
береді
Әр дұрыс жауап-1
балл
Өзін –өзі
бағалайды
Дескриптор
-сұрақтарға жауап
береді
Әр дұрыс жауап-1
балл, мұғалім
бағалайды
Оқушылар бірін бірі
бағалайды
Дескриптор
-дұрыс шешімін
табады
Әр дұрыс жауап-1
балл
Оқушылар бірін бірі
бағалайды
Дескриптор:
тригонометриялық функциялар
анықтамасын біледі;
-тригонометриядық теңдеулердің
шешу әдісін біледі және қолдана
алады;
-бұрыштар үшін
тригонометриялық функциялар мәндерін
біледі;
-әртүрлі тригонометриялық
түрлендірулер формулаларын біледі;
Жалпы балл -
2
Оқушылар бірін бірі бағалайды
және мұғалімнің бағалауы жүзеге асады.
0-6 балл -
«2»
7-11балл -
«3»
12-14 балл -
«4»
15-17 балл -
«5»
|
Шыныбеков Ә.Н. Алгебра және
анализ бастамалары 10 сынып,
https://wordwall.net/ru/resource/64207193
Презентация
Презентация
|