|
Сабақ әдебиеттік оқу |
Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді |
|||
|
Күні 4. 05. 2018 ж |
Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Ж |
|||
|
Сынып 3 «Д» |
Қатысқандар -17 |
Қатыспағандар -0 |
||
|
Сабақтың тақырыбы Қарлығаштың құйрығы неге айыр |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
Ертегінің мазмұнымен оқушыларды таныстыру, тілдерін жаттықтыру. Әрбір сөздің мән - мағынасын ажырату, сөздік қорын молайту. Жаңа білімді деңгейлік тапсырмалар арқылы меңгеру. |
|||
|
Критерий |
Мәтінді оқып танысады. Рөлдерге бөліп оқуға дағдыланады. Өз бетінше мазмұнын айтуға машықтанады. |
|||
|
Әдісі |
Топпен жұмыс, өз біліміңді тексер, түсіндіру, сұрақ-жауап |
|||
|
Ресурстар |
Суреттер, плакат |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық. Есте қалған қызықты оқиға Топ дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады. Топқа бөлу |
Психологиялық дайындық жасалады Топқа бөлінді |
||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
1.Ертегіні түсініп оқып шығу. 2.Мазмұнын әңгімелеу. 3. Сұраққа жауап алу. Б) -Ертегі не жайлы еді? -Ғалым қандай адам? -Ғалым құмырсқаға қандай сұрақ қойды? -Құмырсқа не деп жауап берді? -Жауабын тыңдаған ғалым не деді? -Неге құмырсқа дәнді жеп бітірмеді? -Оның бір жылдан кейінгі жағдайы қандай болды? -Неге бидайды тауыспапты? -Құмырсқаның жауабы? Үй тапсырманы бекіту В) ................. ақылды Құмырсқа ..............қажырлы .................. еңбекқор ................... ынтымақшыл Г) Құмырсқа- бунақденелерге жататын жәндік. Пайдасы- дәрілік қасиеті,тазалықшы. Халық болжамы- ауа райын құмырсқаның илеуіне қарап болжауға болады,адасқанда бағыт бағдар береді. -Оқымысты құмырсқаны неге ,қалай сынады? -Құмырсқаның ақылы,қайраты,қанағаты барын қайдан білдіңдер? -Құмырсқаның қасында дән жатқанда ашығу себебі не деп ойлайсың? -Балалар,құмырсқаға байланысты қандай мысал оқыдық? |
Сұрақтарға жауап береді Халық болжамы |
||
|
Жаңа сабаққа дайындық |
-Қарлығашқа ұқсайық |
Қимылмен жасайды |
||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыбымыз Қарлығаштың құйрығы неге айыр Қарлығаштың 5 түрi Қазақстанда кездеседi. Олар: жар қарлығашы, құз қарлығашы, қос реңдi қарлығаш, сепкiлтөс қарлығаш, кент қарлығашы. Республикамыздың барлық жерiне тараған. Орман – тоғай, өзен – көлдер маңында, шөлдi және таулы өңiрлерден жиi ұшыратасың. Жыл құсы. Қарлығаш – пайдалы құс. Зиянды насекомдарды, әсiресе, шыбын – шiркейдi өте көп жеп, ауыл шаруашылығына пайда келтiредi Ұяны топырақ пен сазды сiлекейiн араластырып қалайды. Iшiне майда шөп, қауырсын, мамық төсейдi. Біздің жерімізде қарлығаш барма? Осы көктем мезгілінде қалығаш жылы жаққа ұшып келеді. Қарлығаш кімнің үйіне немесе қорасына ұя салды? Оқулықпен жұмыс. Іштей оқуы. Тізбектей оқуы. 1-топ: Ауруға ұшыраған Айдаһардың халін суреттеген жерді тауып оқу. 2-топ: масаның зұлымдығын тауып оқы. 3-топ: Маса ,қарлығаш ,айдаһар үшеуінің айқасқан көрнісін тауып оқы. Дәптермен жұмыс Сөздікжұмыс Дерт-ауру,сырқат. Не қилы–әр түрлі Сергіту сәті «Қос қарлығаш» Топпен жұмыс Ертегі кейіпкерлерін топтастыру 1-топ: «Айдаһар» 2-топ: «Маса» 3-топ «Қарлығаш» Шығармашылық тапсырма 1-топ: «Қарлығаш» сөзінен сөз құрау 2-топ: Мақалдың жалғасын тап 3-топ: Құстар туралы әңгіме жазу Қарлығаш әулие. Ертеде Жоңғар шапқыншылығы кезінде ауыл адамдары елін – жерін тастап қаша жөнелген екен. Сол ауылда Төле би атамыз ғана қозғалмай, киіз үйін жықпапты. Қалмақтың әскер басы себебін сұраса, Төле би үйінің төбесін көрсетіпті.Шаңырағыма бір бейкүнә қарлығаш ұя салып еді.Ол жер бетін топан суы басқанда Нұқ пайғамбардың кемесін сақтап, адам баласын жылан шақпақ болғанда қызғыштай қорғаған құс еді.Осындай киелі құстың ұясын бұзып, балапандарын зарлатып-сарнатып кете алмадым. Міне балалар Төле бидің бір ауыз сөзі мың ауыз сөзге татитын, шын әулие деп атаған.Қарлығашты да әулиеге теңеген.
Қарлығашқа байланысты
ырымдар (тақтадан оқылады) |
Қарлығаш туралы мәлімет Оқулықпен жұмыс Сөздікпен жұмыс Топпен жұмыс Шығармашылық тапсырма Қарлығаш мәтінін оқиды Ырымдар айтылады |
||
|
Сабақты бекіту |
Жұмбақтарды шешу. 1. Қос қанатын иіп ап, Жарға келіп қонады. Қара киім киіп ап, Балшықтан үй салады. (...........) 2.Түсі суық ызғарлы, Аузында айыр бізі бар. (..........) 3. Өзі айлакер,өзі бір қу Жүрген жері айқай да шу. (..........) 4. Бір құс бар ұшып жүріп ән салады, Әркімге қонақ болып бір барады. Барлығы мақұлықтан ығыр болып, Дауысын естігендер зар қағады. (.........) Ертегі мазмұнын ашуға
байланысты сұрақтар |
Жұмбақтарды шешеді Сұрақтарға жауап береді |
||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» арқылы кері байланыс жасайды |
«Бес саусақ» арқылы кері байланыс жасайды |
||
|
Бағалау |
Белсене қатысқан оқушыларды мадақтау. |
Оқушыларды мадақтайды |
||
|
Үйге тапсырма |
Ертегіні мазмұндау «Құстар біздің досымыз» шығарма жазу |
Мәтінді мәнерлеп оқу, түсінік айту. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қарлығаштың құйрығы неге айыр" сабақ жоспары
"Қарлығаштың құйрығы неге айыр" сабақ жоспары
|
Сабақ әдебиеттік оқу |
Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді |
|||
|
Күні 4. 05. 2018 ж |
Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Ж |
|||
|
Сынып 3 «Д» |
Қатысқандар -17 |
Қатыспағандар -0 |
||
|
Сабақтың тақырыбы Қарлығаштың құйрығы неге айыр |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
Ертегінің мазмұнымен оқушыларды таныстыру, тілдерін жаттықтыру. Әрбір сөздің мән - мағынасын ажырату, сөздік қорын молайту. Жаңа білімді деңгейлік тапсырмалар арқылы меңгеру. |
|||
|
Критерий |
Мәтінді оқып танысады. Рөлдерге бөліп оқуға дағдыланады. Өз бетінше мазмұнын айтуға машықтанады. |
|||
|
Әдісі |
Топпен жұмыс, өз біліміңді тексер, түсіндіру, сұрақ-жауап |
|||
|
Ресурстар |
Суреттер, плакат |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық. Есте қалған қызықты оқиға Топ дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады. Топқа бөлу |
Психологиялық дайындық жасалады Топқа бөлінді |
||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
1.Ертегіні түсініп оқып шығу. 2.Мазмұнын әңгімелеу. 3. Сұраққа жауап алу. Б) -Ертегі не жайлы еді? -Ғалым қандай адам? -Ғалым құмырсқаға қандай сұрақ қойды? -Құмырсқа не деп жауап берді? -Жауабын тыңдаған ғалым не деді? -Неге құмырсқа дәнді жеп бітірмеді? -Оның бір жылдан кейінгі жағдайы қандай болды? -Неге бидайды тауыспапты? -Құмырсқаның жауабы? Үй тапсырманы бекіту В) ................. ақылды Құмырсқа ..............қажырлы .................. еңбекқор ................... ынтымақшыл Г) Құмырсқа- бунақденелерге жататын жәндік. Пайдасы- дәрілік қасиеті,тазалықшы. Халық болжамы- ауа райын құмырсқаның илеуіне қарап болжауға болады,адасқанда бағыт бағдар береді. -Оқымысты құмырсқаны неге ,қалай сынады? -Құмырсқаның ақылы,қайраты,қанағаты барын қайдан білдіңдер? -Құмырсқаның қасында дән жатқанда ашығу себебі не деп ойлайсың? -Балалар,құмырсқаға байланысты қандай мысал оқыдық? |
Сұрақтарға жауап береді Халық болжамы |
||
|
Жаңа сабаққа дайындық |
-Қарлығашқа ұқсайық |
Қимылмен жасайды |
||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыбымыз Қарлығаштың құйрығы неге айыр Қарлығаштың 5 түрi Қазақстанда кездеседi. Олар: жар қарлығашы, құз қарлығашы, қос реңдi қарлығаш, сепкiлтөс қарлығаш, кент қарлығашы. Республикамыздың барлық жерiне тараған. Орман – тоғай, өзен – көлдер маңында, шөлдi және таулы өңiрлерден жиi ұшыратасың. Жыл құсы. Қарлығаш – пайдалы құс. Зиянды насекомдарды, әсiресе, шыбын – шiркейдi өте көп жеп, ауыл шаруашылығына пайда келтiредi Ұяны топырақ пен сазды сiлекейiн араластырып қалайды. Iшiне майда шөп, қауырсын, мамық төсейдi. Біздің жерімізде қарлығаш барма? Осы көктем мезгілінде қалығаш жылы жаққа ұшып келеді. Қарлығаш кімнің үйіне немесе қорасына ұя салды? Оқулықпен жұмыс. Іштей оқуы. Тізбектей оқуы. 1-топ: Ауруға ұшыраған Айдаһардың халін суреттеген жерді тауып оқу. 2-топ: масаның зұлымдығын тауып оқы. 3-топ: Маса ,қарлығаш ,айдаһар үшеуінің айқасқан көрнісін тауып оқы. Дәптермен жұмыс Сөздікжұмыс Дерт-ауру,сырқат. Не қилы–әр түрлі Сергіту сәті «Қос қарлығаш» Топпен жұмыс Ертегі кейіпкерлерін топтастыру 1-топ: «Айдаһар» 2-топ: «Маса» 3-топ «Қарлығаш» Шығармашылық тапсырма 1-топ: «Қарлығаш» сөзінен сөз құрау 2-топ: Мақалдың жалғасын тап 3-топ: Құстар туралы әңгіме жазу Қарлығаш әулие. Ертеде Жоңғар шапқыншылығы кезінде ауыл адамдары елін – жерін тастап қаша жөнелген екен. Сол ауылда Төле би атамыз ғана қозғалмай, киіз үйін жықпапты. Қалмақтың әскер басы себебін сұраса, Төле би үйінің төбесін көрсетіпті.Шаңырағыма бір бейкүнә қарлығаш ұя салып еді.Ол жер бетін топан суы басқанда Нұқ пайғамбардың кемесін сақтап, адам баласын жылан шақпақ болғанда қызғыштай қорғаған құс еді.Осындай киелі құстың ұясын бұзып, балапандарын зарлатып-сарнатып кете алмадым. Міне балалар Төле бидің бір ауыз сөзі мың ауыз сөзге татитын, шын әулие деп атаған.Қарлығашты да әулиеге теңеген.
Қарлығашқа байланысты
ырымдар (тақтадан оқылады) |
Қарлығаш туралы мәлімет Оқулықпен жұмыс Сөздікпен жұмыс Топпен жұмыс Шығармашылық тапсырма Қарлығаш мәтінін оқиды Ырымдар айтылады |
||
|
Сабақты бекіту |
Жұмбақтарды шешу. 1. Қос қанатын иіп ап, Жарға келіп қонады. Қара киім киіп ап, Балшықтан үй салады. (...........) 2.Түсі суық ызғарлы, Аузында айыр бізі бар. (..........) 3. Өзі айлакер,өзі бір қу Жүрген жері айқай да шу. (..........) 4. Бір құс бар ұшып жүріп ән салады, Әркімге қонақ болып бір барады. Барлығы мақұлықтан ығыр болып, Дауысын естігендер зар қағады. (.........) Ертегі мазмұнын ашуға
байланысты сұрақтар |
Жұмбақтарды шешеді Сұрақтарға жауап береді |
||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» арқылы кері байланыс жасайды |
«Бес саусақ» арқылы кері байланыс жасайды |
||
|
Бағалау |
Белсене қатысқан оқушыларды мадақтау. |
Оқушыларды мадақтайды |
||
|
Үйге тапсырма |
Ертегіні мазмұндау «Құстар біздің досымыз» шығарма жазу |
Мәтінді мәнерлеп оқу, түсінік айту. |
||
шағым қалдыра аласыз













