Материалдар / Қарапайым тригонометриялық теңдеулер

Қарапайым тригонометриялық теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
93
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар.

10.2А бөлім. Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Токабаева Райхан Хамитовна

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қарапайым тригонометриялық теңдеулер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.2.3.8 - қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше алу;

Сабақ мақсаттары

тригонометриялық теңдеулерді шешу барысында білімдерін қолдана біледі, біліктіліктерін қалыптастырады

Бағалау критерийлері

Оқушы:

-тригонометриялық функциялар анықтамасын біледі;

-тригонометриядық теңдеулердің шешу әдісін біледі және қолдана алады;

-бұрыштар үшін тригонометриялық функциялар мәндерін біледі;

-әртүрлі тригонометриялық түрлендірулер формулаларын біледі;

-анықталу облысын ескере отырып жауабын дұрыс жазса, мақсатына жетеді.

Құндылықтарды дарыту


бірлік және ынтымақ, әділдік және жауапкершілік, заң және тәртіп, еңбекқорлық құндылықтарын дамыту.



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

Ұйымдастыру кезеңі Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру мақсатында оқушылармен «Сәлем» бес саусақ арқылы амандасу


оқушылар Сәлем сөзінен алақандарын беттестіруден бастап, әр саусаққа Мен бүгін саған сәттілік тілеймін деп бір – біріне тілек тілейді



Презентация

Сабақтың ортасы

5 мин





















10 мин





























5 мин





































































10 мин










Бағалау парағы


Миға шабуыл

Дербес

жағдай

Теңдеудішешу

Өзіндік жұмыс

Балл

Баға







Жеке жұмыс .«Миға шабуыл» .:

Wordwall сервис арқылы сәйкестікті анықтаңдар

Оқушы жауаптарын қадағалап , дұрыс жолға бағыттап отырады

Тексеру



« Есіңе сақта! ». Тригогонометриялық теңдеулерді шешу жалпы түрлері. Қайталайды дәптерге түрту арқылы



Жұптық жұмыс .«Сиқырлы гүл» ойыны

Гүл жапырақтарында тригонометриялық теңдеулер шешудің дербес жағдайлары жазылған. Жапырақтарды тисті кесте үяшықтарына қою керек

Дербес түрлері



Жұптық жұмыс. Тақтаға үш конвертте сары түсті, жасыл түсті және қызыл түсті есептер. Деңгейлік тапсырмаларды оқушылар өздері алып шығарады. Қиын есептерді тақтада көрсетіледі.

Жұптар өздерінің шешімдерін ортаға салады.

1. Базалық деңгей. Сары қиықшасы бар оқушыларға:

Теңдеуді шешіңдер.

=1 жауабы: x= +2 , n

2) жауабы: x= + , n

3) + , n



2. Негізгі деңгей. Жасыл түсті қиықшасы бар оқушыларға:

Теңдеуді шешіңдер.


=0 жауабы: x= +6 , n

2) жауабы: x1= , n

X2= , n

3)tg = , аралығында жауабы: , n



3. Күрделі деңгей. Қызыл қиықшасы бар оқушыларға: Теңдеуді шешіңдер.

Кері байланыс

1.Тапсырманы орындау барысында қандай қиындық туындады?

2. Неліктен деп ойлайсыз?

3. Қандай қасиеттерді қайталау керек.



Үй тапсырмасы: Теңдеуді шешіңдер.

Формулаларды жаттау.

19.8 , 153 бет


Бағалау











Оқушылар бұрынғы білімдерін жаңғыртып еске түсіреді

Тапсырманы орындайды

























Тақтада әр оқушы бір жалпы түрін жазады















Дұрыс жауаптарын таңдап үяшықтарға қояды























Есептердің шығару жолдары талданады, түсініктеме беріледі































Сұрақтарға жауап береді





Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазады

Бағалау парағының баллдарын санап қорытынды шығарады

Тапсырма орындаған сайын бағалау парағын толтырады







Дескриптор

-сұрақтарға жауап береді


Әр дұрыс жауап-1 балл


Өзін –өзі бағалайды





















Дескриптор

-сұрақтарға жауап береді


Әр дұрыс жауап-1 балл, мұғалім бағалайды

Оқушылар бірін бірі бағалайды







Дескриптор

-дұрыс шешімін табады



Әр дұрыс жауап-1 балл



Оқушылар бірін бірі бағалайды















Дескриптор:



тригонометриялық функциялар анықтамасын біледі;

-тригонометриядық теңдеулердің шешу әдісін біледі және қолдана алады;

-бұрыштар үшін тригонометриялық функциялар мәндерін біледі;

-әртүрлі тригонометриялық түрлендірулер формулаларын біледі;

Жалпы балл - 2









Оқушылар бірін бірі бағалайды және мұғалімнің бағалауы жүзеге асады.















0-6 балл - «2»

7-11балл - «3»

12-14 балл - «4»

15-17 балл - «5»



Шыныбеков Ә.Н. Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып,

https://wordwall.net/ru/resource/64207193













































Презентация































Презентация



Сабақтың соңы



3 мин

Сабақ соңында жүргізілетін рефлексия:



Оқушылар сабақ бойынша білгендерін қорытындылап бағалау критерийлері бойынша,

келесі сандықтарды таңдайды.





Презентация



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ