Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» шығармасының тақырыбы мен идеясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» шығармасының тақырыбы мен идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Пәні: қазақ әдебиеті Мектеп: №11 орта мектебі Күні: 25.02.2019ж. Мұғалімнің аты-жөні: Рақымбекова А. Сынып: 7 «А» Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар: Бөлімі: Балалар мен үлкендер Сабақтың тақырыбы: Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» шығармасының тақырыбы мен идеясы Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: БС1 Тарихи және көркемдік құндылығы. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді. Сабақтың мақсаттары: Ұлы Отан соғысындағы партизандар қозғалысы туралы тарихи деректер мен повесть оқиғаларын салыстырады Кейіпкерлер әрекетін талдайды Талқылаулардан қорытынды шығарады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: қазақ әдебиеті

Мектеп: №11 орта мектебі

Күні: 25.02.2019ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Рақымбекова А.

Сынып: 7 «А»


Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлімі:

Балалар мен үлкендер

Сабақтың тақырыбы:

Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» шығармасының тақырыбы мен идеясы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

БС1 Тарихи және көркемдік құндылығы.

Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

Сабақтың мақсаттары:

Ұлы Отан соғысындағы партизандар қозғалысы туралы тарихи деректер мен повесть оқиғаларын салыстырады

Кейіпкерлер әрекетін талдайды

Талқылаулардан қорытынды шығарады

Бағалау критерийлері:

1.Тарихи деректер көрініс табатын эпизодтарды түсіндіре алады;

2.Шығарманы құрылымын талдайды, тақырыбы мен идеясын анықтайды;

3.Повестің тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады.

Тілдік мақсаттар :

Пән лексикасы және терминология:

Тарихи құндылық – тарихи деректердің көркем шығармада шынайы суреттелуі; көркемдік құндылығы – автордың көркемдік тәсілдерді тиімді қолдануы, өмір шындығын жинақтап бере алуы.

Шығарма құрылымы, тақырыбы, идеясы

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Бейнебаян,слайд

Дифференциация:

Барлығы: шығарманы түсініп, мазмұнын айта алады;

Басым бөлігі: шығарманы талдай алады;

Кейбірі: әдеби шығарманы тарихи және көркемдік құндылығы тұрғысынан аша алады.

Осыған дейін меңгерілген білім:

Повестің мазмұнын біледі

Жоспар:

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс

іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

3 мин



Ұйымдастыру кезеңі.

Қызығушылықты ояту

Білім алушылар логикалық суреттерді шешу арқылы «Соғыс», «Күрес», «Жеңіс» атты үш топқа бөлінеді.

Ой шақыру

  • Балалар, сендердің топтарың неге бұлай аталды деп ойлайсыңдар?

  • Ал, Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» шығармасында не жайында айтылған?

  • Партизан деген кім?

  • Олай болса, бүгін біз Қ. Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» шығармасының тақырыбы мен идеясын талдайтын боламыз.


Сабақтың ортасы

30 минут











































Мағынаны тану

1-тапсырма.Оқушылар топтарға бөлініп, алдын ала берілген тапсырмаларды орындайды.

Тапсырмалар

1-топ: Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесіндегі көріністерді тарихи деректермен байланыстырып, бейнеролик көрсетеді .

2-топ: Қ.Қайсенов туралы мәліметтер жинақтайды, таныстырады.

3-топ: Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесінен қысқаша көрініс көрсетеді.

Мұғалім Қасым Қайсенов туралы мәліметтерді толықтырып, «Қасым» кинофильмінен үзінді көрсетеді.

Дескриптор:

  • Мәтіндегі баяндалған оқиғаны тарихи деректермен байланыстыра отырып, жүйелі жеткізеді. Барлық елді мекен мен жер аттарын атап тауып бере алады.

  • Шығарма авторының өмір жолын,шығармашылығын түсіндіріп бере алады.

  • Повестегі кейіпкерлердің жан күйзелісін бейнелей алады.

2-тапсырма. «Әдебиетшілер үйірмесі» әдісі

Әр топқа рөлдер беріледі, сол рөлдер бойынша тапсырмаларды орындайды.

1.Зерттеушілер – басты кейіпкерлерді немесе басты оқиғаны жан-жақты сипаттайды.

2.Бейнелеуші – шығарма кейіпкерін бейнелеп, суреттейді.

3. Дәнекерлеуші – әңгіменің идеясын, тарихи деректерді бүгінгі өмірмен байланыстырады.

Дескриптор:

  • Мәтін мазмұнын түсінеді;

  • Кейіпкерлерге суреттеу жасайды;

  • Ойын көркем жеткізеді;

  • Оқиғаларды бүгінгі өмірмен байланыстырады.


3-тапсырма. «Жасырын ұяшық» әдісі.

(дәптермен жұмыс)

Ұяшықтағы сұрақтар:

  1. Туынды неге «Жау тылындағы бала» деп аталды?

  2. Неліктен Серік Анна Ивановнаның қамқорлығында қалды?

  3. Серіктің орыс әйелін «мама» деу себебі неде?

  4. Жауды тізе бүктіріп, адамдарды жеңіске жеткізген қандай күш?

  5. Қасым Қайсеновтің басқа қандай шығармалары бар?

  6. Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» шығармасының басты идеясы неде?


Бағалау дескрипторлары

  • Кейіпкерлердің бойындағы жақсы қасиеттерді тауып, айта алады;

  • Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды;

  • Шығарманың тарихи құндылығын дәлелдейтін мысалдар келтіре алады.

Мәтін. Тарихи деректер











Тапсырмалар



Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесінің мәтінінен алынған цитаталар


Түрткі сұрақтар мен тапсырмалар


















Сабақтың соңы

7 минут

Қорытынды.

Топ мүшелері ақылдаса келе , шығарманың тарихи құндылығына байланысты, топ атын кірістіре отырып екі сөйлемнен құрайды.

Бүгінгі сабақтың түйіні:

Ешқашан соғыс болмасын!

Бейбітшілік заман орнасын. («Жойылсын соғыс» әнін орындау.)

Жойылсын жалғыз сөз соғыс деген,

Оқ даусы мәңгілік жойылсын.

Бомбаның орынын тегістеген,

Күректер музейге қойылсын.

Кел, достарым, ән бастайық!

Көтеріп, жаңғыртып.

Даласын дана, баласын ана,

Жоқтамасын мәңгілік!


Рефлексия «Менің түйгенім» сауалнамасы.

  1. Сабақтағы маған ұнаған тапсырма...

  2. Сабақтан үйренгенім...

  3. Сабақта маған қиындық келтірген...

  4. Сабақтан алған әсерім...


Үйге тапсырма: Шығармадан ұнаған үзіндіні жатқа айту.



Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

1. Жеке, жұптық және топтық жұмыс барысында белсенді әдіс- тәсілдер арқылы тапсырманы, барлық оқушылар мен оқушылардың көпшілігі орындай алуын жоспарладым.«Синкуэйн» жән«FILA толтыру»әдісістеріарқылы кейбір оқушылардың қабілетін көрсетуге мүмкіндік беру арқылы білімдері сараланды.








Сабақ бойынша рефлексия

  • Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?

  • Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?

  • Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?

  • Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

  • Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

  • Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

  • Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.06.2019
17392
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі