Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы Мектеп: Жалдама жалпы білім беретін 5.2A Заттардың кұрылысы мен қасиеттері. орта мектебіКүні: Мұғалімніңаты-жөні:ИсабаевА.Б.Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтақырыбы | Қатты, сұйық және газтектес заттардың құрылысы |
|
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
| 5.3.1.2.заттардыңқатты, сұйықжәнегазкүйіндегіқұрылымынбөлшектертеориясына сәйкес түсіндіреді |
Сабақмақсаттары |
| Барлықоқушыларбілуікерек: - қатты,сұйықжәнегазтектесзаттардыңқұрылысы мен қасиеттерінтүсіндіреаладыКөптегеноқушылармынаныжасайалуыкерек:- бөлшектертеориясынабайланыстыгаз, сұйықжәнеқаттызаттарғамысалкелтіреалады.Кейбіреуі:-Қатты, сұйық және газтектес заттарды ажырата алады.
|
Бағалаукритерийлері |
| Оқушылароқумақсатынажетеді, егер- бөлшектердіңтеориясытұрғысынанқатты,сұйықжәне газ тектесзаттардыңқұрылымынтүсіндіреді- бөлшектердіңтеориясытұрғысынанқатты,сұйықжәне газ тектесзаттардыңқасиеттерінтүсіндіреді |
Тілдікмақсаттар
|
| Пәнге қатысты лексика және терминология:заттыңагрегаттықкүйі, өзгеріс, физикалыққұбылыс,химиялыққұбылысДиалогқа/жазылымғақажеттітіркестер: Агрегаттықкүйібойыншазаттардыңжіктелуі: …, …, ….… заттарбөлшектерініңарақашықтары …. заттардыңбөлшектеріарақашықтарынанартық/кем.Табиғаттағықұбылыстар ... және ... болыпжіктеледі.Егер … өзгеретінболса, бұлқұбылыс ….Кейбірзаттаржылуды/электртоғынжақсыөткізеді, мысалы … …. заттаркөбінесеаққышболады.Егерзатсудыңбетіне ………, оныңтығыздығысудыңтығыздығынан … |
Құндылықтардыдарыту
|
| Топ жұмысы – ұжымшылдық, ортақістіңнәтижесінежауапкершілік; Өмірбойыбілімалу,температурасынасәйкесзаттардыңфазалықөтуұғымдарыңдамыту. Заттардыңқасиеттерітуралыбілімніңмәнінтүсіну |
Пәнаралықбайланыстар |
| Дүние тану – заттардың әртүрлі агрегаттық күйлері ретінде мысал:таулар, өзендер,теңіз және мұхиттар, ауа. |
АКТ қолдану дағдылары |
| PowerPointпрезентацияменжұмыснемесеинтернетарқылывидеокөрілім.. |
Бастапқы білім
| Заттарды агрегат күйіне қарай жіктеу және оларды сипаттау. |
| Сабақбарысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
| Қалыптастырушыбағалау | Ресурс-тар |
СабақтыңбасыҰйымдастыру кезеңі3 минут
5 минут | Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың сабаққа қатысуы, даярлығы, шағын топтарға бөлініп отыруы.Ширату жаттығуы:«Суреттерді мағынасына қарай топтастыру» Әр топқа суреті бар стикерлер таратылады. Стикерде суреттер бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді.1 топ: Қатты дене2 топ: Сұйықтықтар 3 топ: Газдар Үй жұмысын тексеру: «Жұмыс столы әдісі»Оқушылар топқа бөлініп отырады. Әр топ өтілген тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, басқа топтардың жұмыс столына жапсырады. Топ мүшелері қойылған сұрақтардың жауабын бірлесе іздеп табады. Барлық топ қойылған сұрақтарға жауаптарын түсіндіреді. | Ауызша кері байланыс:1.Қатты денеге қандай денелерді жатқызамыз?2.Сұйық денелерге қандай денелерді жатқызамыз?3.Газдарға қандай денелерді жатқызамыз? Өзара бағалау (жауапқа сұрақ)
|
|
Сабақтың ортасы 10 минут
5 минут
Сергіту сәті2 минут
5 минут | Мағыныны тану.Негізгі тапсырма жазылған қағаздар әр топқа бөлініп беріледі. Әр топ оқушысы берілген тапсырма мәтінімен танысады.І топтапсырмасыҚатты заттың құрылысы?Қатты заттың қасиеті?ІІ топтапсырмасыСұйық заттың құрылысы?Сұйықзаттыңқасиеті?ІІІтоптапсырмасыГаз тәріздізаттардыңқұрылыс?Газ тәріздізаттардыңқасиеті? Жұптаса отырып шағын топ ішінде тапсырманы талдау, бір-біріне айтып беруі, дайындығы.Әлеуметтендірукезеңі.Оқушылардыңалғантапсырмасыбойыншаараласыпотыруы.әртоптанкелгеноқушыөзбілімінортағасалып, топішіндетолықәңгімеқұрастыру.
1 тапсырмаа) Оқушыларға газдардың қасиеттерін зерттеуді ұсыныңыз. Тәжірибе жүргізіп, келесі сұрақтарға жауап беріңіз:1. Шарды үрлеңіз. Газдың пішіні қандай? 2. Қолыңызбен шарды қысыңыз (шардың формасын өзгертіңіз). Оның пішіні сақталды ма? 3. Шприцтің поршенін тартып, оны ауамен толтырыңыз. Тесігін саусағыңызбен жауып, сыға бастаңыз. Газды сығу оңай ма?
б) Оқушыларға сұйықтықтардың қасиеттерін зерттеуді ұсыныңыз. Тәжірибе жүргізіп, келесі сұрақтарға жауап беріңіз: 1. Суды пішіні әртүрлі ыдыстарға құйыңыз. Сұйықтық өз пішінін сақтайды ма? 2. Шприцті сумен толтырыңыз. Тесігін саусағыңызбен жауып, сыға бастаңыз. Сұйықтықты сығу оңай ма?
в) Оқушыларға қатты денелердің қасиеттерін зерттеуді ұсыныңыз. Тәжірибе жүргізіп, келесі сұрақтарға жауап беріңіз:1. Қаттыденелердіңпішіні бар ма? 2. Өз көлемін сақтайдыма?3. Қолыңызбен денені басыңыз. Оны сығу оңайма?
“Қызыл гүлім-ай” биі2 тапсырма. Сәйкестендіру стратегиясы.
Заттардың қасиеттерін оның агрегаттық күйлерімен байланыстырыңыз. Сәйкес бағанға «» қойыңыз.
1.Суретте су молекуласының әр түрлі агрегаттық күйлері көрсетілген.Сәйкес агрегаттық күйді белгілеңіз.
1________________2______________3_______________ | Смайликтер арқылы бірін-бірі бағалайды.
|
|
Сабақтыңсоңы
| Рефлексия: Оқушыларға түсті қағаздарды ыдыстарға жабыстыру арқылы «ыдыстарды толтыруды» ұсыныңыз.«Ыдыстарды толтыр»
|
|
|
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
| Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін. Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады | Тақырыптыоқубарысындасұрақтарғаберілгенжауаптарбойыншамұғалімніңсабақтыңбасындажәнеортасындаауызшабағалауыжүргізіледі. Рөлдікойындыбағалаутоптардыңбір-бірінөзарабағалауыарқылыжүргізіледі. |
| Денсаулықсақтаутехнологиялары.Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары
|
Сабақбойыншарефлексия
Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
| Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
|
|
|
| Жалпыбаға
Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?
|