Сабақтың басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Кезекшіні тыңдап, оқушыларды түгендеу.
Сабаққа дайындықтарын шолу. Тақтаға, сабаққа оқушы зейінін
аудару
Рапорт:
Ризамын
туғаныма адам болып, Өкінбен қаламын деп бір күн
солып. Адамзат сапарының мейманымыз, Бір мезет жер бетіне кетер
соғып
Қасым
Аманжолов
«Ақынның адал, шыншыл мінезі
өзімен бірге өлген жоқ, тамаша өлеңдерінде жүр»
Т.Ахтанов
Сабақ тақырыбына ену
Адамзат тарихындағы ең сұрапыл соғыс туралы және оның жеңіспен
аяқталуы, бүгінгі ұрпаққа батырлық, ерліктің тәлім-тәрбиесі, үлгісі
жайында ақындарымыз жыр шумақтарын арнаса, сол зұлматта от пен оқ
ортасында жүріп, қолына қаламы мен қаруын қатар ұстаған жауынгер
батырларымыз да аз болмады. Олар: Ә.Сәрсенбаев, С.Мәуленов, Ж.Саин,
Ғ.Орманов, Ж.Молдағалиев, Ә.Тәжібаев. Сондай батыр ақындарымыздың
бірі де бірегейі кім?
Өкінбен мен де бір күн өлемін
деп, (Ары қарай жалғастырушы оқушы бар ма?)
Өкінем ұқсата алмай келемін деп.
Күніне жүз ойланып, мың толғанам,
Өзіммен бірге өлмесін өлеңім, - деп өз өмірін өлеңмен өрген
қазақтың өр, талантты ақыны, қиын да күрделі заманда туып, адалдық
пен ақындықты тұмар еткен, батыл ойлы, шыншыл да сырлы, дауылды
поэзиясымен ХХІ ғасыр ұрпақтарының жүрегінде терең із қалдырған
кім?
Қызығушылықты
ояту. Өткенді
пысықтау.
«Lerning Apps» платформасы арқылы өткенді
пысықтау
Сабақ мақсатын
нақтылау:
Өлеңдегі ғаламдық тақырыптарға креативті ой
қосып, өздерің таңдаған жанрда шығармашылық жұмыс
жазасыңдар
Оқу сауаттылығы бойынша
сұрақ:
Бұл шығарма қандай стильге
жатады?
Не себепті көркем әдебиет стилі болып
табылады?
Дәлел
келтіріңдер
|
Кезекші оқушы сабақта жоқ
оқушыны
хабарлайды.
Барлық оқушы үзіндіні хормен
оқиды.
Сұрақтарға жауап беріп
отырады
Платформада берілген тапсырманы
орындайды
Сабақ тақырыбы мен мақсатымен
танысады.
|
Қалыптастырушы
бағалаулар
Ұтымды, дұрыс жауапқа қошемет
көрсету
Мадақтама сөздер:
Жарайсың!
Керемет! Тамаша
жауап!
Жақсы
!
Өте
жақсы!
Дұрыс жауапты нақты
көрсетеді
|
Қазақ
әдебиеті
Әдебиет
портал
Қазақ әдебиеті
хресто
Матиясы
Слайд
беттері
Үлестірмелі
парақтар
https://yandex.kz/video/preview/8147107209983450582
https://learningapps.org/view32963457
|
Сабақ
ортасы
10
минут
8
минут
18
минут
2
минут
|
1-тапсырма.
Түрі: топтық
жұмыс
Әдісі: «Мен - оқушы, сен -
жазушы»
Өлеңді түсініп оқып, жаттап
тобына жаздыру.
Ережесі: 1 оқушы жүгіріп барып
басқа жерде жатқан қағаздан қарап тобына
оқиды.
Басқалары
жазады.
1-топ. А.С.Пушкин «Ескерткіш»
өлеңінен үзінді
Жоқ, өлмен, жаным жасар өлеңімде,
Шірімей, жасаңғырар денем мүлде.
Бар болса жалғыз ақын ай астында,
Ардақтап қасиеттер мені әр
күнде.
2-топ. Қасым «Өзім
туралы»
Барым да, бақытым да осы өлеңім,
Жақыным, жүрегімнің досы өлеңім.
Өмірге келгенім жоқ бостан-босқа,
Мен қайтіп босқа жасап, босқа
өлемін.
3 - топ Абай «Өлсе өлер
табиғат, адам өлмес » (өлеңінен
үзінді)
Өлсе өлер табиғат, адам өлмес,
Ол бірақ қайтып келіп ойнап-күлмес…
Көп адам дүниеге бой алдырған,
Бой алдырып, аяғын көп шалдырған
Өлді деуге бола ма айтыңдаршы,
Өлмейтұғын артына сөз
қалдырған
Өлеңдерді жазып болған соң,
1 оқушы өлеңді
оқиды
Бірлесіп 3 өлеңнің ортақ
тақырыбын
анықтайды.
Оқу сауаттылығы бойынша
сұрақ:
Өлеңде тағы қандай ғаламдық
тақырыптар
қамтылған?
Нешінші шумақта өлең туралы
толғайды?
ЕББҚ оқушы топтағы
сыныптастарынан қолдау
алады.
Топаралық кері байланыс
орнату;
Сабақ мақсатына
оралу
2-тапсырма.
Түрі: жұптық
жұмыс
Әдісі: «Ойымды өлеңмен
өрем»
өлең
өзіменен
мінезін
терең
Теңеу, эпитет метафора
өлеңнен алып қолдануға
болады
ЕББҚ оқушы жұптағы оқушыдан
көмек алады, мұғалім де қолдау
білдіреді.
Жұп аралық кері
байланыс
Сабақ мақсатына
оралу
3-тапсырма. Жеке жұмыс. Өлеңде
көтерілген ғаламдық тақырыптарда эссе, өлең, әңгіме, шығарма
жазу.
- Жеке тұлғаның
қоғамдағы орны.
- Адамзат сапарының
мейманымыз
- Рухани
құндылықтардың маңызы
- Менің болашақтағы
портретім
- Қасым өлеңінде
қозғаған басқа да әлемдік мәселелер туралы шығармашылық жұмыс
жазу.
Тақырыпқа қатысты
мұғалімнің қорытынды пікірі
Қасым өмірді сүйген ақын.
Майданда от кешкен, тұрмыс тауқыметін тартып, дертті болған ақын еш
мойымайды, күйзелмейді. Сөзі тозған жоқ, өлеңі ескірген жоқ,
уақытпен үндесіп жатыр. Қасым сол баяғы Қасым күйінде қала
береді…
Өзара және мұғалім кері
байланысы
|
Топтаса отырып
бірлесіп, ережеге сай тапсырманы
орындайды.
Өлең мазмұнын
түсінеді
Жазған өлеңдерді
оқиды.
Шығармалар
үндестігін анықтайды.
Сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар жазған
жұмыстарымен сыныпта бөліседі.
Мұғалім мен оқушылар тарапынан кері байланыс
беріледі
Жұптық тапсырманы
орындайды.
Берілген сөздерді
қатыстырып, өлең шығаруға
тырысады.
Таңдаған тақырыбы
бойынша жеке шығармашылық жұмыс
жазады.
Бағаларын
қойдырады
|
Дескриптор:
-Өлеңді оқып, есінде
сақтайды;
-тобына қателеспей
жаздырады
- қатесіз, сауатты
жазады;
-Көркем
жазады.
-Әріптердің жазылу
үлгісін сақтайды.
-Өлеңді мәнерлеп
оқиды;
-өлеңдерге тән ортақ
тақырыпты анықтайды.
Дескриптор:
- Берілген сөздерді
үлгіге сай қолданады;
- Өлең шумағын
шығарады;
Өлең құрылымын
талабын ұстанады;
- Өлеңнен қорытынды
жазады.
Дескриптор:
-берілген жанр түрін
таңдап шығармашылық жұмыс жазады - -1
б;
Құрылымын
сақтайды:
Кіріспе – 1
б;
Негізгі бөлім –
1
Қорытынды –
1
Жанр түріне сай
ерекшелікті сақтайды – 1
Орфогрфиялық
нормаларды сақтайды -1
Тиісті тыныс
белгілерін қоя алады -1б.
Жалпы: 7
балл
Өткенді пысықтау,
топтық жұмыс, жұптық жұмыс белсенділіктері + белгісімен ескеріліп
отырады.
Жалпы 10 балл пайызбен
беріледі.
|
|