Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
10
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
3. Оқушыларды топтарға
біріктіру.
Топқа бөлу
(flippity әдісі арқылы
үш топқа бөлу)
https://www.flippity.net/rp.asp?k=1tpmF_VAj5-bhRMAoR9-1xRnhn7QK5fxZocTpX5CREi4
І
топ
ІІ
топ
ІІІ
топ
Қанекей, өткен сабақты
еске түсірейік
Үй тапсырмасына не
берілді?
|
Түстер арқылы 3 топқа
бірігеді.
І
топ
ІІ
топ
ІІІ
топ
«Бір қадам
артқа»
Үй тапсырмасын
сұрау.
Сұрақтарға жауап
беріңіздер
1. Ісік дегеніміз
не?
2.Ретинобластома деген
не?
3. Қатерлі ісіктің
басты себебі?
4. Метастаза
дегенміз?
5.Канцерогендер
дегеніміз не?
6. Тері ісігі, өкпе
ісігі сипаттама бер?
7.Лейкоз көбіне кімдер
шалдығады?
8. Гендегі мутацияның
жүруіне әсер ететін
факторлар?
9.Обырдың пайда болуына
зиянды қасиеттерімен ықпал ететін қандай
заттар?
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы
арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Қалыптастырушы
бағалау: « Ауызша
мадақдау»
Жарайсың!
Керемет! Әлі талпыныс
қажет!.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
(Қазіргі
жағдайда) ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
15
мин.
|
«Кинометафора»
әдісі бойынша
«Адамның 1 минутта
қартаю құбылысы»
1. Бейнероликті қарай отырып
не түйдіңдер?
2.
Ойымызға не
түсті?
бейне фильм көрсету
арқылы тақырыпты ашамын.
Сабақтың мақсатын
оқушылармен бірлесе отырып анықтаймын, тапсырмалармен, бағалау
критерийлерімен таныстырамын
2-тапсырма «Мәліметтер
жиыны» әдісі Мәтінмен
жұмыс:.
Әр топқа тапсырма
беріледі қорғайды
І
топ Қартаю
ІІ топ Ерте
қартаю
ІІІ
топ Қартаю
теориялары
«DEAL» әдісі арқылы сабақты
түйіндеу
D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды,
көргенді сипаттау, сынау, өлшеу)
|
E – Explain – түсіндіру (құбылыс немесе оқиға
бойынша не білетіндерін, түсінгендерін
суреттеу)
|
A – Anallуse – талдау (ақпаратты талдау,
қорытынды жасау, себептерін атау)
|
L – Links – байланыс (болжамдар немесе
қорытынды жасау, өзінде бар біліммен
байланыстыру
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-
қартаю теориялары туралы
болжамдарды баяндай алады
- қартаю түрлерін
түсіндіре алады
- ауру синдромдарын
талдай алады
-ғалымдардың
болжамдарымен қорыта алады
|
Мәтінді оқып,
мазмұнын түсіндіреді
Әр топ тапсырманы
орындайды, қорғайды
І
топ Қартаю
ІІ топ Ерте
қартаю
ІІІ
топ Қартаю
теориялары
Дескриптор:
- Адам ағзасындағы қартаю құбылысының ерекшелігін түсіндіре
алады
-
Қартаю құбылысының
негізгі заңдылықтарын сипаттай
алады.
-Ғалымдардың қартаю
теориялары туралы болжамдарын сипаттай
алады
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
ҚБ
««Жапондық
бағалау» әдісі арқылы
бағалайды.
Топтар бір – бірін
бағалайды, ұсыныс айтады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
бейнеролик
|
5
мин
|
«Кім
жылдам?»
https://wordwall.net/ru/resource/34707400
с ұрақ
жауап
|
Оқулықты
оқып танысып шығады. Сұраққа жауап
береді
-
Қартаю қандай үдеріс?
-
Геронтология ғылымы нені
зерттейді
-
Геронтология терминін кім
ұсынды?
-
Физеологиялық қартаю деп
аталады.
-
Ерте
қартаюда кәріліктің белгілері қалай
байқалады.
-
Прогерия қандай
термин
-
Гетчинсон-Гилфорд синдромын қалай
түсінесің?
-
Ерте қартаюдың негізгі
себебі
-
Кәрілік гені қалай
аталады?
|
Дескриптор:
Сұрақ жауапқа жауап
береді
(Қ.Б) Әр топ
бір-бірін бағалау
(Бағдаршам)
|
Презентация
Интернет
желісі
Интерактивті
тақта
оқулықтар
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
10
мин.
|
«Алқа тізбегі»
әдісі арқылы
Әр оқушы қан айналым
туралы алған білімдерін 1 сөйлеммен айтып
аяқтайды
Кері байланыс.
Падлет тақта әдісі.
https://padlet.com/biob5748/kf19abvlcwcm8yp1
Үйге
тапсырма: Қартаю. Қартаю құбылысы туралы
теориялар оқу
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп
береді.
Ой
түйындеу
|
Мұғалім
оқушыларды
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады
|
|