|
Бекітемін: |
|
|
|
Күні: |
20.12.2017 |
|
|
Сыныбы: |
11 «А» |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Логарифм және оның қасиеттері. |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
|
Білімділік: |
Оқушыларға логарифм ұғымы туралы түсінік беру, логарифмдердің қасиеттерін игерумен қатар логарифмдері бар алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерде логарифмнің қасиеттерін қолдана білуді үйрету |
|
|
Тәрбиелілік: |
Оқушыларды ұқыптылыққа, жүйелілікке, шапшаңдыққа, тиянақтылыққа, жинақтылыққа, есте сақтауға тәрбиелеу. |
|
|
Дамытушылық: |
Оқушылардың ойлау қабілетін, логикасын дамыту. |
|
|
Сабақтың типі: |
Жаңа білім, білік және дағдыларын игерту сабағы. |
|
|
Сабақтың түрі: |
Дәстүрлі сабақ. |
|
|
Сабақтың әдісі: |
Есептер шығару, сұрақ – жауап, өз бетімен жұмыс |
|
|
Көрнекілігі: |
Оқулық, кесте, дидактикалық материалдар |
|
|
Сабақтың өту барысы: |
||
|
Сабақтың бөлімдері |
Мұғалімнің қызметі |
Оқушының қызметі |
|
1. Ұйымдастыру |
Оқушылармен амандасу. Оқу-құралдарын, сабаққа қатысын тексеру. Оқушылардың назарларын сабаққа аудару. |
Амандасу. Оқу-құралдарын сабаққа дайындау. |
|
2. Үй тапсырмасын сұрау |
Көрсеткіштік функцияның негізі арқылы осы функцияның қандай қасиеттері анықталады? Қандай көрсеткіштік функциялардың графиктері ордината осіне қарағанда симетриялы болады? |
Ө |
|
3. Жаңа сабақ. |
Анықтама. Негізі α болатын оң N санының логарифмі деп N санына тең болатын негіздің дәреже көрсеткішін атайды.
Белгіленуі:
Жалпы
түрі:
Оқылуы: негізі α болатын N санының логарифмі. Анықтама бойынша
Мысал №1.
№2. 16, 64 сандарының негізі 2 болатын логарифмдерін табайық
Ескерту. Логарифм таңбасының ішіндегі сандар оң сандар болады.
1) бір
санының логарифмі 0-ге тең:
2) негізі α
болатын α санының логарифмі бірге тең: 3) көбейтіндінің логарифмі көбейткіштердің логарифмдерінің қосындысына тең:
4) бөлшектің логарифмі бөлшектің алымының логарифмі мен бөлімінің логарифмінің айырымына тең:
5) дәреженің логарифмі дәреженің көрсеткішін негіздің логарифміне көбейткенге тең:
6) түбірдің логарифмі түбір астындағы өрнектің логарифмін түбір көрсеткішіне бөлгенге тең:
7) жаңа негізге көшу:
8) Негізі 10 саны болатын логарифмді ондық логарифм деп атайды.
Негізі e
Логарифмі қандай да бір өрнектердің логарифмдері арқылы берілген өрнекті табу үшін түрлендіру керек. Мұндай түрлендіру потенциалдау деп атайды.
Мысал.
|
|
|
4. Есептер шығару. |
№166.
№169.
№171. Теңдіктің ақиқаттығын тексеру.
№173. Берілген сандардың логарифмдерін табу.
№174. Есептеу.
№175. Есептеу.
№177. Есептеу.
№178. Теңдеуді шешу.
|
|
|
5. Сабақты бекіту. |
Теріс санның логарифмі бола ма? Жаңа негізге көшу қасиеті қай уақытта қолданылады? Потенциалдау кезінде логарифмнің негізі ескеріле ме? |
|
|
6. Қорытынды |
Оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма беру. |
Күнделіктеріне баға қойдырып, үй тапсырмасын жазып алу. |
|
7. Үйге тапсырма. |
№183 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қарттарым асыл қазынам
қарттарым асыл қазынам
|
Бекітемін: |
|
|
|
Күні: |
20.12.2017 |
|
|
Сыныбы: |
11 «А» |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Логарифм және оның қасиеттері. |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
|
Білімділік: |
Оқушыларға логарифм ұғымы туралы түсінік беру, логарифмдердің қасиеттерін игерумен қатар логарифмдері бар алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерде логарифмнің қасиеттерін қолдана білуді үйрету |
|
|
Тәрбиелілік: |
Оқушыларды ұқыптылыққа, жүйелілікке, шапшаңдыққа, тиянақтылыққа, жинақтылыққа, есте сақтауға тәрбиелеу. |
|
|
Дамытушылық: |
Оқушылардың ойлау қабілетін, логикасын дамыту. |
|
|
Сабақтың типі: |
Жаңа білім, білік және дағдыларын игерту сабағы. |
|
|
Сабақтың түрі: |
Дәстүрлі сабақ. |
|
|
Сабақтың әдісі: |
Есептер шығару, сұрақ – жауап, өз бетімен жұмыс |
|
|
Көрнекілігі: |
Оқулық, кесте, дидактикалық материалдар |
|
|
Сабақтың өту барысы: |
||
|
Сабақтың бөлімдері |
Мұғалімнің қызметі |
Оқушының қызметі |
|
1. Ұйымдастыру |
Оқушылармен амандасу. Оқу-құралдарын, сабаққа қатысын тексеру. Оқушылардың назарларын сабаққа аудару. |
Амандасу. Оқу-құралдарын сабаққа дайындау. |
|
2. Үй тапсырмасын сұрау |
Көрсеткіштік функцияның негізі арқылы осы функцияның қандай қасиеттері анықталады? Қандай көрсеткіштік функциялардың графиктері ордината осіне қарағанда симетриялы болады? |
Ө |
|
3. Жаңа сабақ. |
Анықтама. Негізі α болатын оң N санының логарифмі деп N санына тең болатын негіздің дәреже көрсеткішін атайды.
Белгіленуі:
Жалпы
түрі:
Оқылуы: негізі α болатын N санының логарифмі. Анықтама бойынша
Мысал №1.
№2. 16, 64 сандарының негізі 2 болатын логарифмдерін табайық
Ескерту. Логарифм таңбасының ішіндегі сандар оң сандар болады.
1) бір
санының логарифмі 0-ге тең:
2) негізі α
болатын α санының логарифмі бірге тең: 3) көбейтіндінің логарифмі көбейткіштердің логарифмдерінің қосындысына тең:
4) бөлшектің логарифмі бөлшектің алымының логарифмі мен бөлімінің логарифмінің айырымына тең:
5) дәреженің логарифмі дәреженің көрсеткішін негіздің логарифміне көбейткенге тең:
6) түбірдің логарифмі түбір астындағы өрнектің логарифмін түбір көрсеткішіне бөлгенге тең:
7) жаңа негізге көшу:
8) Негізі 10 саны болатын логарифмді ондық логарифм деп атайды.
Негізі e
Логарифмі қандай да бір өрнектердің логарифмдері арқылы берілген өрнекті табу үшін түрлендіру керек. Мұндай түрлендіру потенциалдау деп атайды.
Мысал.
|
|
|
4. Есептер шығару. |
№166.
№169.
№171. Теңдіктің ақиқаттығын тексеру.
№173. Берілген сандардың логарифмдерін табу.
№174. Есептеу.
№175. Есептеу.
№177. Есептеу.
№178. Теңдеуді шешу.
|
|
|
5. Сабақты бекіту. |
Теріс санның логарифмі бола ма? Жаңа негізге көшу қасиеті қай уақытта қолданылады? Потенциалдау кезінде логарифмнің негізі ескеріле ме? |
|
|
6. Қорытынды |
Оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма беру. |
Күнделіктеріне баға қойдырып, үй тапсырмасын жазып алу. |
|
7. Үйге тапсырма. |
№183 |
|
шағым қалдыра аласыз
ткен тақырыптар бойынша білім дәрежелерін
көрсету. Мысалдар келтіру.


























































