«Қазақ тілі» пәні бойынша
Қысқамерзімді сабақ жоспарлары
Сабақтың тақырыбы: Қасым Қайсенов. «Жау тылындағы бала» повесі
№11-сабақ.
|
Бөлім: |
X. Қ.Қайсенов. «Жау тылындағы бала» -5 |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Каирбаева Д.Е. |
|
Күні: |
11.02.2024 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қасым Қайсенов. «Жау тылындағы бала» (кіріспе) |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.1; Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.2.1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді Салғастыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады. Көпшілік оқушылар үшін: Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыра алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Отансүйгіштікке, ұлтжандылыққа, ұлтының салт-дәстүрін ұстанып, қастерлеуге, адамгершілікке, табиғатты аялауға тәрбиелеу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Айтылым. Жазушы не себепті осындай пейзаж жасады?
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
2-тапсырма. Қ.Қайсенов туралы бейнеролик тыңдатылады. Оқушылар бейнесабақты тыңдап, сұақтарға жауап береді, тапсырманы, түсіндіреді. |
Жазылым. Қасым Қайсенов туралы нақтылы деректерге құрылған шағын баяндама жасайды, дәптерге жазады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Қасым Қайсенов туралы нақтылы деректерге құрылған шағын баяндама жасайды, дәптерге жазады.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||
|
|
4-тапсырма: «Карта» ойыны Оқушыларға ақпарақтың қиындылары таратылады. Оқушылар Қасым Қайсеновтің өмірбаяны туралы сұрақтар мен жауаптарды жазады. Карта ойынын ойнай отырып, сұрақтарға жауап береді |
Жазылым. «Карта» ойыны Оқушыларға ақпарақтың қиындылары таратылады. Оқушылар Қасым Қайсеновтің өмірбаяны туралы сұрақтар мен жауаптарды жазады. Карта ойынын ойнай отырып, сұрақтарға жауап береді Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым, айтылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - Сұрақтар құрастырады -Сұрақтарға жауап береді |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||
|
|
5-тапсырма. «Жау тылындағы бала» әңгімесін оқу. |
Оқылым. «Жау тылындағы бала» әңгімесін оқып бастайды Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
- Әңгімені оқиды
-сұрақтарға жауап береді. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
СМС әдісі арқылы сабақта НЕ БІЛДІМ? НЕ ҮЙРЕНДІМ? Сұрағына жауап береді |
Оқушылар бүгінгі сабақта не біліп, не үйренгенін сұраққа жауап жазу арқылы қорытынды жасайды. |
|
|
|||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|
||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қасым Қайсенов "Жау тылындағы бала" повесі 7-сынып
Қасым Қайсенов "Жау тылындағы бала" повесі 7-сынып
«Қазақ тілі» пәні бойынша
Қысқамерзімді сабақ жоспарлары
Сабақтың тақырыбы: Қасым Қайсенов. «Жау тылындағы бала» повесі
№11-сабақ.
|
Бөлім: |
X. Қ.Қайсенов. «Жау тылындағы бала» -5 |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Каирбаева Д.Е. |
|
Күні: |
11.02.2024 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қасым Қайсенов. «Жау тылындағы бала» (кіріспе) |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.1; Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.2.1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді Салғастыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады. Көпшілік оқушылар үшін: Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыра алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Отансүйгіштікке, ұлтжандылыққа, ұлтының салт-дәстүрін ұстанып, қастерлеуге, адамгершілікке, табиғатты аялауға тәрбиелеу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Айтылым. Жазушы не себепті осындай пейзаж жасады?
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
2-тапсырма. Қ.Қайсенов туралы бейнеролик тыңдатылады. Оқушылар бейнесабақты тыңдап, сұақтарға жауап береді, тапсырманы, түсіндіреді. |
Жазылым. Қасым Қайсенов туралы нақтылы деректерге құрылған шағын баяндама жасайды, дәптерге жазады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Қасым Қайсенов туралы нақтылы деректерге құрылған шағын баяндама жасайды, дәптерге жазады.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||
|
|
4-тапсырма: «Карта» ойыны Оқушыларға ақпарақтың қиындылары таратылады. Оқушылар Қасым Қайсеновтің өмірбаяны туралы сұрақтар мен жауаптарды жазады. Карта ойынын ойнай отырып, сұрақтарға жауап береді |
Жазылым. «Карта» ойыны Оқушыларға ақпарақтың қиындылары таратылады. Оқушылар Қасым Қайсеновтің өмірбаяны туралы сұрақтар мен жауаптарды жазады. Карта ойынын ойнай отырып, сұрақтарға жауап береді Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым, айтылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - Сұрақтар құрастырады -Сұрақтарға жауап береді |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||
|
|
5-тапсырма. «Жау тылындағы бала» әңгімесін оқу. |
Оқылым. «Жау тылындағы бала» әңгімесін оқып бастайды Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
- Әңгімені оқиды
-сұрақтарға жауап береді. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
СМС әдісі арқылы сабақта НЕ БІЛДІМ? НЕ ҮЙРЕНДІМ? Сұрағына жауап береді |
Оқушылар бүгінгі сабақта не біліп, не үйренгенін сұраққа жауап жазу арқылы қорытынды жасайды. |
|
|
|||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|
||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|
||||||
шағым қалдыра аласыз
















