|
Сыныбы |
2-«В» |
|
Пәні |
Қазақ тілі |
|
Тобы |
1 |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Тажибаева Айгерим Азизовна |
|
Оқулық |
Қазақ тілі «Көкжиек-Горизонт» |
|
Бөлім |
1-бөлім. Менің мектебім |
|
Сабақ №, тақырыбы |
4-сабақ. Қарындашыңды берші |
|
Оқу мақсаты |
2.1.3.1.Хабарламаны тыңдау және сұрақтарға жауап беру, түсінгенін хабарлама мазмұнына сәйкес иллюстрация заттық\сурет\сызба таңдау арқылы көрсету. 1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну. |
|
Жаңа сөздер |
Қайшы, өшір, қи, түрлі түсті, күнделік толтырамын, апарамын, апармаймын. |
|
Сілтеме |
https://bilimland.kz/kk/subject/kazah-tili/2-synyp/mektepke-sayahat?mid=23:simple – Мектепке саяхат https://www.youtube.com/watch?v=psgKLw7RQAg – Тәуелдік жалғау |
С а б а қ т ы ң м а з м ұ н ы
|
Сабақтың мақсаты: оқушыға қаратылған оқу мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: тақырып туралы біледі. Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: мысалдар келтіре алады. Кейбір оқушылар білуге тиіс: қосымша парақшалармен жұмыс істейді. |
|
Жаңа тақырыптың мазмұны
|
Жаңа сөздерді меңгеру: Қайшы, өшір, қи, түрлі түсті, күнделік толтырамын, апарамын, апармаймын. Грамматикалық қоржынға назар аударыңыздар! 96 және 100-бет Тәуелдік жалғау – сөзді қатынасқа түсіретін қосымшаның бір түрі. Тәуелдік жалғау заттың біреуге немесе бір нәрсеге тәуелді (меншікті) екенін білдіреді. Тәуелдік жалғауының 3 жағы және әр жақтың өзіне тән жалғаулары болады. Мысалы: Жекеше түрі І жақ–ым, -ім, -м ІІ жақ-ың, -ің, -ң -ыңыз,-іңіз,-ңыз,-ңіз ІІІ жақ-сы, -сі, -ы, -і Көпше түрі І жақ-мыз, -ымыз, -міз, -іміз ІІ жақ – тарың, -терің, -дарың, -дерің, -ларың, -лерің -тарыңыз, -теріңіз, -дарыңыз, -деріңіз, -ларыңыз, -леріңіз ІІІ жақ-сы, -сі, -ы, -і. І жақ Менің қарындашым І жақ Біздің қарындашымыз ІІ жақ Сенің қарындашың ІІ жақ Сендердің қарындаштарың Сіздің қарындашыңыз Сіздердің қарындаштарыңыз ІІІ жақ Оның қарындашы ІІІ жақ Олардың қарындашы |
|
Оқы Орында Оқу тапсырмасы |
1-тапсырма. ОҚЫЛЫМ. 97-бет. Мәтінді түсініп оқы
3-тапсырма. ЖАЗЫЛЫМ. 98-бет. Суреттер арқылы берілген сөйлемдерді толықтырып жаз. Суреттегі сөздерді буынның түрлеріне қарай ажырат.
а.б а.б а.б а.б а.б Үлгі: Әнелдің са - ры қа-ла-мы бар.
Дескриптор:
101-бет. «Күнделік» сөзін жекеше және көпше түрде тәуелде!
Дескриптор: - Суреттің орнына қажетті сөзді қояды және көп нүктенің орнына қосымша жалғап жазады; - «Күнделік» сөзін жекеше және көпше түрде тәуелдейді; - қатесіз әрі көркем жазады. (5 ұпай) |
|
|
Рефлексия |
Мен білемін… Енді мен жасай аламын… (с-абақ критерийіне байланысты жазасыз) |
Бағалау критерийі 1 – 3 балл - «Нашар» 4 – 5 балл - «Қанағаттанарлық» 6 – 7 балл - «Жақсы» 8 – 10 балл - «Өте жақсы» |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қарындашыңды берші" 2-сынып
"Қарындашыңды берші" 2-сынып
|
Сыныбы |
2-«В» |
|
Пәні |
Қазақ тілі |
|
Тобы |
1 |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Тажибаева Айгерим Азизовна |
|
Оқулық |
Қазақ тілі «Көкжиек-Горизонт» |
|
Бөлім |
1-бөлім. Менің мектебім |
|
Сабақ №, тақырыбы |
4-сабақ. Қарындашыңды берші |
|
Оқу мақсаты |
2.1.3.1.Хабарламаны тыңдау және сұрақтарға жауап беру, түсінгенін хабарлама мазмұнына сәйкес иллюстрация заттық\сурет\сызба таңдау арқылы көрсету. 1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну. |
|
Жаңа сөздер |
Қайшы, өшір, қи, түрлі түсті, күнделік толтырамын, апарамын, апармаймын. |
|
Сілтеме |
https://bilimland.kz/kk/subject/kazah-tili/2-synyp/mektepke-sayahat?mid=23:simple – Мектепке саяхат https://www.youtube.com/watch?v=psgKLw7RQAg – Тәуелдік жалғау |
С а б а қ т ы ң м а з м ұ н ы
|
Сабақтың мақсаты: оқушыға қаратылған оқу мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: тақырып туралы біледі. Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: мысалдар келтіре алады. Кейбір оқушылар білуге тиіс: қосымша парақшалармен жұмыс істейді. |
|
Жаңа тақырыптың мазмұны
|
Жаңа сөздерді меңгеру: Қайшы, өшір, қи, түрлі түсті, күнделік толтырамын, апарамын, апармаймын. Грамматикалық қоржынға назар аударыңыздар! 96 және 100-бет Тәуелдік жалғау – сөзді қатынасқа түсіретін қосымшаның бір түрі. Тәуелдік жалғау заттың біреуге немесе бір нәрсеге тәуелді (меншікті) екенін білдіреді. Тәуелдік жалғауының 3 жағы және әр жақтың өзіне тән жалғаулары болады. Мысалы: Жекеше түрі І жақ–ым, -ім, -м ІІ жақ-ың, -ің, -ң -ыңыз,-іңіз,-ңыз,-ңіз ІІІ жақ-сы, -сі, -ы, -і Көпше түрі І жақ-мыз, -ымыз, -міз, -іміз ІІ жақ – тарың, -терің, -дарың, -дерің, -ларың, -лерің -тарыңыз, -теріңіз, -дарыңыз, -деріңіз, -ларыңыз, -леріңіз ІІІ жақ-сы, -сі, -ы, -і. І жақ Менің қарындашым І жақ Біздің қарындашымыз ІІ жақ Сенің қарындашың ІІ жақ Сендердің қарындаштарың Сіздің қарындашыңыз Сіздердің қарындаштарыңыз ІІІ жақ Оның қарындашы ІІІ жақ Олардың қарындашы |
|
Оқы Орында Оқу тапсырмасы |
1-тапсырма. ОҚЫЛЫМ. 97-бет. Мәтінді түсініп оқы
3-тапсырма. ЖАЗЫЛЫМ. 98-бет. Суреттер арқылы берілген сөйлемдерді толықтырып жаз. Суреттегі сөздерді буынның түрлеріне қарай ажырат.
а.б а.б а.б а.б а.б Үлгі: Әнелдің са - ры қа-ла-мы бар.
Дескриптор:
101-бет. «Күнделік» сөзін жекеше және көпше түрде тәуелде!
Дескриптор: - Суреттің орнына қажетті сөзді қояды және көп нүктенің орнына қосымша жалғап жазады; - «Күнделік» сөзін жекеше және көпше түрде тәуелдейді; - қатесіз әрі көркем жазады. (5 ұпай) |
|
|
Рефлексия |
Мен білемін… Енді мен жасай аламын… (с-абақ критерийіне байланысты жазасыз) |
Бағалау критерийі 1 – 3 балл - «Нашар» 4 – 5 балл - «Қанағаттанарлық» 6 – 7 балл - «Жақсы» 8 – 10 балл - «Өте жақсы» |
шағым қалдыра аласыз
















