Материалдар / Қатынас ыдыстар 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қатынас ыдыстар 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қатынас ыдыстар 7 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
965
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: Железин № 3 ЖОББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Нурлибаева А.У.

Сынып: 7 «а»

Қатысқандар саны: 18

Қатыспағандар саны: 0


Сабақ тақырыбы

Қатынас ыдыстар.



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  • Қатынас ыдыстардағы қысымның таралуын білу және түсіну.

Сабақ мақсаттары

  • Қатынас ыдыстардың не екенін білу;

  • Қатынас ыдыстарға құйылған бір түрлі сұйықтың деңгейі не үшін бірдей болатынын түсіну;

  • Қатынас ыдыстарға құйылған әртүрлі сұйықтың деңгейі не үшін әртүрлі болатынын түсіну;

  • Су құбырының жұмыс істеу принципін түсіну.

Жетістік критерийлері

  • Қатынас ыдыстардың не екенін білу;

  • Қатынас ыдыстарға құйылған бір түрлі сұйықтың деңгейі не үшін бірдей болатынын түсіну;

  • Қатынас ыдыстарға құйылған әртүрлі сұйықтың деңгейі не үшін әртүрлі болатынын түсіну;

  • Су құбырының жұмыс істеу принципін түсіну.


Тілдік

мақсаттар


Оқушылар өздерінің түсініктерін көрсететін жаңа сөздерді пайдаланулары керек.

Олар терминдерді түсіну және қолдану керек.

Арнайы пәндік лексика мен терминология:

Сөздік

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Қысым

Давление

Pressure

Беттің ауданы

площадь поверхности

the area of the surface

Қатынас ыдыстар

сообщающиеся сосуды

communicating vessels

Су құбыры

водопровод

water pipes

Атмосфералық қысым

атмосферноедавление

Atmosphere pressure

Торичелли тәжірибесі

опытТорричелли

experienceTorricelli






Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды адамгершілікке, патриоттық сезімді бойларына сіңдіру.

Пәнаралық байланыстар

Математикамен байланыс арқылы математикалық есептеулерді дұрыс жүргізуді, график салуда масштаб сақтауды жүзеге асыру.

АКТ қолдану дағдылары

Презентация және http://www.bilimland.kz/index.php/kz/ сілтемесін

АКТ көмегімен ұсыну.

Бастапқы білім



Қысым. Паскаль заңы. Сұйықтың қысымы

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

(0-10 мин)

Оқушылардың қызығушылықтарын ояту.

«Еске түсіру»  стратегиясы бойынша үйтапсырмасын қайталау.

Онлайн тест: Kahoot.


Мұғалім: Ұйымдастыру кезеңі.




Осы сурет арқылы нені түсінуге болады?

не себепті бұл ыдыстардағы сұйықтың деңгейі барлық бөліктерінде бірдей?

Оқушылар: Үй тұрмысындағы ыдыстар. Өйткені қысым барлық ауданға түседі.

http://bilimland.kz/kk/content/category/search#p=1&pn=6&s=%D0%B0%D1%82%D1%8B%D0%BD%D0%B0%D1%81+%D1%8B%D0%B4%D1%8B%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80

Сабақтың ортасы

(10мин)













































Тапсырмалар:


1

(10мин)




















































2

(1мин)





3






















Сабақты қорытындылау.




Сабақ бойынша рефлексия

(2 минут)



Мұғалім: Қатынас ыдыстар деп екі ұшы ашық орталары жалғасқан ыдыстарды айтады.

Мұғалім: Қатынас ыдыстардың қасиеттері

  • Кез келген пішінді қатынас ыдыстардағы тыныш тұрған біртекті сұйықтың еркін беттері бірдей деңгейде болады.



Оқушы: Осы ыдыстарға құйылған ыдыстағы судың деңгейлері бірдей биіктікте болатынын айтады.

Мұғалім:

  • Қысымдары тең болғанда, тығыздығы үлкен сұйық бағанының биіктігі тығыздығы аз сұйық бағанының биіктігінен кем болады.

Мұғалім: Сұйықтардың тепе-теңдік шарты:
p1 = p2 = p3 = …= pn

  • Қатынас ыдыстардағы әртекті сұйық бағандарының биіктігі олардың тығыздықтарына кері пропорционал.




  1. Қатынас ыдыстар дегеніміз...........

  2. Кез-келген пішінді қатынас ыдыстардағы біртекті сұйықтың еркін бетінің деңгейі бірдей себебі................................ бірдей.

  1. Қатынас ыдыстарға әртекті сұйық құйсақ сұйықтардың еркін бетінің деңгейі .......... ............................ , бірақ ....................... ........................... болып қалады.


Қ атынас ыдыстардағы әртекті сұйық бағандарының биіктігі олардың тығызықтарына кері пропорционал.

  1. 6. есеп:

Адам суда 9 м тереңдікке дейін жүзіп бара алады. Осы тереңдіктегі адамға әрекет ететін су қысымын есептеп табыңдар? Теңіз суының тығыздығы:

1030 кг/м3 .

Берілгені:          Талдау: Шешуі:

Һ=9 м р = ρ g Һ р =1030кг/м3*10м/с2*9м=92,7кПа

ρ=1030 кг/м3

g= 10Н/м3 


Критерийлер

Оқыту мақсаттары

Дескрипторлар

балдар

)

Қорытынды



1

ОМ1

Қатынас ыдыстардың не екенін біледі;

1






Қатынас ыдыстарға құйылған бір түрлі сұйықтың деңгейі не үшін бірдей болатынын түсінеді;

1


Қатынас ыдыстарға құйылған әртүрлі сұйықтың деңгейі не үшін әртүрлі болатынын түсінеді;

1




Есептің шығарылу жолдарын біледі.

2






























Сергіту сәті: «Мен таптым» әдісі

Қатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен бірден жетіге дейін санайды. Жеті санынайтатын адам «жеті» деудің орнына, орнынан тұрып, «Мен таптым» деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады.


Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»


1

Білу

Қатынас ыдыстар дегеніміз не?



2

Түсіну

Қатынас ыдыстарды ата ?



3

Қолдану

Қатынас ыдыстардың қолданылуына мысал келтір ?




4

Талдау

Қатынас ыдыстардың су деңгейлерін салыстыр?


5

Жинақтау

Қатынас ыдыстардағы әртекті сұйық бағандарының биіктігі олардың тығыздықтарына кері пропорционал екенін дәлелде?


6

Бағалау

Қатынас ыдыстарды білу біздің күнделікті тұрмыста маңызы қандай?






Рефлексия


«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылы оқушылар сабақтағы іс-әрекетіне рефлексия жасайды.


1. Мен сабақта қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды.
3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз
тыңдадым.
































http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/c200d7a0-acfd-11db-ad09-0050fc69ce6f/%5BPH-SED-07_1-2-08%5D_%5BML_002-01%5D.swf

Сабақтың соңы

(3мин)



«Табыс ағашы»

Әр оқушының табыс ағашы болады, оқушылар сабақты қалай меңгергенін, қай деңгейге жеткендерін бояп көрсетеді.


Үй жұмысы: §48 оқу.


http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/669b2b33-e921-11dc-95ff-0800200c9a66/index_listing.html


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Барлық оқушылар: Бүгінгі игерген материалдар келесі сабақтардың негізі болатындықтан, тақырып бойынша теориялық білімдерін барлық оқушыда қалыптастыру.

Оқушылардың басым бөлігі: үйкеліс және оның түрлерін біледі және ажырата алады. Үйкеліс күшінің формуласын пайдаланып есеп шығара алады.

(1) Алдағы тақырыптың түсінуін.

(2) Үй жұмысының орындалуын.

(3) Жаңа тақырыпты меңгеруде пікірталастарға қатысып отыруын.

(5) Сыни ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған есептерде ойлау операцияларын қолдануы.







Оқушы құрал-жабдықтар мен жұмыс жасағанда өздерінің және басқалардың денсаулығына, мектеп мүлкіне жауапкершілікпен қарау.

Алынған нәтижені талқылау барысында креативті, сыни тұрғыдан талқылау. Оқушылардың жұппен, топпен жұмыс жасауы, мұғаліммен біріге отырып жаңа білім алуға әрекет етуі олардың өзара , және мұғаліммен қарым қатынасын нығайтады. Олар өз пікірін айтуға дағдыланады.Тілдік дағдылары қалыптасады.

Жалпы баға


Сабақтың жақсыөткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Оқушылар белсенді сұрақтарға жауап беріп отырды.

2: Тақырыпты оқушылар белсенді түрде ойларын айтып, аша білді.


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Оқушылардың қызығушылығын оятатындай жұмыстардың жасалуы.


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

1: Топтық тапсырма кезінде оқушылардың деңгейлеріне байланысты бөлу.


























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!