|
Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы Мектеп: Жалдама жалпы білім беретін 5.2A Заттардың кұрылысы мен қасиеттері. орта мектебі Күні: Мұғалімніңаты-жөні:ИсабаевА.Б. Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтақырыбы |
Қатты, сұйық және газтектес заттардың құрылысы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
|
5.3.1.2.заттардыңқатты, сұйықжәнегазкүйіндегіқұрылымынбөлшектертеориясына сәйкес түсіндіреді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақмақсаттары |
|
Барлықоқушыларбілуікерек: - қатты,сұйықжәнегазтектесзаттардыңқұрылысы мен қасиеттерінтүсіндіреалады Көптегеноқушылармынаныжасайалуыкерек: - бөлшектертеориясынабайланыстыгаз, сұйықжәнеқаттызаттарғамысалкелтіреалады. Кейбіреуі: -Қатты, сұйық және газтектес заттарды ажырата алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалаукритерийлері |
|
Оқушылароқумақсатынажетеді, егер - бөлшектердіңтеориясытұрғысынанқатты,сұйықжәне газ тектесзаттардыңқұрылымынтүсіндіреді - бөлшектердіңтеориясытұрғысынанқатты,сұйықжәне газ тектесзаттардыңқасиеттерінтүсіндіреді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсаттар
|
|
Пәнге қатысты лексика және терминология: заттыңагрегаттықкүйі, өзгеріс, физикалыққұбылыс, химиялыққұбылыс Диалогқа/жазылымғақажеттітіркестер:
Егерзатсудыңбетіне ………, оныңтығыздығысудыңтығыздығынан … |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтардыдарыту
|
|
Топ жұмысы – ұжымшылдық, ортақістіңнәтижесінежауапкершілік; Өмірбойыбілімалу,температурасынасәйкесзаттардыңфазалықөтуұғымдарыңдамыту. Заттардыңқасиеттерітуралыбілімніңмәнінтүсіну |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралықбайланыстар |
|
Дүние тану – заттардың әртүрлі агрегаттық күйлері ретінде мысал:таулар, өзендер,теңіз және мұхиттар, ауа. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
|
PowerPointпрезентацияменжұмыснемесеинтернетарқылывидеокөрілім.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Заттарды агрегат күйіне қарай жіктеу және оларды сипаттау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақбарысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
|
Қалыптастырушы бағалау |
Ресурс-тар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңбасы Ұйымдастыру кезеңі 3 минут 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың сабаққа қатысуы, даярлығы, шағын топтарға бөлініп отыруы. Ширату жаттығуы:
Әр топқа суреті бар стикерлер таратылады. Стикерде суреттер бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді. 1 топ: Қатты дене 2 топ: Сұйықтықтар 3 топ: Газдар Үй жұмысын тексеру: «Жұмыс столы әдісі» Оқушылар топқа бөлініп отырады. Әр топ өтілген тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, басқа топтардың жұмыс столына жапсырады. Топ мүшелері қойылған сұрақтардың жауабын бірлесе іздеп табады. Барлық топ қойылған сұрақтарға жауаптарын түсіндіреді. |
Ауызша кері байланыс: 1.Қатты денеге қандай денелерді жатқызамыз? 2.Сұйық денелерге қандай денелерді жатқызамыз? 3.Газдарға қандай денелерді жатқызамыз? Өзара бағалау (жауапқа сұрақ) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 5 минут
Сергіту сәті 2 минут 5 минут |
Негізгі тапсырма жазылған қағаздар әр топқа бөлініп беріледі. Әр топ оқушысы берілген тапсырма мәтінімен танысады. І топтапсырмасы
ІІ топтапсырмасы
ІІІтоптапсырмасы
Жұптаса отырып шағын топ ішінде тапсырманы талдау, бір-біріне айтып беруі, дайындығы.
1 тапсырма а) Оқушыларға газдардың қасиеттерін зерттеуді ұсыныңыз. Тәжірибе жүргізіп, келесі сұрақтарға жауап беріңіз: 1. Шарды үрлеңіз. Газдың пішіні қандай? 2. Қолыңызбен шарды қысыңыз (шардың формасын өзгертіңіз). Оның пішіні сақталды ма? 3. Шприцтің поршенін тартып, оны ауамен толтырыңыз. Тесігін саусағыңызбен жауып, сыға бастаңыз. Газды сығу оңай ма? б) Оқушыларға сұйықтықтардың қасиеттерін зерттеуді ұсыныңыз. Тәжірибе жүргізіп, келесі сұрақтарға жауап беріңіз: 1. Суды пішіні әртүрлі ыдыстарға құйыңыз. Сұйықтық өз пішінін сақтайды ма? 2. Шприцті сумен толтырыңыз. Тесігін саусағыңызбен жауып, сыға бастаңыз. Сұйықтықты сығу оңай ма? в) Оқушыларға қатты денелердің қасиеттерін зерттеуді ұсыныңыз. Тәжірибе жүргізіп, келесі сұрақтарға жауап беріңіз: 1. Қаттыденелердіңпішіні бар ма? 2. Өз көлемін сақтайдыма? 3. Қолыңызбен денені басыңыз. Оны сығу оңайма? “Қызыл гүлім-ай” биі 2 тапсырма. Сәйкестендіру стратегиясы.
1.Суретте су молекуласының әр түрлі агрегаттық күйлері көрсетілген.
1________________2______________3_______________ |
Смайликтер арқылы бірін-бірі бағалайды.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
С
|
Рефлексия: Оқушыларға түсті қағаздарды ыдыстарға жабыстыру арқылы «ыдыстарды толтыруды» ұсыныңыз.
- барлығын түсіндім -түсіндім, бірақ барлығын емес -ештеңе түсінбедім «Ыдыстарды толтыр»
Барлығын түсіндім
Түсіндім,бірақ барлығын емес
Ештеңе түсінбедім
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
|
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін. Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады |
Тақырыптыоқубарысындасұрақтарғаберілгенжауаптарбойыншамұғалімніңсабақтыңбасындажәнеортасындаауызшабағалауыжүргізіледі. Рөлдікойындыбағалаутоптардыңбір-бірінөзарабағалауыарқылыжүргізіледі. |
|
Денсаулықсақтаутехнологиялары. Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері. ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақбойыншарефлексия Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
|
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жалпыбаға Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)? 1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қатты, сұйық және газтектес заттардың құрылысы
Қатты, сұйық және газтектес заттардың құрылысы
|
Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы Мектеп: Жалдама жалпы білім беретін 5.2A Заттардың кұрылысы мен қасиеттері. орта мектебі Күні: Мұғалімніңаты-жөні:ИсабаевА.Б. Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтақырыбы |
Қатты, сұйық және газтектес заттардың құрылысы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
|
5.3.1.2.заттардыңқатты, сұйықжәнегазкүйіндегіқұрылымынбөлшектертеориясына сәйкес түсіндіреді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақмақсаттары |
|
Барлықоқушыларбілуікерек: - қатты,сұйықжәнегазтектесзаттардыңқұрылысы мен қасиеттерінтүсіндіреалады Көптегеноқушылармынаныжасайалуыкерек: - бөлшектертеориясынабайланыстыгаз, сұйықжәнеқаттызаттарғамысалкелтіреалады. Кейбіреуі: -Қатты, сұйық және газтектес заттарды ажырата алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалаукритерийлері |
|
Оқушылароқумақсатынажетеді, егер - бөлшектердіңтеориясытұрғысынанқатты,сұйықжәне газ тектесзаттардыңқұрылымынтүсіндіреді - бөлшектердіңтеориясытұрғысынанқатты,сұйықжәне газ тектесзаттардыңқасиеттерінтүсіндіреді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсаттар
|
|
Пәнге қатысты лексика және терминология: заттыңагрегаттықкүйі, өзгеріс, физикалыққұбылыс, химиялыққұбылыс Диалогқа/жазылымғақажеттітіркестер:
Егерзатсудыңбетіне ………, оныңтығыздығысудыңтығыздығынан … |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтардыдарыту
|
|
Топ жұмысы – ұжымшылдық, ортақістіңнәтижесінежауапкершілік; Өмірбойыбілімалу,температурасынасәйкесзаттардыңфазалықөтуұғымдарыңдамыту. Заттардыңқасиеттерітуралыбілімніңмәнінтүсіну |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралықбайланыстар |
|
Дүние тану – заттардың әртүрлі агрегаттық күйлері ретінде мысал:таулар, өзендер,теңіз және мұхиттар, ауа. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
|
PowerPointпрезентацияменжұмыснемесеинтернетарқылывидеокөрілім.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Заттарды агрегат күйіне қарай жіктеу және оларды сипаттау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақбарысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
|
Қалыптастырушы бағалау |
Ресурс-тар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңбасы Ұйымдастыру кезеңі 3 минут 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың сабаққа қатысуы, даярлығы, шағын топтарға бөлініп отыруы. Ширату жаттығуы:
Әр топқа суреті бар стикерлер таратылады. Стикерде суреттер бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді. 1 топ: Қатты дене 2 топ: Сұйықтықтар 3 топ: Газдар Үй жұмысын тексеру: «Жұмыс столы әдісі» Оқушылар топқа бөлініп отырады. Әр топ өтілген тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, басқа топтардың жұмыс столына жапсырады. Топ мүшелері қойылған сұрақтардың жауабын бірлесе іздеп табады. Барлық топ қойылған сұрақтарға жауаптарын түсіндіреді. |
Ауызша кері байланыс: 1.Қатты денеге қандай денелерді жатқызамыз? 2.Сұйық денелерге қандай денелерді жатқызамыз? 3.Газдарға қандай денелерді жатқызамыз? Өзара бағалау (жауапқа сұрақ) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 5 минут
Сергіту сәті 2 минут 5 минут |
Негізгі тапсырма жазылған қағаздар әр топқа бөлініп беріледі. Әр топ оқушысы берілген тапсырма мәтінімен танысады. І топтапсырмасы
ІІ топтапсырмасы
ІІІтоптапсырмасы
Жұптаса отырып шағын топ ішінде тапсырманы талдау, бір-біріне айтып беруі, дайындығы.
1 тапсырма а) Оқушыларға газдардың қасиеттерін зерттеуді ұсыныңыз. Тәжірибе жүргізіп, келесі сұрақтарға жауап беріңіз: 1. Шарды үрлеңіз. Газдың пішіні қандай? 2. Қолыңызбен шарды қысыңыз (шардың формасын өзгертіңіз). Оның пішіні сақталды ма? 3. Шприцтің поршенін тартып, оны ауамен толтырыңыз. Тесігін саусағыңызбен жауып, сыға бастаңыз. Газды сығу оңай ма? б) Оқушыларға сұйықтықтардың қасиеттерін зерттеуді ұсыныңыз. Тәжірибе жүргізіп, келесі сұрақтарға жауап беріңіз: 1. Суды пішіні әртүрлі ыдыстарға құйыңыз. Сұйықтық өз пішінін сақтайды ма? 2. Шприцті сумен толтырыңыз. Тесігін саусағыңызбен жауып, сыға бастаңыз. Сұйықтықты сығу оңай ма? в) Оқушыларға қатты денелердің қасиеттерін зерттеуді ұсыныңыз. Тәжірибе жүргізіп, келесі сұрақтарға жауап беріңіз: 1. Қаттыденелердіңпішіні бар ма? 2. Өз көлемін сақтайдыма? 3. Қолыңызбен денені басыңыз. Оны сығу оңайма? “Қызыл гүлім-ай” биі 2 тапсырма. Сәйкестендіру стратегиясы.
1.Суретте су молекуласының әр түрлі агрегаттық күйлері көрсетілген.
1________________2______________3_______________ |
Смайликтер арқылы бірін-бірі бағалайды.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
С
|
Рефлексия: Оқушыларға түсті қағаздарды ыдыстарға жабыстыру арқылы «ыдыстарды толтыруды» ұсыныңыз.
- барлығын түсіндім -түсіндім, бірақ барлығын емес -ештеңе түсінбедім «Ыдыстарды толтыр»
Барлығын түсіндім
Түсіндім,бірақ барлығын емес
Ештеңе түсінбедім
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
|
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін. Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады |
Тақырыптыоқубарысындасұрақтарғаберілгенжауаптарбойыншамұғалімніңсабақтыңбасындажәнеортасындаауызшабағалауыжүргізіледі. Рөлдікойындыбағалаутоптардыңбір-бірінөзарабағалауыарқылыжүргізіледі. |
|
Денсаулықсақтаутехнологиялары. Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері. ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақбойыншарефлексия Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
|
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жалпыбаға Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)? 1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
абақтыңсоңы













