Сабақтың басы:
( 2-3
мин)
-
ұйымдастыру,
-
топтастыру
(5-6
мин)
- үй
жұмысын сұрау (әдісті анықтау) қалай бағалайсыз?
- жаңа
тақырыпты ашу үшін ойды шоғырландыру (қандай
мақсатта)
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылардың назарын
сабаққа аудару және
«1-2-3» сандары
бойынша топқа бөлу
Өткен тақырыпты
қайталау.
Plickers бағдараласы
арқылы сұрақтар
Білімдерін
негіздеу.
Бейнематериал
көрсету
|
Оқушылар
топқа бөлінеді
Өткен
тақырыптағы мәліметтерді Plickers бағдараласы арқылы
қайталайды
|
Өткен тақырыптағы мәліметтерді
Plickers бағдараласы арқылы
қайталайды
|
Ойын
рейтингісі арқылы өз-өзін бағалайды
|
Слайд
Видеролик
|
Сабақтың ортасы:
30мин
(- Жаңа
тақырып бойынша оқу мақсаты мен бағалау критерийін
хабарлау,
- жаңа
тақырып мазмұнын ашу үшін оқулықтағы мәтінмен топта не жұпта жұмыс
(әдіс, жұмыс түрі),қалай бағалайсыз? ҚБ әдісі
- жаңа
тақырыпты бекіту мақсатында бағалау критерийін ашатын тапсырмалар
(саралау, қажеттіліктері бар балалар ерекшелігін ескеру), (ҚБ,
дескриптор)
- есептер
шығару, эксперимент, талдау жұмыстары (саралау) (ҚБ,
дескриптор)
Сабақты
қорытындылау
4-минут
|
Топта
оқулықпен жұмыс
«Борт
журналы» әдісі
1.Берілген тақырып бойынша маған не белгілі?
Мен не білемін?
2.
Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?
«Ойлан,
жұптас, бөліс» әдісі
Тапсырма
1
Балқу
температураларындағы массасы 3 кг темірдің, 5кг алюминийдің және 2
кг мұздың қайсысын балқытуға көп энергия
жұмсалады?
Тапсырма
2
Суретте
қатты дененің жылу берілу кезіндегі температурасының өзгеріс
графигі көрсетілген. График бойынша қатты күйден сұйыққа және кері
айналуды сипаттаңыз.
1. Бұл
дене қандай температурада ериді?
2.
60°C-тан балқу нүктесіне дейін қыздыру қанша уақытқа
созылды?
3. Балқыту
қанша уақытқа созылды?
4. Зат
сұйық күйде қандай температураға дейін
қыздырылды?
«Көршіңмен
талқыла!»әдісі
ФС
Тапсырма 3
Қыс. Суық.
Турист шай ішпекші болды. Бірақ, қиындық- ол термостың сынғанын
және судың мұзға айналғанын байқады. Шай дайындау үшін
турист 0°С
температурадағы2 кг мұзды пайдаланды. Осы мұзды
100°С температураға дейін қайнату үшін оған
қанша жылу мөлшері қажет болды,
түсіндіріңіз.
Сабақты қорытындылау мақсатында ауызша сұрақтар
қойылады
1. Балқу процесі деген
не?
2.Меншікті балқу жылуы дегеніміз
не?
3.
Заттың агрегаттық күйлеріне мысалдар
келтіріңіз
4.
Кристалдану процесі дегеніміз не?
|
Мәтіннің түйінді ойларын оқушылар өздерінің «Борт
журналына» (дәптерлеріне) енгізеді.
Оқушылар
есепті
жұптасып
шығарады
топта
талқылайды
жұбымен
бірлесіп тапсырманы орындайды,заттардың балқу температурасымен
меншікті балқу жылуын кестеден көрсетеді
Берілген
график бойынша қатты күйден сұйыққа және кері айналуды
талдайды
Графиктен қатты күйден сұйыққа және кері
айналудысипаттайды
Балқу
температурасында алынған қатты затты балқыту үшін қажетті жылу
мөлшерін анықтайды, түсіндіреді
00С, 1000С температураларға түсіндірме
жасайды
|
Мадақтау
Дескриптор
1.Есептің
шартын жазады
2.Меншікті
балқу жылуының формуласын қолданып есепті
шығарады.
Дескриптор
1.Молекула-кинетикалық теорияны қолданып, заттың
үш күйін ажыратады.
2.Графикті оқи отырып процесті
анықтайды
Дескриптор
1.Заттың
агрегаттық күйлерін ажыратады.
2.Мұзды 100°С температураға дейін қайнату үшін оған
қанша жылу мөлшері қажет екенін
есептейді
|
Қосымша 1
Қосымша
2
Қосымша
3
|