Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың мақсаты мен
тақырыбын таныстыру.
Ой
қозғау:
"Қауіпсіз қоғам дегеніміз не?"
сұрағын қою.
"Имандылық, адамгершілік және
ізгілік қандай қасиеттер?" тақырыбында шағын
әңгімелесу.
Негізгі
бөлім
1.Түсіндіру
Мұғалім келесі ұғымдарды
түсіндіреді:
Қауіпсіз қоғам – заңға бағыну,
өзара сыйластық, әділеттілік және мәдениеттілік қағидаларына
негізделген орта.
Имандылық – адалдық,
шыншылдық, қамқорлық, мейірімділік секілді қасиеттердің
жиынтығы.
Адамгершілік – өзгелерге
құрмет көрсету, жақсылық жасау, әділ болу.
Ізгілік – жанашырлық,
қайырымдылық, өзгелерге көмек көрсету.
Топтық
жұмыс
Оқушыларды бірнеше топқа
бөліп, әр топқа тапсырма беріледі:
Бір
топ "Қауіпсіз қоғамның қағидалары"
атты постер жасайды.
Екінші
топ "Адамгершілік пен ізгілікке
жат әрекеттер" туралы көрініс көрсетеді.
Үшінші
топ "Қоғамдық тәртіпті сақтау
жолдары" тақырыбында шағын баяндама
жасайды.
|
Оқушылар өз жауаптарын ортаға
салады.
Оқушылар ойынға
қатысты
Топтар өз тақырыптары бойынша
постер дайындайды және қорғайды.
Әр жағдаят бойынша оқушылар өз
шешімдерін айтады.
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытынды
бөлім
1. Қайталау және
бекіту:
"Жақсы немесе жаман" ойыны
(мысалы, "Біреуге жала жабу" – жаман, "Үлкенге құрмет көрсету" –
жақсы).
2.
Рефлексия:
Оқушылар бүгінгі сабақтан
қандай маңызды ақпарат алғандарын айтып
шығады.
|
Оқушылар ақ қағазға өз
ойларын қысқаша жазады
|
Шығармашылық тапсырма
бойынша ауызша пікір айту.
|
Ақ
қағаз
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын түсіндіру
"Құқық пен міндет"
ассоциациясын құру (оқушылар тақырып бойынша өз ойларын ортаға
салады).
Жаңа
сабақ
1. Құқықтар мен
міндеттердің маңыздылығы: Адам құқықтары (өмір сүру,
білім алу, сөз бостандығы және т.б.).
Азаматтық міндеттер (заңдарды
сақтау, басқа адамдардың құқықтарын
құрметтеу).
2. Құқықбұзушылықтың
түрлері:
Әкімшілік (тәртіп бұзу,
қоғамдық орында шулау).
Азаматтық (мүліктік даулар,
келісімшарттарды бұзу).
Қылмыстық (ұрлық,
зорлық-зомбылық, алаяқтық).
3. Құқықбұзушылықтың
салдары:
Заңдық жауапкершілік (айыппұл,
ескерту, қамауға алу).
Қоғамдағы салдары (беделге
нұқсан келтіру, сенім жоғалту).
4. Жағдаяттарды
талдау:
Оқушыларға құқықбұзушылыққа
байланысты түрлі жағдайлар беріледі.
Олар талқылап, дұрыс шешім
табу жолдарын қарастырады.
III.
Бекіту
"Құқықтарыңды білесің бе?"
ойыны (оқушылар сұрақтарға жауап береді).
"Құқықтар мен міндеттер"
постерін жасау (топтық жұмыс).
Өз құқығыңды қорғаудың
мысалдары (оқушылар өмірден алынған оқиғаларды
келтіреді).
IV.
Қорытынды
Сабақтың негізгі тұжырымдарын
шығару.
"Заңды білу – өзіңді қорғау"
тақырыбында қысқа пікірталас өткізу
Оқушылардан сабақтан алған
маңызды ақпараттарды бөлісуді сұрау.
V. Үй
тапсырмасы:
"Менің құқықтарым мен
міндеттерім" атты шағын эссе жазу.
Құқықтық жағдайға байланысты
сұрақтарға жауап дайындау.
|
Оқушылар тақырып бойынша өз
пікірлерін айтады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Топтық жұмыс
орындайды
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
Оқушыларды
мадақтайды
Топтық жұмыстағы
белсенділік.
Талқылаудағы ұсыныстардың
нақтылығы.
Сабақ соңындағы рефлексия
сапасы.
|
Презентация
Суреттер
Видеороликтер
Жағдайлық тапсырмалар
парақтары.
Презентация (интернет
қауіпсіздігі туралы).
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін
сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой
бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз
өмірлік азық болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|