Бүгін ашық оқу іс-әрекетінде сіздерді үш топқа
бөлінесіздер:
1-топ дауысты дыбыстар.( қызыл үшбұрыш)
2-топ дауыссыз дыбыстар.(көк шаршы)
3-топ әріптер.(дөнгелекте әріптер)
Ал енді қай топ көп сұрақтарға жауап береді оқу
іс-қызметіміз аяқталғанда көреміз.
-Балалар құстар неге шырылдап кетті?
(запись құстардын дауысымен)
Топқа бір құс ұшып келеді ол тапсырма алып келеді
(шарлардың ішінде тапсырмалар)
-Балалар мынау не?
Кане шарлар деген сөзді буынға бөлейік.
-Мен қазір бірінші шарды алып қандай тапсырма бар екенін
көрейін. Ал сен құсым қалған шарларды ұстап отыра тұр
ия?
-Балалар шардың пішіні қандай?
-Ол қандай түсті?
-Осы тапсырманы бірінші
топ дауысты
дыбыстар орындайды.
-Бірінші тапсырмада сұрақтар бар екен кане соларға жауап
берейік.
-Біз сіздермен «Ойлан
тап» деген ойын ойнаймыз
Бәріміз шеңберге тұра қалайық менің қолымда доп бар. Мен
бір балаға допты лақтырам ал сол бала менің сұрағыма жауап беріп
кері лақтырады. Түсініктіме? Ендеше мұқият болындар. –Сауат ашу оқу
іс әрекетінде нені үйренеміз?
-Әріп дегеніміз не?
-Дыбыстар неше топқа бөлінеді?
-Олар қандай топтар?
-Дауысты дыбыс қандай текшемен белгіленеді?
-Дауыссыз дыбыс қандай текшемен белгіленеді?
-Дауысты дыбыс туралы ереже айта ғой.
-Дауыссыз дыбыс туралы ереже.
-Жарайсыңдар бірінші топ-дауысты дыбыстар сұрақтарға дұрыс
жауап бердіме? Ендеше оларға бір жұлдызша береміз.
Жаз –деген сөзге талдау жасау.
Балалар енді тақтаға қараймыз ,мына суретте не көріп
тұрсындар?
Ба-ла-бақ-ша- деген сөзде
неше буын бар бөлейік? Кім барып 4 санын жазады?
Көктем
Жаз
Қасқыр
Құстардын шырылдаған дауысы естілді.
-Балалар енді екінші тапсырманы шешейік ия әйтпесе құсымыз
мазасызтанды.
Осы тапсырманы екінші топ дауыссыз дыбыстар орындайды.
-Балалар шар қандай пішінді?
-Шардың түсі қандай?
-Әліппеде неше әріп бар?
-Балалар сөз неден құралады?
-Ал сөйлем неден құралады?
-Сөйлемдердің аяғында қандай белгілер қоямыз?
(Уақытқа қарай сөйлем
құрау)
Ал
осы топтын балалары сұрақтарға жауап бердіме?
-Ендеше жұлдызша берейік.
Қазыр үш топ сөздер жазасындар ұсақ жармаға
НАН,АҒА,АРА
-Балалар маған құстар бір нәрсе айтқылары кеп тұр
тындайыншы. Олар сендердің әріптерді қалай білетіндерінде
тексермекші бейне жазбамен тексермекші қане тұрып бойымызды
сергітып алайық.
Сергіту сәті.
Бейне жазба «Әліппені үйренейік»
Құстардын шырылдаған дауысы естілді.
-Балалар енді үшінші тапсырманы шешейік ия әйтпесе құсымыз
мазасызданады.
Осы тапсырманы үшінші топ
әріптер тобы орындайды.
-Келесі шарды алайын. Балалар шар қандай пішінді? Түсі
қандай?
-Осы тапсырманы әріптер тобы орындайды.
Ойын «Сөз құра»
-Мен сендерге суреттер көрсетем осы суретке қарап сөз құрап
жазу керек.
Осы суретте ай мен
гүл салынып тұр. Қандай сөз болады?
Кім барып тақтаға жазады.
Гүл+нұр
Гүл+ сім
Бас әріппен қандай сөздерді жазамыз?
Ал
осы топ дұрыс орындады ма тапсырманы ? Ендеше жұлдызша
берейік.
-Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
-Олар қандай топтар?
Балалар қатаң дауыссыз дыбыстар мен әріптер естеріне
сақтандар олар:
П
Ф К Қ Т С Ш Щ Х Ц Ч Һ- қане бәріміз қайталайық.
Ал
мына ұяң дауыссыз дыбыстар:
Б
В Г Ғ Д Ж З- қане қайталайық.
Енді балалар сендер мектепке барғанда сендерге мұғалім
апайларын осы қатаң және ұяң дауыссыз дыбыстар тұралы тағы айтып
береді.
Ойын «Сөйлем
құра»
Балалар мана жерде көптеген заттар тұр. Не тұр
айтындаршы?
Осы ойыншықтар қай дыбыстан басталады? Б дауыссыз ұяң
дыбысы бар енді бір затты алып сөйлем
құрау керек
Енді осы Б-дауыссыз ұяң дыбысы туралы бізге бейне жазба не
айтады екен тындайық па?
Ал
мына үстел де қандай ойыншықтар тұр?
Осы ойыншықтар қай дыбыстан басталады?
Қ дауыссыз қатан дыбыс
енді келіп сөйлем құрау керек
Енді осы Қ-дауыссыз қатаң дыбысы туралы бізге бейне жазба
не айтады екен тындайық.
Балалар алақанға сөздер жазады. (қағаз бетінде алақанның
суретіне)
|