Материалдар / «Қатаң ұяң дауыссыз дыбастарды есту арқылы ажырату,дыбыстарды әріптермен сәйкестендіру іскерліктерін дамыту.» МАД

«Қатаң ұяң дауыссыз дыбастарды есту арқылы ажырату,дыбыстарды әріптермен сәйкестендіру іскерліктерін дамыту.» МАД

Материал туралы қысқаша түсінік
МАД тобының тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Наурыз 2021
978
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Технологиялық карта

Тәрбиеші: Б.К Иманкулова

Білім беру саласы: Таным

Оқу іс-қызметінің түрі: Сауат ашу. Ашық іс-қызметі

Тақырыбы: «Қатаң ұяң дауыссыз дыбастарды есту арқылы ажырату,дыбыстарды әріптермен сәйкестендіру іскерліктерін дамыту.»

Мақсаты : Балалардың жыл бойғы алған білімдерін тиянақтау. Қатаң ұяң дыбыстарды есте сақтап ажырату. «Б» дауыссыз ұяң және «Қ»дауыссыз қатаң дыбыстарға тоқталу арқылы есте сақтау қабылеттерін арттыру.Дидактикалық ойындар барысында есте сақтау, көру, ой - қиялын, сезіну қабылдау жүйелі сөйлеу мәдениетіне тәрбиелеу. Дыбыстар мен әріптерді ажыратып, суреттерге қарап бұындардан сөздер құрау, текшелермен сөздер құрау арқылы білімдерін тиянақтау.
Әдісі: сергіту сәті, әліппе әні, көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап.

Көрнелікті құралдар: ойыншықтар, кеспе әріптер , текшелер, суреттер, Сауат ашу «дидактикалық материалдар».

Әдіс тәсілдер

Тәрбиешінің іс-әрекеттері

Балалардың іс-әрекеттері.

Мотивациялық

қозғаушылық




Сәлеметсіңдер ме, балалар! Бүгін біздің оқу іс - әрекетімізге қонақтар келді. Бүгін қандай керемет күн! Бұл күнді жақсы, қуанышты көңіл күймен өткізу үшін сендерді «Шаттық шеңберіне» шақырамын.

- Жарайсыңдар, балалар, көңіл - күйіміз жақсы болса, көңілді отырып сабағымызды бастаймыз.


Армысын, алтын күн!

Армысын, жасыл жер!

Армысыздар, қонақтар!

Армысын,жан досым!

Жылуыма жылу қос,

Міне, менің алақаным!

Ұйымдаструшылық

ізденістік



Бүгін ашық оқу іс-әрекетінде сіздерді үш топқа бөлінесіздер:

1-топ дауысты дыбыстар.( қызыл үшбұрыш)

2-топ дауыссыз дыбыстар.(көк шаршы)

3-топ әріптер.(дөнгелекте әріптер)

Ал енді қай топ көп сұрақтарға жауап береді оқу іс-қызметіміз аяқталғанда көреміз.

-Балалар құстар неге шырылдап кетті?

(запись құстардын дауысымен)

Топқа бір құс ұшып келеді ол тапсырма алып келеді (шарлардың ішінде тапсырмалар)

-Балалар мынау не?

Кане шарлар деген сөзді буынға бөлейік.

-Мен қазір бірінші шарды алып қандай тапсырма бар екенін көрейін. Ал сен құсым қалған шарларды ұстап отыра тұр ия?

-Балалар шардың пішіні қандай?

-Ол қандай түсті?

-Осы тапсырманы бірінші топ дауысты дыбыстар орындайды.

-Бірінші тапсырмада сұрақтар бар екен кане соларға жауап берейік.

-Біз сіздермен «Ойлан тап» деген ойын ойнаймыз

Бәріміз шеңберге тұра қалайық менің қолымда доп бар. Мен бір балаға допты лақтырам ал сол бала менің сұрағыма жауап беріп кері лақтырады. Түсініктіме? Ендеше мұқият болындар. –Сауат ашу оқу іс әрекетінде нені үйренеміз?

-Әріп дегеніміз не?

-Дыбыстар неше топқа бөлінеді?

-Олар қандай топтар?

-Дауысты дыбыс қандай текшемен белгіленеді?

-Дауыссыз дыбыс қандай текшемен белгіленеді?

-Дауысты дыбыс туралы ереже айта ғой.

-Дауыссыз дыбыс туралы ереже.

-Жарайсыңдар бірінші топ-дауысты дыбыстар сұрақтарға дұрыс жауап бердіме? Ендеше оларға бір жұлдызша береміз.

Жаз –деген сөзге талдау жасау.

Балалар енді тақтаға қараймыз ,мына суретте не көріп тұрсындар?

Ба-ла-бақ-ша- деген сөзде неше буын бар бөлейік? Кім барып 4 санын жазады?

Көктем

Жаз

Қасқыр

Құстардын шырылдаған дауысы естілді.

-Балалар енді екінші тапсырманы шешейік ия әйтпесе құсымыз мазасызтанды.

Осы тапсырманы екінші топ дауыссыз дыбыстар орындайды.

-Балалар шар қандай пішінді?

-Шардың түсі қандай?

-Әліппеде неше әріп бар?

-Балалар сөз неден құралады?

-Ал сөйлем неден құралады?

-Сөйлемдердің аяғында қандай белгілер қоямыз?

(Уақытқа қарай сөйлем құрау)

Ал осы топтын балалары сұрақтарға жауап бердіме?

-Ендеше жұлдызша берейік.

Қазыр үш топ сөздер жазасындар ұсақ жармаға НАН,АҒА,АРА

-Балалар маған құстар бір нәрсе айтқылары кеп тұр тындайыншы. Олар сендердің әріптерді қалай білетіндерінде тексермекші бейне жазбамен тексермекші қане тұрып бойымызды сергітып алайық.

Сергіту сәті.

Бейне жазба «Әліппені үйренейік»


Құстардын шырылдаған дауысы естілді.

-Балалар енді үшінші тапсырманы шешейік ия әйтпесе құсымыз мазасызданады.

Осы тапсырманы үшінші топ

әріптер тобы орындайды.

-Келесі шарды алайын. Балалар шар қандай пішінді? Түсі қандай?

-Осы тапсырманы әріптер тобы орындайды.

Ойын «Сөз құра»

-Мен сендерге суреттер көрсетем осы суретке қарап сөз құрап жазу керек.

Осы суретте ай мен гүл салынып тұр. Қандай сөз болады? Кім барып тақтаға жазады.

Гүл+нұр

Гүл+ сім

Бас әріппен қандай сөздерді жазамыз?

Ал осы топ дұрыс орындады ма тапсырманы ? Ендеше жұлдызша берейік.

-Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?

-Олар қандай топтар?

Балалар қатаң дауыссыз дыбыстар мен әріптер естеріне сақтандар олар:

П Ф К Қ Т С Ш Щ Х Ц Ч Һ- қане бәріміз қайталайық.

Ал мына ұяң дауыссыз дыбыстар:

Б В Г Ғ Д Ж З- қане қайталайық.

Енді балалар сендер мектепке барғанда сендерге мұғалім апайларын осы қатаң және ұяң дауыссыз дыбыстар тұралы тағы айтып береді.

Ойын «Сөйлем құра»

Балалар мана жерде көптеген заттар тұр. Не тұр айтындаршы?

Осы ойыншықтар қай дыбыстан басталады? Б дауыссыз ұяң дыбысы бар енді бір затты алып сөйлем құрау керек

Енді осы Б-дауыссыз ұяң дыбысы туралы бізге бейне жазба не айтады екен тындайық па?

Ал мына үстел де қандай ойыншықтар тұр?

Осы ойыншықтар қай дыбыстан басталады?

Қ дауыссыз қатан дыбыс

енді келіп сөйлем құрау керек

Енді осы Қ-дауыссыз қатаң дыбысы туралы бізге бейне жазба не айтады екен тындайық.



Балалар алақанға сөздер жазады. (қағаз бетінде алақанның суретіне)



























Шарлар

Шар-лар




Домалақ

Қызыл























Ия

Сауат ашу оқу іс әрекітінде әріптермен дыбыстарды үйренеміз


Балалар сұрақтарға толық жауап береді.





















Балабақша суреті.


4










Сопақша

Сары

42 әріп

Әріптерден және дыбыстардан

Сөйлем сөздерден құралады.

Сұрақ ,леп белгілері, және нүкте.

Ия




Балалар ұсақ жармаға жазады саусақпенен
















Балалар билеп қимылдармен көрсетеді














Айгүл деген сөз.

Гүлнұр

Гүлсім























Екіге

Қатан және ұян дауыссыз дыбыстар.









Бақа, балық, банан


Б





Қолтырауын, қой, қоян

Қ























Рефлексиялық түзетушілік



Балалар енді құс бізбен қоштасып қайтады қане тыңдайықшы: Балалар бізге сендердің жауаптарың ұнады сендер менің тапсырмаларымды жақсы орындадындар рахмет сіздерге. Ал біз енді өзіміздің ертегі әлеміне ұшып қайтайық сау болыңыздар.

Балалар енді қонақтарға не дейміз?

Ал осымен бүгінгі оқу іс әрекетіміз аяқталды бәрілерін өте жақсы жауап бердіңдер.

Сұрақтарға толық жауап береді



Сау болыныздар.
















Біз ақылды баламыз,
Айтқан тілді аламыз.
Бүгін келген қонаққа,
Сау болыңыздар деп айтамыз.


Күтлетін нәтіже:

Біледі: Дауысты, дауыссыз дыбыстарды

Түсінігі: Дауыссыз дыбыстар екі топқа бөлінеді – қатаң және ұяң дыбыстар

Орындай алады: Жаза алады, оқи алады, талдау жасайды, сөйлем құрайды




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ