Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
10.2.3.8 - қарапайым тригонометриялық теңдеулерді
шеше алу;
|
Сабақтың
мақсаты
|
қарапайым тригонометриялық
теңдеулерді шешу
|
Бағалау
критерийлері
|
Студенттер:
- қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешуде
формулаларды қолданады;
-қарапайым тригонометриялық теңдеулерді
шешеді.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Білім
алушы:
Бөлім бойынша лексика мен
терминология
- тригонометриялық
теңдеулер;
Диалогқа/жазылымға қажетті
тіркестер
- қарапайым тригонометриялық
теңдеулер деп … түріндегі
теңдеулерді
атайды;
- теңдеудің шешімі болмайды,
себебі … ;
– берілген тригонометриялық
теңдеуді шешу үшін … ;
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Құндылықтарды дарыту жеке
жұмыс, жұптық жұмыс арқылы жүзеге асады. Пікірталас, өз ойын
қорыту, пікірін көпшілік алдында дәлелдей білу, диалог кезінде өз
ойын түсіндірумен қатар басқалардың да пікірін тыңдап, құрметтеу,
өзара көмек көрсету сияқты әрекеттер
жүргізіледі.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интернет-ресурстармен және
электронды кітаптармен және оқулықтар мен ғаламтор
материалдары
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Информатика
|
Алдын ала
меңгерілуге тиісті білімдер
|
Арксинус, арккосинус,
арктангенс, арккотангенс туралы түсінік.
|
Сабақтың жүру
барысы
|
Сабақтың келісілген кестесі
|
Жоспарланған
іс–шаралар
|
Ресурсы
|
Басталуы
7
мин
|
Сабақта жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыру. Студентердің зейін сабаққа
шоғырландыру.
«Ой түрткі»
әдісі
С-1: а санының арксинусы дегеніміз не?
С-2: а санының арккосинусы дегеніміз
не?
С-3: а санының арктантенсы дегеніміз
не?
C-4
: а санының арккотангенсы
дегеніміз не?
ҚБ. Оқытушының
бағалауы.
Топқа бөлу. «Түрлі түсті
стикерлер» әдіс
Саралау әдісі:
жіктеу.
Аралас топқа
бөлу.
|
Түрлі –түсті
стикер
|
20
мин
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру
«Бейне кейс»
әдісі арқылы видео материалды көре отырып
студенттер жаңа сабақпен танысады және есептер
шығарады.
Видео материал арқылы
студенттер өздігімен қарапайым тригонометриялық теңдеудің
аңықтамасымен танысып, формуларды жазып алады, дербес жағдайларын
қарастырады.
Талқылау ұйымдастырады,
жетелеуші сұрақтар қою арқылы туындаған мәселе аңықталып, кері
байланыс беріледі.
Қ.Б. «Білім
гүлі» әдісі
|
https://youtu.be/AOV7X93Jfgg
|
|
|
|
30 мин
|
Топтық
жұмыс
«Әткеншек»
әдісі
Қарапайым тригономометриялық
теңдеулерді
шығару дағдысын жетілдіру
мақсатында қолданылады. Үлестірме материалдар таратылады, әр
студент кез келген тапсырманы таңдап, оның толық шешімін рәсімдеу
керек. Егер білім алушы есебінің шешімінің немесе рәсәмделуінің
дұрыстығына күмән келтірсе, осы есепті таңдаған басқа студентпен
бірігіп топ құрайды. Есепті толық шешкен соң, бастапқы өз тобына
есептің шешімін түсіндіреді.
Саралаудың «Тапсырма»
тәсілі
Әр топқа күрделігіне қарай
ілгерлеп отыратын тапсырмалары
бар карточкалар
дайындалдады.
Білім деңгейі әр
түрлі
студенттерге
арналған тапсырмалар,
тапсырманы өздері таңдауға мүмкіндік
беріледі.
№1 Теңдеуді
шешіңіз:
І
топ
б)
Дескриптор:
- берілген теңдеуді қарапайым
теңдеуге келтіреді;
-теңдеудің шешімін
табады.
ІІ
топ
г)
в)
Дескриптор:
- берілген теңдеуді қарапайым
теңдеуге келтіреді;
-теңдеудің шешімін
табады.
Қ.Б. өзін-өзі бағалау.
«Үлгімен салыстыру»
Дайын жауаптар тақтада
көрсетіледі.
Сабақты
қорытындылау.
Студенттер тақырыпты
қаншалықты меңгергенің тексеру мақсатында, Quizizz.com
бағдарламасын пайдаланалып тест сұрақтары
әзірленді.
https://quizizz.com/admin/quiz/6155d2c0598298001dc3bcd7
Қ.Б. Өзін-өзі
бағалау.
|
Тақта
https://quizizz.com/
бағдарламасы
|
соңы
7мин
|
Үй тапсырмасы: 19.2
есеп.
Рефлексия
«Ыстық орындық»
әдісі.
Жаңа сабақты
қорытындылау үшін екі топтан бір-бір студент шығады,орындыққа
отырады. Студент ыстық орындыққа отырып қарсы топтың сұрақтарына
жауап береді.
|
|
|
Саралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Саралау әдісі:
жіктеу.
Аралас топқа
бөлу.
Саралау әдісі:
«Дереккөз»
https://quizizz.com/
сайты арқылы тесттер
орындайды, Ютуб каналы.
Саралаудың «Тапсырма» тәсілі. Тапсырмалар студенттердің
қажеттіліктерін есепке ала отырып
әзірленді.Әр топқа күрделігіне қарай
ілгерлеп отыратын тапсырмалары бар карточкалар дайындадым. Білім
деңгейі әр түрлі студентерге арналған тапсырмалар, тапсырманы
өздері таңдауға мүмкіндік беріледі.
|
Сабақ
барысында
Қ.Б. жүргізіледі. Келесі
әдістер қоладанылады: өзін-өзі бағалау «Үлгімен салыстыру» әдісі,
«Білім гүлі» әдісі,оқытушының бағалауы, «Ыстық орындық»
әдісі
|
Денсаулық сақтау
технологиялары. Сергіту сәттерімен өткізіледі, білім алушылар
қимыл-қозғалыста болады.
|
Қорытынды
баға
Қандай екі зат өте жақсы
өтті (оқуда және оқу барысында)?
1:
Қандай заттар сабақты
жақсартар еді (оқуда және оқу
барысында)?
1:
Осы сабақта сынып өте
белсенді қатысып отырды
|