Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Тақырыбы: Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
Тобы: Ересек топ-5 жас
Білім беру саласы: Коммуникация, шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: көркем әдебиет, музыка, сүрет салу.
Мақсаты: 1. Білімділік: Ертегінің мазмұнымен оқушыларды таныстыру, тілдерін жаттықтыру. Әрбір сөздің мән мағынасын ажырату, сөздік қорын молайту. Жаңа білімді деңгейлік тапсырмалар арқылы меңгеру.
2. Тәрбиелік: табиғатиы аялау, қоршаған ортаны қорғау, мейірімділікке тәрбиелеу, ауызекі сөйлеуге үйрету
Қолданылған әдіс тәсілдер: баяндау, сұрақ- жауап, түсіндіру, жаңартылған әдіс.
Көрнекі құралдар: ертегіге байланысты слайд, сүреттер, қарандаштар
Техникалық құрал жабдықтар: АКТ, интерактивтік тақта, ноутбук, принтер.
Оқу қызметінің түрі: жаңа сабақ.
Билингвиальный компонент: Қарлығаш, маса, шыбын
Сөздікпен жұмыс: айыр, алтын, мөр
Кіріспе бөлім:
Шаттық шеңбері.
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғыланы таңдаймыз
Жарқыраған күндейміз
Ренжісуді білмейміз!
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар! Бәрілерің жарадыңдар. Балалар білесіңдер ме бүгін біз ертегі әлеміне саяхат жасаймыз. Ол жақа бармай тұрып біз жұмбақ жасырсақ. Сендер табуға тырысыңдар жарайма?
Шарлап келіп даланы
Үйіме үйін салады. ( Қарлығаш )
Дұрыс айтасыңдар балалар! Енді біз билесек қалай болады? Сендер жақсы билей аласыңдар ма? Ондай болса билейік!
ІІ Негізгі бөлім.
Қарлығаш туралы ән
- балалар ән не туралы екен?
- балалар Қарлығаш қандай құс?
- ол бізге бізге доспа?
Жарайсыңдар балалар! Ендеше біз сендермен Қарлығаштың құйрығы неге айыр болғанының себебін білу үшін « Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» деген ертегімен танысамыз.
Ертегі желісі бойынша слайдтар көрсете отырып, ертегі мазмұнымен таныстыру.
Сергіту сәті:
Видеоролик көрсету арқылы сергіту сәтін өткізу.
Ертегіге байланысты сұрақтар.
Ертегіде қай кейіпкер ұнамады, неге?
Ертегіде қай кейіпкер ұнады, неге?
Шығармашылық тапсырма.
Дұрыс балалар, адамға дос, нәзік мейірімді қарлығашты әдемілеп бояп көрейікші кім – нің қарлығашы әдемі шығар екен.
Жарайсыңдар балалар қарлығаштарың өте әдемі шығыпты. Білесіңдер ме балалар, менің сендермен бірге ойнағым кеп тұр. Сендердің ойнағыларың келеді ма? Қанекей екі топқа бөлінейікші. Енді екі екіден менің алдыма келіп ойнайтын боламыз.
Дидактикалық ойын-« Жәндіктер»
Балалар жәндіктерді жинау арқылы ойнайды.
Ойын мақсаты: сөздік қорын молайту.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Қарлығаш қандай құс екенін оның түсін анықтай алады.
Игереді: Жәндіктер қан сорғыш екенін
Меңгереді: сүреттер арқылы ажыратуды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қарлығаштың құйрығы неге айыр
Қарлығаштың құйрығы неге айыр
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Тақырыбы: Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
Тобы: Ересек топ-5 жас
Білім беру саласы: Коммуникация, шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: көркем әдебиет, музыка, сүрет салу.
Мақсаты: 1. Білімділік: Ертегінің мазмұнымен оқушыларды таныстыру, тілдерін жаттықтыру. Әрбір сөздің мән мағынасын ажырату, сөздік қорын молайту. Жаңа білімді деңгейлік тапсырмалар арқылы меңгеру.
2. Тәрбиелік: табиғатиы аялау, қоршаған ортаны қорғау, мейірімділікке тәрбиелеу, ауызекі сөйлеуге үйрету
Қолданылған әдіс тәсілдер: баяндау, сұрақ- жауап, түсіндіру, жаңартылған әдіс.
Көрнекі құралдар: ертегіге байланысты слайд, сүреттер, қарандаштар
Техникалық құрал жабдықтар: АКТ, интерактивтік тақта, ноутбук, принтер.
Оқу қызметінің түрі: жаңа сабақ.
Билингвиальный компонент: Қарлығаш, маса, шыбын
Сөздікпен жұмыс: айыр, алтын, мөр
Кіріспе бөлім:
Шаттық шеңбері.
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғыланы таңдаймыз
Жарқыраған күндейміз
Ренжісуді білмейміз!
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар! Бәрілерің жарадыңдар. Балалар білесіңдер ме бүгін біз ертегі әлеміне саяхат жасаймыз. Ол жақа бармай тұрып біз жұмбақ жасырсақ. Сендер табуға тырысыңдар жарайма?
Шарлап келіп даланы
Үйіме үйін салады. ( Қарлығаш )
Дұрыс айтасыңдар балалар! Енді біз билесек қалай болады? Сендер жақсы билей аласыңдар ма? Ондай болса билейік!
ІІ Негізгі бөлім.
Қарлығаш туралы ән
- балалар ән не туралы екен?
- балалар Қарлығаш қандай құс?
- ол бізге бізге доспа?
Жарайсыңдар балалар! Ендеше біз сендермен Қарлығаштың құйрығы неге айыр болғанының себебін білу үшін « Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» деген ертегімен танысамыз.
Ертегі желісі бойынша слайдтар көрсете отырып, ертегі мазмұнымен таныстыру.
Сергіту сәті:
Видеоролик көрсету арқылы сергіту сәтін өткізу.
Ертегіге байланысты сұрақтар.
Ертегіде қай кейіпкер ұнамады, неге?
Ертегіде қай кейіпкер ұнады, неге?
Шығармашылық тапсырма.
Дұрыс балалар, адамға дос, нәзік мейірімді қарлығашты әдемілеп бояп көрейікші кім – нің қарлығашы әдемі шығар екен.
Жарайсыңдар балалар қарлығаштарың өте әдемі шығыпты. Білесіңдер ме балалар, менің сендермен бірге ойнағым кеп тұр. Сендердің ойнағыларың келеді ма? Қанекей екі топқа бөлінейікші. Енді екі екіден менің алдыма келіп ойнайтын боламыз.
Дидактикалық ойын-« Жәндіктер»
Балалар жәндіктерді жинау арқылы ойнайды.
Ойын мақсаты: сөздік қорын молайту.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Қарлығаш қандай құс екенін оның түсін анықтай алады.
Игереді: Жәндіктер қан сорғыш екенін
Меңгереді: сүреттер арқылы ажыратуды.
шағым қалдыра аласыз













