Қатты денелердегі қысым

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қатты денелердегі қысым

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып сабақ жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Бөлім 7.3 В Қысым

Мектеп: Тасашы орта мектебі

Күні:18.01.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні:Азанбаева Г


Сыныбы: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Қатты денелердегі қысым.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.1.2 қысымның физикалық мағынасын түсіндіру және өзгерту әдістерін сипаттау. қысым = күш / аудан;

7.3.1.3 есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану.

Сабақ мақсаттары

7.3.1.2 қысымның физикалық мағынасын түсіндіру және өзгерту әдістерін сипаттау. қысым = күш / аудан;

7.3.1.3 есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану.

Жетістік критерийлері

қысым терминін түсіну және оны мына формула бойынша есептей алады: қысым = күш / аудан;

газ қысымы бейберекет қозғалатын молекулалардың соқтығысуларына

негізделенетінін түсіндіре алады

Тілдік мақсаттар


күш-сила-force

аудан-площадь-area

қысым-давление-pressure

газ қысымы-давление газа-gas pressure

Паскаль шары-balloon pascal

Құндылықтарды дарыту

Топ ережесін сақтау, игерген білімдерін өмірде қолдану.

Пәнаралық байланыстар

Математика

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта

Бастапқы білім


Үйкеліс күші - дененің тіреу бетімен сырғанаған кезінде әсер ететін күш; жанасатын денелердің сұйыктар немесе газдардың қабаттарынын салыстырмалы орын ауыстыруына кедергі жасайтын күш;[1], электромагниттік күштер қатарына жатады. Дене беті тегіс болмайды. Бір дене екінші дененің бетімен қозғалғанда осы тегіс емес жерлер деформацияланады, үйкеліс күштері пайда болады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

0-5 мин

Қысым, қысым күші


Қысым (орыс. давление ) бір дене екінші дене бетіне (мысалы, ғимарат іргетасының грунтқа, сұйықтықтың ыдыс қабырғасына, қозғалтқыш цилиндріндегі газдың піспекке, т.б.) әсер еткенде пайда болатын қалыпты күштің (дене бетіне перпендикуляр) қарқындылығын сипаттайтын физикалық шама. Егер денеге әсер ететін күш оның бетіне біркелкі таралса, онда қысым (р) былай өрнектеледі:






шегелер қағылған тақтай, шар, бутылка, паскаль шары, шприц, ине, жіп
















































Есеп шығару

Газ қысымы  молекулаларының жылулық қозғалыстарынан газдардың өз көлемін ұлғайтуынан туындайтын күш; оның мөлшері әдетте кг/см2 немесе атм бірліктерімен өрнектеледі

Паскаль шарын демонстрациялау бейнеролик 1 сабақты қорытындылау

Есеп шығару

|Оқулық 20-жаттығу

Қалыптастырушы бағалау

(15 минутқа ­мөлшерленген)

Оқыту мақсаты:

7.3.1.1 қысым терминін түсіну және оны мына формула бойынша есептеу: қысым = күш / аудан;

7.3.1.2 газ қысымы бейберекет қозғалатын молекулалардың соқтығысуларына

негізделенетінін түсіндіру

Критерийлер: 1,2

  1. 1.Қысымның формуласын және өлшем бірлігін жаз.

2.Массасы 45 кг болатын баланың ауданы 300 см2 еденге түсіретін қысымын табыңдар.

  1. 3.Күйтабаққа ине 0,27 Н күшпен әрекет етеді. Егер иненің ұшының ауданы 0,0003 м2 болса, онда Күйтабаққа түсіретін қысым қандай?

  2. 4.Газдарда болатын қысымның ерекшелігін түсіндір

http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/669b524b-e921-11dc-95ff-0800200c9a66/4_3.swf






























Шар Паскаля

"Давление газа".


о


Сабақтың соңы

75-80 мин





Үйге тапсырма. Параграф 43-46 5-6 нұсқа


Қорытындылау

Кері байланыс

  1. Бүгін оқушылар сабақта қандай ұғыммен таныстық?

  2. Бүгінгі сабақта қандай ұғымдарды түсіну қиындық тудырды?

  3. Бүгінгі сабақтан қандай пайдалы мағлұматтар алдыңдар?

  4. Бүгінгі сабақ қызықты болды ма?




http://interneturok.ru/ru/school/physics/7-klass/vzaimodejstvie-tel/sila-sila-tyazhesti


http://interneturok.ru/ru/school/physics/7-klass/vzaimodejstvie-tel/ves-tela


http://all-fizika.com/article/index.php?id_article=2268



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Топ ішіндегі оқушы жұмысын бақылау


Сергіту жаттығылары оқушылардың көз жаттығуларын орындату

Гимнастика для глаз по Норбекову

https://www.youtube.com/watch?v=pjnMgshSBCI


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.02.2018
360
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі