Авторы: Сакеева Бакытжан
Тлегеновна
Маңғыстау облысы Ақтау
қаласы №46 «Балбұлақ» балабақшасы МКҚК
Білім беру
саласы:
Коммуникация
Бөлімі:Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Қасқыр мен жеті
лақ» ертегісі саусақ театры
бойынша
Мақсаты:
Ертегінің мазмұнын естеріне
түсіре отырып тілдерін дамыту .Ертегі кейіпкерлерінің
іс-әрекеттерін бағалауға дағдыландыру. Достыққа, ұйымшылдыққа,
қоршаған ортаға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.Ана тілімізді
құрметтеуге,сөздік қорларын молайтып,тіл мәдениетін жетілдіре
отырып, байланыстыра сөйлеуге
дағдыландыру.
Сөздік
жұмыс:Қасқыр-волк,ешкі-коза,лақтар-козлята.Ертегі-сказка.
Көрнекілігі: Қасқыр мен ешкі, лақтар
бейнеленген маскалар мен суреттер
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Мұғалімнің іс – әрекеті
|
Балалардың
іс – әрекеті
|
Мотивациялық-
қозғаушылық
|
1.Балалармен амандасу:
-Балалар бізге қонақ келіпті, алдымен амандасып
алайық.
Табиғат біздің анамыз,
Табиғатқа баламыз.
Иіліп сәлем береміз,
Біз
әдепті баламыз.
|
Барлығы бірге қайталайды
|
Ұйымдастыру-
іздестіру
|
-Кәне балалар енді қолымыздан ұстап жүректен
шыққан лебізімізді айтайық.
Біздің топта ұл-қыздар,
Тату-тәтті ойнайыз.
Әлемдегі бар адамға,
Тек жақсылық сыйлаймыз.
-Жүректен шыққан жылы лебіздер арқылы біз бүгін
ертегілер әлеміне саяхатқа шығамыз.
-Балалар қараңдаршы тобымызда ертегілер бұрышы
бар екен.Бұл бұрышта не көріп тұрсыңдар?
-Дұрыс айтасыңдар балалар.
-Балалар біз бұл кітаптарға көркем әдебиет,
сөйлеуді дамыту сабақтарында жеке-жеке
тоқталамыз.
-Айтыңдаршы балалар сендер қандай ертегілер
білесіңдер?
-Жарайсыңдар балалар сендер көп ертегі біледі
екенсіңдер.
Мынау қай ертегі бүгінгі тоқталатын ертегі осы
«Қасқыр мен жеті лақ»
Балалар қалаған ролдерін өздері бөлісіп
алады.
Ерте,ерте ертегі,
Ертегі сыр шертеді.
Ерте,ерте ертеде,
Ешкі жүні бөрте екен.
Ертегіні бастайық,
Қиялдап бір тастайық.
Тәрбиешінің көмегімен сөйлемдерді толық айта
отырып , бір-бірлеріне көмектесу бойынша ертегіні мазмұндап
шығады.
|
Қолдарынан ұстап барлығы бірге
айтады
Ертегі кітаптар.Ертегі кейіпкерлерінің маскалары
мен суреттер.
Мақта қыз бен мысық,Жеті лақ,Қасқыр мен
түлкі,әтеш . Шалқан. т.б.
Мазмұндап айтып шығады.
|
Рефлексивті-
түзетушілік
|
Жарайсыңдар балалар ,мадақтау
барлығын
Қорытынды жасау.
Балалар сендерге ертегі ұнады
ма?
Ертегі желісі бойынша қай кейіпкер
ұнады?
Жағымсыз кейіпкер кім?
|
Сөйлемдерді толық айтқан, мазмұны бойынша жақсы
жұмыс жасаған балаларды мадақтап айты өту.
Балалардың жауаптары.
Лақ еңбекқор,адал,мейірімді.
Қасқыр: қатыгез,зұлым
|
Күтілетін нәтиже:
Нені
біледі:
Балалар ертегіні мазмұндап айта
біледі.
Қандай түсінік
игерді:
Балалар
кейіпкерлер туралы түсінікті
игерді.
Меңгерген дағдылары мен
іскерліктері:
балалар ертегінің мазмұны
бойынша рөлдерге бөліп айта білуге
дағдыланады.