Ұйымдастыру шаралары
(сәлемдесу, оқушыларды түгендеу)
М:Тақтаға Қасым ханның суретін
көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу үшін оқушыларға миға шабуыл әдісі
арқылы ауызша ой салу.
1.Тақтадағы суретте кім
бейнеленген?
2.Ол кімнің
ұрпағы?
3.Басқа хандардан ерекшелігі
қандай?
Сұрақтарға жауап ала отырып
жаңа сабықтың тақырыбына көшеміз.
Топқа
бөлу
(Оқушылар 1,2,3 сандар арқылы
топқа бөлінеді)
І-
топ
ІІ-
топ
ІІІ –
топ
Тыңдалым
тапсырмасы
«Кинометофора
әдісі»
(Қасым хан тұсындағы қазақ
хандығы)
Бейнематериалды көру арқылы
оқушылар Қасым хан тұсындағы маңызды оқиғаларды , даталарды «түртіп
алу әдісі» арқылы мынадай сұрақтарға жауап аламын.(бірін-бірі
бағалайды)
-
Қасым ханның өмір сүрген
жылдары?
-
Қасым ханның Қазақ
мемлекетін нығайту кезіндегі рөлі
қандай?
-
Қандай мемлекттермен
байланыс орнатты?
-
Қасым қандай
қасиеттерімен ерекше?
-
Қасым ханның тұсындағы
жаулап алған территориялары
-
Дискриптор
-
Қасым ханның өмір сүрген
жылдарын біледі
-
Қасым ханның мемлекетті
нығайтудағы рөлін анықтайды
-
Мемлекеттердің
байланысын анықтайды
-
Қасым ханның қасиеттерін
сипаттайды
-
Қасым ханның жаулап
алған территорияларын атайды
-
(Оқушылар осы сұрақтарға
көрген бейнебаян арқылы көрген білгендерін жинақтап
айтады.Мысалы: Қасым ханның өмір сүрген
жылдарын ,Қасымның заңдар жинағы
туралы біледі)
ТЖ
Тыңдалымнан кейінгі
тапсырма:
«Спиральді»әдісі
Спираль әдісі бойынша
тақырыпты талдау үшін арнайы тасырмалар беру.Оқушыларға мәтінді топ
ішінде әр қайсысына оқытқызып топпен талқылату. Топ ішінен бір
сарапшыны тағайындап басқа топтарға түсіндіреді, қайтадан өз
топтарына барып түсінгендерін түсіндіреді.
1-ші
топ:
Қасым ханның жүргізген
ішкі саясатының ерекшеліктерін анықтайды.
2–ші
топ:
Қасым ханның сыртқы
саясатының нәтижелерін тұжырымдайды.
3- ші
топ:
«Қасым ханның қасқа
жолы» заңдарын талдап, саяси, экономикалық және мәдени саладағы
ықпалын анықтайды.
Бағалау
критерий
|
Дескриптор
|
Берілген тапсырмалар
арқылы Қасым ханның Қазақ мемлекетінің өрлеуіне қосқан үлесін , ел
билеген уақытын, алғашқы деректері кім жазғандарын ,
тыңдайды.
|
.
Берілген
тапсырмаларды орындау арқылы Қасым ханның билеген уақытын, алғашқы
деректерді кім жазғанын анықтайды
|
- Қасым ханның ішкі
саясатының тиімділігін,заңдар жинағын
біледі.
|
Қасым хан кезіндегі
қазақ хандығының заңдар жинағының тиімділігін, маңызын
айтады..
|
.
Қасым ханның
сыртқы саясатыноқып қай елдермен қарым- қатнас жасағанын оқып,
талдау жүргізеді.
|
Қасым ханның сыртқы
саясатын оқып қай елдермен қарым- қатнас жасағанын оқып,
талдайды.
|
1.Керей ханнан кейін
қазақ хандығының тағына кім келді? (Бұрындық, Қасым
)
2. «Жәнібек ханның
ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым» кім жазған?
(Қадірғали Жалайыри)
3.Қасым хан кезінде
халқының саны қаншаға жетті? ( 1 млн)
4.Қасым
Оқушыларды «Серпілген
сауал» сауал арқылы саралаймын.
Дискриптор арқылы кері
байланыс беріп оқушыларды мұғалім бағалайды.
2
Ортақ
. Венн
диаграммасы арқылы Қасым хан билігі
тұсындағы Қазақ хандығының баға береді.
Сыртқы
саясаты
Ішкі
саясаты
Дискриптор:
-
Ішкі саясатының ерекшелігін
анықтайды
-
Сыртқы саясатынының
ерекшелігін анықтайды
-
Ішкі,сыртқы саясатының
дамуындағы ұқсастықтарын анықтайды
Қалыптастырушы
бағалау:
Өзін
–өзі бағалау. «Түймедақ» әдісі. Сабақта орындай алған
тапсырмаларыңа сәйкес түймедағының күлтешелерін
боя.
Сары
–орташа
Жасыл – жартысынан
көбі
Қызыл -
барлығын
-Мен бүгін
білгенім.......
-Мен бүгін
үйренгенім...........
-Менің
байқағаным...............
-Мен көбірек мәселелер
бойынша
көбірек білгім
келеді.......
Кері байланыс жасау арқылы
оқушыларды мұғалім бағалайды.
|