Білім беру саласы:Шығармашылық. Таным
Бөлімі:Жапсыру
Тақырыбы: «Қараторғайдың ұясы»
Мақсаты: балаларды қүс түрлерімен таныстыру; геомет-риялық пішіндерді ажыратуды үйрету; геометриялың пішін-дерден (үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш) қараторғайдың ұясын қүрастыруды үйрету. Тілдерін дамыту. Саусақтың үсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Құстарды аялау және құстарға қамқор болуға тәрбиелеу.
Алдын ала орындалатын жүмыс:тақтайдан жасалған құс ұясымен таныстыру.
Көрнекіліктер, қажетті қүрал-жабдықтар: үлестірмелі материалдар, құстардың суреттері, магнитті тақта, түрлі пішіндер, екі ойыншық қараторғай.
Сөздік жүмыс:қараторғайдың ұясы.
Билингвальді компонент:қараторғайдың ұясы - скворечник.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозгаушылық |
Шаттық шеңбері Туған жерім - тұгырым, Қасиетіңді ұгындым. Шексіз байтақ далаңа Қорған болар ұлыңмын. Өскен елім - өзегім, Көлім менен өзенім. Орман-тогай, тауларың. Ыстық маган, сеземін. (Н. Сырымцлы) |
Балалар педагог пенбірге шаттық шеңберін жасайды, өлеңді қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Педагог балаларға өлең окиды: Бцлтты айдап, желдеткен, Нөсерлеткен, селдеткен. Шалшың кешіп ойнайтын Қай мезгіл деп ойлайсың? (А. Меңжанова) Ғажайып сэт - Балалар, біреу терезені тықылдатқан тәрізді. Педагог терезені ашқандай болады. Солкезде топқа екі қараторғай (ойыншық) ұшып кіреді. Қараторғайлар: - Сәлеметсіңдер ме, балалар! Тәрбиеші : - Көне, төрлетіңдер, келіңдер! - Рақмет, балалар! - Қараторғайлар және сендер, балалар, қүс туралыөлең тыңдаңдар. Құс ұясын жасадым, Талга апарып байладым, Жыл құсының шаттанган Күттім қашан сайрауын. Сол ұяны талгады Қараторгай мекендеп. Күні бойы сайрады, Жайлы пәтер екен деп. (Қ. Баянбаев) Қараторгайлар: - Рақмет! Бізге осындай тақпақтар үнайды. Біз сендер көрсін деп достарымыздың суретін алып келдік. Көрнекілікпен жцмыс: «Қцстар». Педагог балаларға қүс түрлерін көрсетеді: торғай, қарға, қараторғай, көгершін, ңарлығаш. Дидактикалыц ойын: «Құстар қалай дыбыстайды?» Қарга царцылдайды. Торгай шырылдайды. Көгершін гуілдейді. Қарлыеаш шыцылыцтайды. Қараторгайлар: - Балалар, біз сендерге алыс жақтан үшып келдік. Осы жерде қалайық десек, біздің үйіміз жоқ. Не істерімізді білмей түрмыз. Тәрбиеші - Балалар, қараторғайларға үй жасап берсек қайтеді? Сөздік жұмыс: қараторгайдыңұясы; Билингвалъді компонент: қараторгайдың цясы - скворечник. Үлестірмелі материалға назарларын аударады. - Мынау - қараторғайдың үйі. Ортасындағы дөңгелек - үяға кіретін есік болады, ұяның үстінде шатыры бар. Педагог төртбүрышты геометриялық пішіндерді балаларға көрсетеді. - Бүл қараторғайдың үйі болады. Ортасына дөңгелек ңойылады. - Бүл үяға кіретін есік болады. Үстіне екі жолақ қағаз қояды. — Бұл қараторғайлар үйінің шатыры болады. - Міне, қараторғайдың үйі дайын болды. Балалармен жеке жүмыс жүргізеді. |
Өлеңді тыңдайды, сүрақтарға жауап береді. Көктем - жыл мезгілі. Қызығушылығын білдіреді. Балалар қараторғайлармен сәлемдеседі. Балалар мүңият тыңдайды. Балалар суретке қарап, қүс аттарын айтады. Балалар қүстар шығаратын дыбыстарды қайталайды: - Қарқылдайды. - Шырылдайды. - Гуілдейді. - Шықылықтайды. Балалар келіседі. Қайталайды: қараторғайдың ұясы Иллюстрацияны қарайды, тыңдайды Балалар түрліпішіндерден Қараторғайларғаүй қүрастырады. |
|
Рефлексиялық түзеушілік |
Қараторғайлар қуанып, өрі-бері үшады, балалар жасаған «үйлерге» кіріп, раңметін айтады. - Мұнда бізге ғана емес, біздің достарымызға да орын бар екен! Бізге қамқорлың жасағандарың үшін біз сендермен ойын ойнаймыз. «Ұшты-ұшты» ойыны -Ұшты, ұшты, қарға ұшты! - Ұшты, ұшты, арба ұшты! - Ұшты, ұшты, торғайұшты! - Ұшты, ұшты, дорба ұшты! - ұшты, ұшты, үйрек ұшты! - Ұшты, ұшты, бүйрек ұшты! Қараторғайлар балаларменқоштасады. |
Балалар да қуанады. Балаларойын шартын тыңдайды. Ұшатындар айтылса, қолдарын көтереді. Ұшпайтын нәрсе айтылса,қолдарынкөтермейді. Балаларқараторғайлармен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: дайын геометриялық пішіндерден қараторғайдың үясын қүрастырады.
Түсінеді: қүстарды аялап, қорғау керектігін.
Қолданады: дайын пішіндерді ретімен жинайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қараторғайдың ұясы»
«Қараторғайдың ұясы»
Білім беру саласы:Шығармашылық. Таным
Бөлімі:Жапсыру
Тақырыбы: «Қараторғайдың ұясы»
Мақсаты: балаларды қүс түрлерімен таныстыру; геомет-риялық пішіндерді ажыратуды үйрету; геометриялың пішін-дерден (үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш) қараторғайдың ұясын қүрастыруды үйрету. Тілдерін дамыту. Саусақтың үсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Құстарды аялау және құстарға қамқор болуға тәрбиелеу.
Алдын ала орындалатын жүмыс:тақтайдан жасалған құс ұясымен таныстыру.
Көрнекіліктер, қажетті қүрал-жабдықтар: үлестірмелі материалдар, құстардың суреттері, магнитті тақта, түрлі пішіндер, екі ойыншық қараторғай.
Сөздік жүмыс:қараторғайдың ұясы.
Билингвальді компонент:қараторғайдың ұясы - скворечник.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозгаушылық |
Шаттық шеңбері Туған жерім - тұгырым, Қасиетіңді ұгындым. Шексіз байтақ далаңа Қорған болар ұлыңмын. Өскен елім - өзегім, Көлім менен өзенім. Орман-тогай, тауларың. Ыстық маган, сеземін. (Н. Сырымцлы) |
Балалар педагог пенбірге шаттық шеңберін жасайды, өлеңді қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Педагог балаларға өлең окиды: Бцлтты айдап, желдеткен, Нөсерлеткен, селдеткен. Шалшың кешіп ойнайтын Қай мезгіл деп ойлайсың? (А. Меңжанова) Ғажайып сэт - Балалар, біреу терезені тықылдатқан тәрізді. Педагог терезені ашқандай болады. Солкезде топқа екі қараторғай (ойыншық) ұшып кіреді. Қараторғайлар: - Сәлеметсіңдер ме, балалар! Тәрбиеші : - Көне, төрлетіңдер, келіңдер! - Рақмет, балалар! - Қараторғайлар және сендер, балалар, қүс туралыөлең тыңдаңдар. Құс ұясын жасадым, Талга апарып байладым, Жыл құсының шаттанган Күттім қашан сайрауын. Сол ұяны талгады Қараторгай мекендеп. Күні бойы сайрады, Жайлы пәтер екен деп. (Қ. Баянбаев) Қараторгайлар: - Рақмет! Бізге осындай тақпақтар үнайды. Біз сендер көрсін деп достарымыздың суретін алып келдік. Көрнекілікпен жцмыс: «Қцстар». Педагог балаларға қүс түрлерін көрсетеді: торғай, қарға, қараторғай, көгершін, ңарлығаш. Дидактикалыц ойын: «Құстар қалай дыбыстайды?» Қарга царцылдайды. Торгай шырылдайды. Көгершін гуілдейді. Қарлыеаш шыцылыцтайды. Қараторгайлар: - Балалар, біз сендерге алыс жақтан үшып келдік. Осы жерде қалайық десек, біздің үйіміз жоқ. Не істерімізді білмей түрмыз. Тәрбиеші - Балалар, қараторғайларға үй жасап берсек қайтеді? Сөздік жұмыс: қараторгайдыңұясы; Билингвалъді компонент: қараторгайдың цясы - скворечник. Үлестірмелі материалға назарларын аударады. - Мынау - қараторғайдың үйі. Ортасындағы дөңгелек - үяға кіретін есік болады, ұяның үстінде шатыры бар. Педагог төртбүрышты геометриялық пішіндерді балаларға көрсетеді. - Бүл қараторғайдың үйі болады. Ортасына дөңгелек ңойылады. - Бүл үяға кіретін есік болады. Үстіне екі жолақ қағаз қояды. — Бұл қараторғайлар үйінің шатыры болады. - Міне, қараторғайдың үйі дайын болды. Балалармен жеке жүмыс жүргізеді. |
Өлеңді тыңдайды, сүрақтарға жауап береді. Көктем - жыл мезгілі. Қызығушылығын білдіреді. Балалар қараторғайлармен сәлемдеседі. Балалар мүңият тыңдайды. Балалар суретке қарап, қүс аттарын айтады. Балалар қүстар шығаратын дыбыстарды қайталайды: - Қарқылдайды. - Шырылдайды. - Гуілдейді. - Шықылықтайды. Балалар келіседі. Қайталайды: қараторғайдың ұясы Иллюстрацияны қарайды, тыңдайды Балалар түрліпішіндерден Қараторғайларғаүй қүрастырады. |
|
Рефлексиялық түзеушілік |
Қараторғайлар қуанып, өрі-бері үшады, балалар жасаған «үйлерге» кіріп, раңметін айтады. - Мұнда бізге ғана емес, біздің достарымызға да орын бар екен! Бізге қамқорлың жасағандарың үшін біз сендермен ойын ойнаймыз. «Ұшты-ұшты» ойыны -Ұшты, ұшты, қарға ұшты! - Ұшты, ұшты, арба ұшты! - Ұшты, ұшты, торғайұшты! - Ұшты, ұшты, дорба ұшты! - ұшты, ұшты, үйрек ұшты! - Ұшты, ұшты, бүйрек ұшты! Қараторғайлар балаларменқоштасады. |
Балалар да қуанады. Балаларойын шартын тыңдайды. Ұшатындар айтылса, қолдарын көтереді. Ұшпайтын нәрсе айтылса,қолдарынкөтермейді. Балаларқараторғайлармен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: дайын геометриялық пішіндерден қараторғайдың үясын қүрастырады.
Түсінеді: қүстарды аялап, қорғау керектігін.
Қолданады: дайын пішіндерді ретімен жинайды.
шағым қалдыра аласыз













