Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қауіпсіздік ережесі.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақжоспары № 1
Ұзақмерзімдіжоспарбөлім:Жеңілатлетикаарқылыденсаулық пен фитнес Мектеп: |
Күні: Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
Сабақ тақырыбы: Қауіпсіздік ережесі. Орында және қозғалыста орындау жаттығулар |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.4.1 денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, сондай ақ техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
|||||
Сабақмақсаттары |
Барлық оқушылар келесіге қабілетті: Қауіпсіздік ережесін біледі. Жаттығулардың денсаулыққа тигізетін әсерін біледі Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті: Орта қашықтыққа жүгіру техникасын біледі. |
|||||
Бағалау критериі |
Денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсінеді және біледі. |
|||||
Тілдік мақсаттар Жеңіл атлетикадағы қозғалыс әрекеттерін және ағзадағы функционалды өзгерістерін талқылайды және көрсетеді |
Пәнге тән лексика мен терминология:
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Талқылауүшінсұрақтар
|
|||||
Құндылықтардыдарыту |
СабақкезіндегіоқушылардыңбірбірінедегенсенімділігінарттыруТоптаәділжұмысжасауғабейімдеу. Командалықжұмысжүргізугедағдылану. |
|||||
Пәнаралықбайланыстар |
Биология пәніменбайланыстыру. |
|||||
АКТ қолдану дағдылары |
Жүгіру техникаларын АКТ арқылы көрсету. |
|||||
Бастапқы білім |
Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы. |
|||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 0-7 7-8 |
Мұғалімайтады: «Бізпәндердікіріктіруді, қозғалудағдыларын, денеқасиеттерінқауіпсіздік ережесін сақтау мен сабақтақырыбыбойыншаайтуарқылыдамытудыжалғастырамыз». Мұғалім Сіздер үшін денсаулықты сақтау нені білдіреді деп сұрақ қояды. Мұғалімоқушылардысабақтақырыбымен, күтілетіннәтижелерменжәнесабақмақсаттарыментаныстырады. Күтілетіннәтижелер - қауіпсіздік ережесін біледі. -төменгі сөре және сөрелік екпін техникасын түсінеді. -техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсінеді және біледі.; II. «Маған қарай жүгіріңдер» ойынын ұйымдастырады. Жүгіру барысында қажетті көмек және қолдау көрсетеді. Саптізбекке бір-бірден сапқа тұру, қатарда өз орнын таба білу. Саптізбекте бір-бірден жүру, (бірінен кейін бірі жүреді, бағытты сақтайды, саптізбектен шығып кетпеуге тырысады, саптізбекте өзінің орнын табады). Шеңбер бойымен сапқа тұру, ажырау. Жалпы дамытушы жаттығуларды орындау (қажетті бастапқы қалыпты қабылдайды, нұсқаушының көрсетуімен жаттығуларын сәйкестендіру). Негізгі әрекеттерді орындау (сапқа тұру және бір-бірден саптізбекте жүру, аяқ және қолдарының қимылдарын үйлестіруге тырысу, бағытын және тепе-теңдікті сақтау, саптізбекте өзінің орнын табады және сақтайды). Ойынға қатысу ( белгі бойынша нұсқаушыға қарай жүгіреді, түрлі бағытта қимылдау мүмкіндіктеріне қуанады).
Мұғалім сұрақ қояды: - сіз таңдаған көңіл-күйлеріңізді қалай түсіндіруші едіңіз? |
Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін. Мұғалімге ысқырық |
||||
Сабақтыңортасы 10-20 20-30 |
(Б, К) Қозғалмалы ойындардағы қауіпсіздік ережелерінің нұсқамасы. (Ж, К, ҚБ)Сыныптыбірнешетопқабөлу. Әртопқатөмендеберілгентапсырмалардыңбірінберіп, 10-15 мин осы тапсырмаменжұмысжасаужәнебасқатоппентапсырманыауыстыру. 1 тапсырма. «Дайындал!» қалпында5с, 10с, 15с тұрып, жүгіріпшығу. 2 тапсырма. Отырған, жатқанқалыптанжәнеарқаменалғақозғалысбағытыбойыншасөрелікекпінінорындау. 3 тапсырма. Төменгісөреден «дөңге» қарайжүгіру. 4 тапсырма. Төменгісөреден, сөрелікекпінкезіндегітиімдіалғаеңкеюдісақтайжүгіру. 5 тапсырма. Оқушылар «Сөреге!», «Дайындал!», «Жүгір!» төменгісөреденшығуаралығынөзгертесөреденжүгіріпшығады. Оқушыларкезекпен 4 адамнансөреденшығады. Топтармен 2-3 оқутапсырмасынорындағаннанкейін, 30-60 м қысқақашықтыққабірнешежүгірулерорындау.Топтыңжұмысынқорытындылау. Дескриптор - жүгірукезеңдерінорындайды. -жүгірукезіндежылдамдықалудытүсінеді. -жүгірукезіндеқауіпқатердіңалдыналужолдарынорындайды. |
Кең ойын алаңы, ысқырық, фишкалар, бор, конустар. Стадионның жүгіру алаңы, төменгі сөреге арналған сөрелік тірегіш, ысқырық, фишкалар, бор, конустар. https://www.youtube.com/watch?v=jlo77qeDnSE |
||||
Сабақтыңсоңы
35-40 |
Жабдықты топпен ақырын орнына қою және басқа топтар бұны аяқтамағанша, орын тауып, жату және тізенің жерде жатуы үшін бұрылу. Оқушыларды қолы жерге созуды, тізелерді ақырын бір жақтан екінші жаққа бұруды және салмақты ақырын жерге түсіруді сұраңыз. Кең созылған қол берік ұстайтынын түсіндіру. Оқушыларды екінші жаққа ақырын бұрылып, тізіге отыруды сұраңыз. Қолды дененің бір жағынан екінші жағына қарай бұрап, омыртқаны ақрын созу. Иықты үш рет алға және үш рет артқа айналдыру жәе бұл кезде жақсылап тыныс алу. Көзді жұму және бүгін жақсы жасаған нәрсе туралы ойлану. |
Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін. Мұғалімге ысқырық |
||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
|
|
||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||||
|
||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |