Мотивациялық –
қозғаушылық
|
-Балалар, ертегіге саяхатқа барғыларың келе
ме?
Саяхатқа менің шартымды орындасаңдар ғана
барасыңдар. Ол үшін менің сұрақтарыма жауап берулерің керек.
-Қазір жылдың қай мезгілі?
-Бір аптада неше күн бар?
-Бүгін аптаның қай
күні?
|
-Иә.
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
-Қазір көктем мезгілі. –Бір аптада жеті күн
бар. –Бүгін бейсенбі.
|
Ұйымдастырушылық-
ізденістік
|
-Жарайсыңдар! Қай ертегіге саяхатқа
баратыныңдарыңды жұмбақты шешу арқылы біле аласыңдар.
Лес волшебный был
кругом.
На полянке милый
дом.
Дверь открыта,
угощенья
на столе стоят и
пенье
раздаётся по
утрам.
Кто живёт, скажите,
там?
Синеглаза, белолица
--
братьям гномам, как
сестрица.
Эта сказка всем знакома
--
(Белоснежка и семь
гномов). -Дұрыс, Қаршақыз бен жеті
құртақан.
Экранда адасып кеткен
Қаршақыздың суреті.
Міне Қаршақыз ол өзінің
жеті құртақандарына баралмай жолда адасып қалыпты.
- Балалар сендер
Қаршақызға көмектесесіңдер ме?
Онда орманға аттанайық.
Қаршақыз әдемі гүлдері бар алаңқайға келді. (алаңқайды көрсетеді)
-Алаңқайда қандай гүлдер бар? Қаршақыз тоқтап, гүлдерді тере
бастады. Қаршақызға гүл жинауға көмектесіңдер.
Қазақ тілінде гулдерді
1-10 дейін санау.
Экранда келесі көрініс ол жыл мезгілдері.
Қаршақыз жылдың қай мезгіліңде орманға
шығыпты?
Кәне айтып берейік?
Орман болған сон мына
тоғайда ештене көріп тұрған жоқсындар ма, балалар?
Мұғалім орманын
артындағы тоғайларға жабайы аңдарды, дала құстарды жасырады.
-Жарайсындар,
балалар!
-Бірақ жеті құртақан
көрінбейді ғой?
-Не істеймиз?
Экранда орманның суреті бірақ оның ішінде не көріп тұрсыңдар?
-Дұрыс. Алма ағашында не
өсіп тұр? Тағы қандай жемістерді көріп тұрсыңдар?
Экранда келесі
көріңіс.
-Мынау не? –балалар.
Жеті құртақанның үйі
ғой. Олар өздері қайда екен. Үйіне кіріп көрейік.
Экранда үстел
көріңісі.
Үстел үстінде қандай
тағамдарды көріп тұрсындар?
Қаршақыз орман аралап
шаршаған сияқты.
Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрайық,
Қолымызды жайайық.
Құс боп қанат
қағайық,
Иілейік оңға бір,
Иілейік солға бір,
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір
адым.
Жоғары,төмен
қарайық,
Орнымызды табайық.
Ал
енді Қаршақыз бен бір ойын ойнайық. Мүмкін 7 құртақандар сендердің
дауыстарынды естіп келеді.
С/О «Кім
шапшаң?»
Мұғалім тақырыпты
атайды.
-Ой! балалар, қарандар!
Сендер ойынға белсенді қатыстыңдар. Құртақандар келе жатқан
сияқты.
Экраннан жеті
құртақанның бейнелері көрінеді.
Олардың бізге бір сыйлықтары бар сияқты. Үлкен
сандық көтеріп келе жатыр.
|
Мұғалімді тыңдап, жұмбақты шешеді.
- Қаршақыз бен жеті
құртақан.
Мұғалімді тыңдайды.
-Иә.
Алаңқайдағы гүлдерді теріп, қазақ тілінде
атайды.
Балалар жыл мезгілдерін атайды.
-көріп тұрмыз.
Балалар жабайы аңдарды, құстарды атап тоғайдан
алып отырады.
-Балалардың жауабы.
Алма ағашы.
-Алма
Балалар жемістердің түсін, пішінің,
сипаттайды.
-Балалардың жауабы.
Балалар тағамдарды қазақ тілінде атайды,
сипаттайды.
Балалар сергіту сәтін орындайды.
-Иә.
Ал балалар сол тақырыпқа
байланысты сөздерді атайды. Кім тез, кім сөз айтса, сол жеңімпаз
болады.
|
Рефлексиялық – түзетушілік
|
Экраннан Қаршақыз
сөйлейді.
Қаршақыз: -Жарайсыңдар, балалар! Маған көмектестіңдер,
құртақандарды таптыңдар. Олар да сендерге өз рахметтерін айтып мына
сандықты сыйға береді. Мұғалім балаларға алғысын білдіріп, сыйлық
таратады.
|
Балалар риза болып, рахмет айтады.
Жеті құртақандардың
сыйлығын алады.
|