Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі." 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні: Қазақстан тарихы |
Мектеп: Л.Қылышев атындағы ОЖББМ |
||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты жөні:Дарисова Айымгуль Габдилгалимовна |
||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||
Сабақ тақырыбы Зерттеу сұрағы |
Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі. Не себепті Қадырғали Жалайыр: «Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым хан еді...» деп жазды? |
||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты |
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
||||||||||||||
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, талдау, қолдану |
||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлығы орындай алады: Қасым ханның билік еткен жылдарынындағы мемлекетті нығайтудағы рөлін біледі. Көпшілігі орындай алады: Қасым ханның ішкі-сыртқы саясатының бағытын анықтайды Кейбірі орындай алады: Қасым ханның ішкі-сыртқы саясатының бағытын талдай отырып өз көзқарастарын білдіреді. |
||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
-Кино метафора тыңдау арқылы(тыңдалым дағдысы); -Тақырып бойынша мәтінмен жұмыстану (оқылым дағдысы); - Оқушылар бір-біріне түсіндіру (айтылым дағдысы). - жүргізген саясатын кестеге салу, тарихи деректерді толтыру (жазылым дағдысы) |
||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Азаматтық жауапкершілік, адамгершілік, отансүйгіштік , көшбасшылық,патриоттық сезімдерін дарыту; |
||||||||||||||
Пән аралық байланыс |
«Дүние жүзі тарихы» пәнінен алған білімдерін жаңа білімді бекітуде қолданады. |
||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Қазақ хандығының құрылуының алғышарттары мен себептерін біледі. |
||||||||||||||
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы 3минут 5минут |
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу) М:Тақтаға Қасым ханның суретін көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу үшін оқушыларға миға шабуыл әдісі арқылы ауызша ой салу. 1.Тақтадағы суретте кім бейнеленген? 2.Ол кімнің ұрпағы? 3.Басқа хандардан ерекшелігі қандай? Сұрақтарға жауап ала отырып жаңа сабықтың тақырыбына көшеміз. Топқа бөлу (Оқушылар 1,2,3 сандар арқылы топқа бөлінеді) І- топ ІІ- топ ІІІ – топ Тыңдалым тапсырмасы «Кинометофора әдісі» (Қасым хан тұсындағы қазақ хандығы) Бейнематериалды көру арқылы оқушылар Қасым хан тұсындағы маңызды оқиғаларды , даталарды «түртіп алу әдісі» арқылы мынадай сұрақтарға жауап аламын.(бірін-бірі бағалайды)
ТЖ Тыңдалымнан кейінгі тапсырма: «Спиральді»әдісі Спираль әдісі бойынша тақырыпты талдау үшін арнайы тасырмалар беру.Оқушыларға мәтінді топ ішінде әр қайсысына оқытқызып топпен талқылату. Топ ішінен бір сарапшыны тағайындап басқа топтарға түсіндіреді, қайтадан өз топтарына барып түсінгендерін түсіндіреді. 1-ші топ: Қасым ханның жүргізген ішкі саясатының ерекшеліктерін анықтайды. 2–ші топ: Қасым ханның сыртқы саясатының нәтижелерін тұжырымдайды. 3- ші топ: «Қасым ханның қасқа жолы» заңдарын талдап, саяси, экономикалық және мәдени саладағы ықпалын анықтайды.
1.Керей ханнан кейін қазақ хандығының тағына кім келді? (Бұрындық, Қасым ) 2. «Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым» кім жазған? (Қадірғали Жалайыри) 3.Қасым хан кезінде халқының саны қаншаға жетті? ( 1 млн) 4.Қасым Оқушыларды «Серпілген сауал» сауал арқылы саралаймын. Дискриптор арқылы кері байланыс беріп оқушыларды мұғалім бағалайды. 2 Ортақ
Сыртқы саясаты Ішкі саясаты Дискриптор: - Ішкі саясатының ерекшелігін анықтайды - Сыртқы саясатынының ерекшелігін анықтайды - Ішкі,сыртқы саясатының дамуындағы ұқсастықтарын анықтайды Қалыптастырушы бағалау: Өзін –өзі бағалау. «Түймедақ» әдісі. Сабақта орындай алған тапсырмаларыңа сәйкес түймедағының күлтешелерін боя. Сары –орташа Жасыл – жартысынан көбі Қызыл - барлығын
-Мен бүгін білгенім....... -Мен бүгін үйренгенім........... -Менің байқағаным............... -Мен көбірек мәселелер бойынша көбірек білгім келеді.......
Кері байланыс жасау арқылы оқушыларды мұғалім бағалайды. |
1,2,3 сандары жазылған карточкалар арқылы
Бейнематериал Қазақстан тарихы. Қасым хан тұсындағы қазақ хандығы https://www.youtube.com/watch?v=EnTcgJszvAw
http://e-history.kz/kz/scorm/course/149
|
|||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 минут
Сабақтың аяғы 5 минут
Рефлексия |
Оқушыларға үлестірме мәтін беріледі «Атамұра»2018 ж оқулық
|
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Саралау-Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмаларбересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлапотырсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау |
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен? |
Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз. |
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: |
||||||
Күні:21.02 |
Мұғалімнің аты-жөні:Дарисова. А.Г. |
||||||
Сынып: 8б |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты
|
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |