Қазақ тілі мен әдебиеті сабағына арналған жұмыс парағы
|
Пәні / Сыныбы: Күні |
Қазақ тілі мен әдебиет / 6 сынып 18.09.2020 |
|
Қазақ тілі мұғалімдері |
Садуакасова И.Ж. |
|
Оқулық: |
Қазақ тілі мен әдебиеті Бәйшешек 1-бөлім |
|
Сабақтың тақырыбы: |
М.Әуезов «Абай жолы» «Қайтқанда» тарауынан үзінді. 1-сағат |
|
Оқыту мақсаты |
6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу. 6.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау |
|
Сабақтың мақсаты (қысқаша) |
Бұл сабақта сендер жаңа сөздермен, мәтінмен танысып сөздікпен жұмыс істейсіңдер. Мәтін мазмұны бойынша жазбаша, ауызша жұмыстарды орындайсыңдар. |
|
Оқушының аты-жөні: |
|
|
Іс-әрекет түрі |
Ресурстар |
Орындалуы |
|
|
|
Оқы, зертте Есіңе сақта! |
Қыркүйектің он сегізіСынып жұмысы М.Әуезов «Абай жолы» «Қайтқанда» тарауынан үзіндіЖаңа сөздер.Салт атты – всадник тілеу – желать бұрылды – повернулся ержету – стать взрослым ұялу - смущаться Оқылым. 20-бет. 1-тапсырма. Мәтінді тыңда. Оқы. Сабаққа сілтеме (ссылка на урок) 1. https://youtu.be/weMolsrwBJg 2. https://youtu.be/AyPQeN5pWUI |
Жаңа сөздерді сөздікке жаз. (перепиши новые слова в словарик и запомни) «+» или «-» |
|
|
|
Жауап бер |
Айтылым. 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер. 1.Мұхтар Әуезовтің отбасындағы қандай тәрбие жазушы болуына әсер етті? 2.Ұлы жазушының өміріне қарап «Отан отбасынан басталады» деген сөздің шындығын қалай дәлелдер едің? |
«+» или «-» |
|
|
|
Орында |
Жазылым. 21-бет. 5-тапсырма. Мәтіннен қазақ отбасындағы туыстық мағынаны білдіретін зат есімдерді тауып жаз. (найдите и напишите в тексте существительные обозначающие родственные связи)
|
Дәптерге орындаймыз (выполняем в тетрадь) |
|
|
|
Жарайсың! Тапсырмаларды орындай алдың деп ойлаймын. Молодец! Думаю ты справился с заданием и записал ответы. |
||||
|
Рефлексия Біреуін таңдау қажет. (нужно выбрать одно из вариантов ) |
|
«+» или «-» 1. 2. 3. |
|
|
|
Мұғалімнен кері байланыс (ауызша кері байланыс немесе жазбаша ұсыныс) |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қашықтықтан сабақ. М.Әуезов «Абай жолы» Қайтқанда» тарауынан үзінді. 6 сынып
Қашықтықтан сабақ. М.Әуезов «Абай жолы» Қайтқанда» тарауынан үзінді. 6 сынып
Қазақ тілі мен әдебиеті сабағына арналған жұмыс парағы
|
Пәні / Сыныбы: Күні |
Қазақ тілі мен әдебиет / 6 сынып 18.09.2020 |
|
Қазақ тілі мұғалімдері |
Садуакасова И.Ж. |
|
Оқулық: |
Қазақ тілі мен әдебиеті Бәйшешек 1-бөлім |
|
Сабақтың тақырыбы: |
М.Әуезов «Абай жолы» «Қайтқанда» тарауынан үзінді. 1-сағат |
|
Оқыту мақсаты |
6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу. 6.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау |
|
Сабақтың мақсаты (қысқаша) |
Бұл сабақта сендер жаңа сөздермен, мәтінмен танысып сөздікпен жұмыс істейсіңдер. Мәтін мазмұны бойынша жазбаша, ауызша жұмыстарды орындайсыңдар. |
|
Оқушының аты-жөні: |
|
|
Іс-әрекет түрі |
Ресурстар |
Орындалуы |
|
|
|
Оқы, зертте Есіңе сақта! |
Қыркүйектің он сегізіСынып жұмысы М.Әуезов «Абай жолы» «Қайтқанда» тарауынан үзіндіЖаңа сөздер.Салт атты – всадник тілеу – желать бұрылды – повернулся ержету – стать взрослым ұялу - смущаться Оқылым. 20-бет. 1-тапсырма. Мәтінді тыңда. Оқы. Сабаққа сілтеме (ссылка на урок) 1. https://youtu.be/weMolsrwBJg 2. https://youtu.be/AyPQeN5pWUI |
Жаңа сөздерді сөздікке жаз. (перепиши новые слова в словарик и запомни) «+» или «-» |
|
|
|
Жауап бер |
Айтылым. 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер. 1.Мұхтар Әуезовтің отбасындағы қандай тәрбие жазушы болуына әсер етті? 2.Ұлы жазушының өміріне қарап «Отан отбасынан басталады» деген сөздің шындығын қалай дәлелдер едің? |
«+» или «-» |
|
|
|
Орында |
Жазылым. 21-бет. 5-тапсырма. Мәтіннен қазақ отбасындағы туыстық мағынаны білдіретін зат есімдерді тауып жаз. (найдите и напишите в тексте существительные обозначающие родственные связи)
|
Дәптерге орындаймыз (выполняем в тетрадь) |
|
|
|
Жарайсың! Тапсырмаларды орындай алдың деп ойлаймын. Молодец! Думаю ты справился с заданием и записал ответы. |
||||
|
Рефлексия Біреуін таңдау қажет. (нужно выбрать одно из вариантов ) |
|
«+» или «-» 1. 2. 3. |
|
|
|
Мұғалімнен кері байланыс (ауызша кері байланыс немесе жазбаша ұсыныс) |
|
|||
шағым қалдыра аласыз














