Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
Психологиялық жағымды ахуал туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді,
тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы
жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын
арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Жаңа сабаққа кіріспе

|
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі
Қ.Қайсеновтің соғыс кезіндегі
ерліктері жайлы және ПАРТИЗАН сөзінің түсініктемесі жайындағы
бейнежазбасын көрсету
Сабақтың мақсаты мен тақырыбын
айту
|
Айтылым.
Қ.Қайсеновтің соғыс кезіндегі
ерліктері жайлы және ПАРТИЗАН сөзінің түсініктемесі жайындағы
бейнежазбасын көрсіп, тыңдайды.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,
талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
https://youtu.be/-_wvPhPcSxM?si=wcjlaxdxwGQ2vg0L
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31 мин.
|
«Ыстық орындық»
әдісі
Бір оқушы «Ыстық орындыққа»
отырады. Қалған оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер «Ыстық
орындықта» отырған оқушы тез жауап бермесе «Күйіп
кетеді»
Қ.Қайсеновтің өмірбаяны туралы сұрақтар
қойылады
|
«Ыстық орындық»
әдісі
Бір оқушы «Ыстық орындыққа» отырады.
Қалған оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер «Ыстық орындықта» отырған
оқушы тез жауап бермесе «Күйіп кетеді».
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
Әр сұрақ 1 балл
Әр оқушыға 3 сұрақтан қойылады
|
7-сынып, оқулығы жұмыс дәптері
|

|
«Хикая картасы»
әдісі
Оқушылар жұптасып, повестің оқиғаларын
тізбектеп жазады
|
«Хикая картасы»
әдісі
Оқушылар жұптасып, повестің оқиғаларын
тізбектеп жазады
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
-Оқиғалар дұрыс ретпен жазылған.
- Оқиғалар тізбегі анық және түсінікті.
|
7-сынып, оқулығы жұмыс дәптері, «Хикая
картасы» сызбасы бар парақшалар
|

|
«Тарсия»
әдісі
Оқушылар жұпқа бөлініп, «Жау тылындағы
бала» повесіне құрылған фигураны құрады
|
Оқушылар жұпқа бөлініп, «Жау тылындағы
бала» повесіне құрылған фигураны құрады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
- Фигура толық және нақты құрылған -2
- Сұрақтар мен жауаптар дұрыс сәйкестендірілген-1
|
7-сынып, оқулығы жұмыс
дәптері

|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.

|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл
кезеңде саралаудың «Қорытынды»
тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар
бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан
белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне
тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды
ынталандыру үшін
«Қошеметтеу» әдісі
арқылы бағалайды.
|

|