Қатты денелер мен сұйықтардың тығыздығын анықтау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қатты денелер мен сұйықтардың тығыздығын анықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
физика пәні мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп: “Меңдіқара ауданы әкімдігі білім бөлімінің

Жарсуат негізгі мектебі” ММ

7.2А – Тығыздық

Мұғалімнің аты-жөні: Демисенова Г.С.

Сынып: 7

Күні:

Оқушы саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы:

Қатты денелер мен сұйықтардың тығыздығын анықтау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.2.13 тығыздықтың физикалық мағынасын түсіндіру;

7.2.2.14 сұйықтар мен қатты денелердің тығыздығын тәжірибе арқылы анықтау;


Сабақ мақсаты

  • қатты денелер мен сұйықтың тығыздығын тәжірибе жүзінде анықтап үйрену

Бағалау критерийлері

Оқушы:

  • қатты дененің тығыздығын анықтайды.

  • сұйықтың тығыздығын анықтайды.

  • тығыздықтың формуласын есептер шығаруда қолданады.

Тілдік мақсат


Пәндік терминология:

Масса, таразы, көлем, тығыздық, мензурка, пішіні дұрыс дене, пішіні дұрыс емес дене, сұйық

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Дененің бірлік көлемдегі массасы ..... деп аталады.

Дене тығыздығы көп болады, егер ....

Пішіні дұрыс дененің көлемін анықтау үшін, ....

Егер дененің пішіні дұрыс болмаса, оның көлемін анықтау үшін ...

Сұйықтың көлемін анықтау үшін ....

Құндылықтарды дарыту

  • Зерттеушілік қабілетін дамыту

  • Сыни ойлау қабілетін дамыту

  • Коммуникативтік дағдысын жетілдіру

  • Өзін және өзгені бағалау дағдысын дамыту

Пәнаралық байланыстар

Математика: тура және кері тәуелділік

Химия: зат құрылысын молекулалық теория бойынша сипаттау

АКТ қолдану дағдылары

Презентация, интернет желісінен СОР

Бастапқы білім


Дене массасын анықтау; дене көлемін анықтау, тығыздықты есептеу

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

1-2 минут





2-3 минут















2-3 минут




І. Сабақтың мақсатын таныстыру

ІІ. Өткен тақырыпты пысықтау

  1. Оқушыларға «Тығыздық» тақырыбы бойынша теориялық білімді еске түсіруге арналған сұрақтар қойылады:

  1. Егер көлемдері тең екі затты таразыда өлшесек, массалары түрлі болады, неліктен?

  2. Тығыздыққа анықтама беріңіз?

  3. Тығыздықты қалай есептейді, өлшем бірлігі қандай?

Осы сұрақтар талданған соң, сабақтың мақсатын жүзеге асыру үшін, оқушыларды топқа бөлу керек.

ІІІ. Оқушыларды топқа бөлу:

1-топ: қатты заттардың аттары (алтын-алюминий, қорғасын-қалайы, мыс-мырыш)

2-топ: сұйықтардың аттары (су-спирт, май-мұнай, керосин – кофе)

бойынша оқушыларды алдымен екі топқа бөлінеді, ал топ ішінде оқушылар заттың бастапқы әріпі бойынша жұптасады.



Презентация-мен жұмыс















стикерлер







6-7 минут



























10-15 минут






























ІV. Қайталау тапсырмалары:

  1. Кестедегі бос торкөздерді толтырыңыз.



m/ г

V / мл

V / см3

ρ / г/см3

ρ / кг/м3

200

74 мл

74

2,7

2700

100

125 мл

125

0,8

800

292

40

7,3

7300

2825

0,250 л

250

11,3

11300

Тапсырманы орындап болған соң, оқушылар жұмыстарын алмастырып, бір-бірін тексеріп, бағалайды, өзара кері байланыс жасайды.
  1. Есептер шығару (өзара талдау, жұптық жұмыс)

Оқушылар өзара есептің шығарылу жолын талдайды. Өзара талдап, шығарып болған соң, басқа оқушыларға түсіндіреді, сыныптастарының сұрағына жауап береді. Есептерді шығару кезінде оқушыларға дескриптор құруға ұсыныс беріледі.

  1. Вагонға массасы 12 т қарағай тақтай тиеді. Бір тақтайдың өлшемдері (800х200х25) см болса, қанша тақтай тиелген? Қ440 кг/м3.

  2. Массасы 17,8 кг мыстан жасалған затты жуу үшін керосині бар ыдысқа батырған, зат ығыстырып шығарған керосиннің массасын анықтау керек. К800 кг/м3. М8,9 г/см3.

  3. Қоспа 1,5 кг қалайы және 4,2 кг қорғасыннан тұрады. Осы қоспаның тығыздығы қандай? қалайы7300 кг/м3. қорғасын11300 кг/м3.

  4. Бос ыдыстың массасы 0,34 кг. Егер осы ыдысқа толтыра су құйса оның массасы 0,959 кг болды, ал осы ыдысқа толтыра сүт құйса, оның массасы 0,978 кг болады. Осы мәліметтер бойынша сүттің тығыздығын табыңыз. су103 кг/м3.

  5. Шыныдан жасалған кубтың толық бетінің ауданы 294 см2. Шынының тығыздығы 2500 кг/м3, кубтың массасы неге тең?

  6. Машинаның бензин багында көлемі 40л бензин бар. 100 км-ге кететін бензин шығыны 5,7 кг болса, бензин қанша жол жүруге жетеді? б710 кг/м3.

Үлестірме материалдар









10-15 минут

V. Практикалық тапсырма -1

«Қатты дененің тығыздығын анықтау»

Тапсырмалар:

І –жұп: массалары тең, бірақ көлемдері әртүрлі денелердің;

ІІ – жұп: көлемдері тең, бірақ массалары әртүрлі денелердің;

ІІІ - жұп: ермексаздың

тығыздығын анықтау.

Жұмыстың орындалуы:

оқушыларға тапсырма ұсынылған соң, олар жұппен талдап, жұмыс барысын жоспарлайды. Бір жұп өлшеу жұмыстарын жүргізеді, келесі жұп оларды бағалайды.

Мұғалім оқушыларды бақылап, жұпта, топта жұмыстануын қадағалайды. Оқушылардың түсінбеген тұстары болса, бағыт береді.

Бағалау үшін дескрипторларды алдын-ала дайындалып, ұсынылады. Егер оқушылар дескрипторға өзгертулер енгізуді қаласа, қосуға болады.

Дескрипторлар:

Оқушы:

  • берілген дененің көлемін анықтаудың әдісін таңдайды және сипаттайды;

  • көлемнің V мәнін анықтап, өрнектейді;

  • дененің массасын m (г) анықтайды;

  • дененің тығыздығын анықтайды;

  • өлшем бірлікті ХБЖ-не түрлендіреді;

  • кестені толтырады;

  • тығыздықтың өлшенген мәнін кестедегі мәнмен салыстырып, өлшеу қателігін бағалайды;

  • тығыздықты салыстырып, қорытынды жасайды.

Дене

Көлем

V/

Масса

m /г

Тығыздық

Тығыздық

1





2





Бұл тапсырманы 1-топтағы жұптар орындайды.

Ал 2-топ жұптары 1-топ оқушыларының тапсырманы орындағанын бақылап, бағалайды.

1-топ оқушылары тығыздық мәнін анықтап, нәтижені алған соң, бақылаушы оқушылар оларға өз бағаларын береді, ұсыныс айтады.



таразылар, кір тастар, түрлі, жүктер, мензурка, су құюға арналған ыдыстар, жіп

http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/5e7042ed-d568-43c6-ad31-df9d934185d9/21.swf

глицерин тығыздығы: 1,26 г/см³

ермексаз тығыздығы: (1,3-1,4 ) г/см3


10-15 минут









VI. Практикалық тапсырма-2

Сұйықтың тығыздығын анықтау

Жұмыстың орындалуы:

оқушыларға тапсырма ұсынылған соң, олар жұппен талдап, жоспарлайды.

Дескрипторлар:

Оқушы:

  • берілген сұйықтың массасын анықтаудың әдісін сипаттайды;

  • сұйықтың массасын m (г) анықтайды;

  • сұйық көлемінің V мәнін анықтап, өрнектейді;

  • сұйықтың тығыздығын анықтайды;

  • өлшем бірлікті ХБЖ-не түрлендіреді;

  • кестені толтырады;

  • тығыздықтың өлшенген мәнін кестедегі мәнімен салыстырып, өлшеу қателігін бағалайды.

Бұл тапсырманы 2-топтағы жұптар орындайды, ал 1-топ жұптары оларды бақылап, бағалайды.

Сұйық

Көлем

V/

Масса

m /г

Тығыздық

Тығыздық

1





2













Мензурка, белгісіз сұйық, бос ыдыс, электрондық таразы



10-15 минут


VІІ. Бөлім бойынша жиынтық бағалау жұмысы (қосымша-1)





4-5 минут

VIІІ.Үйге тапсырма беру: қосымша 2

ІХ. Рефлексия

Оқушылардың түсінбеген сұрақтары талданады.








Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



  1. Қосымша сұрақтар беру, бағыттау





  1. тапсырмаларға толық жауап беру

  2. есептер шығару кезінде оқушылар сұрақтарына жауап беру

  3. Практикалық тапсырманың орындалуына, нәтижесіне талдау жасау

  4. Практикалық тапсырманы орындау кезінде ұсыныс айту







Өзара бағалау, сұрақтарға жауап беруі кезінде бағалау, тапсырмаларды орындауы кезінде бағалау

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

  1. Орындықта түзу отыру

  2. Кабинетті желдету

  3. Интерактивті тақтаны сөндіріп отыру

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

  1. Шынымен жұмыс жасау ережесі

  2. Құралдарды дұрыс орналастыру (штатив, таразы)

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

  1. Дұрыс қойылған

  2. Оқушылар оқу мақсатын тлық игерді, өйткені есептерді шығарды, практикалық тапсырманы толық орындады, түсіндірді.

  3. Дұрыс жүргізілді

  4. Сабақ кезеңдері сақталды

  5. Ауытқу болмады

Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Оқушылар практикалық тапсырмаларды белсене орындады, нәтижелерге қол жеткізді


2: Тығыздықққа арналған есептерді талдауды көпшілік оқушылар өте жақсы орындады


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: оқушыларға бірін-бірі бағалауға көбірек мүмкіндік беру


2: жетістік критерийлерін оқушылардың өздері құрып үйренуіне көбірек мүмкіндік беру


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

  1. Оқушылардың физикалық тілдік қорын жетілдіруге арналған тапсырмаларға көңіл бөлу керекпін

  2. Кейбір оқушылар есептерді математикалық әдістермен шығарады, оларды талдау жасауға үйретуге көңіл бөлу қажет






Алтын


Алюминий


Қорғасын


Қалайы


Мыс


Мырыш


Спирт

Су


Керосин

Май

Мұнай


Кофе





Дескрипторлар:

Оқушы:

  • берілген дененің көлемін анықтаудың әдісін таңдайды және сипаттайды;

  • көлемнің V мәнін анықтап, өрнектейді;

  • дененің массасын m (г) анықтайды;

  • дененің тығыздығын анықтайды;

  • өлшем бірлікті ХБЖ-не түрлендіреді;

  • кестені толтырады;

  • тығыздықтың өлшенген мәнін кестедегі мәнмен салыстырып, өлшеу қателігін бағалайды;

  • тығыздықты салыстырып, қорытынды жасайды.





Дескрипторлар:

Оқушы:

  • берілген сұйықтың массасын анықтаудың әдісін сипаттайды;

  • сұйықтың массасын m (г) анықтайды;

  • сұйық көлемінің V мәнін анықтап, өрнектейді;

  • сұйықтың тығыздығын анықтайды;

  • өлшем бірлікті ХБЖ-не түрлендіреді;

  • кестені толтырады;

  • тығыздықтың өлшенген мәнін кестедегі мәнімен салыстырып, өлшеу қателігін бағалайды.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.12.2018
2740
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі