|
|
Мектеп: «Жамбыл ауылының ЖОББМ» КММ |
|
|
Күні:06.02.25 Сабак 2 |
Мұғалімнің аты-жөні: Аубакиров А.Д. |
|
|
СЫНЫП: 6 |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс |
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну |
|
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады. |
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және түснеді |
|
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынын орындай алады.Оқушылар өз жолақтарымен жүруді меңгерді. |
|
|
Жетістік критерилері |
Қысқа қашықтыққа жүгіру барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және басқа топқа түсіндіре алды. |
|
Тілдік мақсат |
- Жүгіру – бегать - to run - Жаттығу – упражнениe – exercise - Төменгі сөре-низкий старт-low start - Мәре-финиш-finish |
|
Пән аралық байланыс |
жаратылыстану |
|
Алдыңғы оқу |
Жеңіл атлетика туралы теориялық мәлімет . Бастауыш сыныпта өткен арнайы жүгіру жаттығуларды жетілдіру. |
|
Дескрипторлар |
- Сөреде аяқ пен қолдың дұрыс қойылуын орындайды - Сөреден дұрыс шығуын орындай алады - Жылдамдық үдете жүгіру - Мәрені жүгіріп өтіп кетту -Жиберілген қателіктерін айтады |
|
|
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы |
Уақытты жоспарлау: Дайындық бөлім: 10-15 мин. Ұйымдасқан түрде мектеп спорт залына кіріп бір қатарға сапқа тұру. Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. «Түзеліңдер!»«Тік тұрыңдар!» «Сәлеметсіздер ме?Еркін тұрыңдар.» Сыныпты тексеру. Сабақтың мақсатын хабарлау. Оңға, солға, кері айнал! Жалпы денені қыздыру жаттығулары. Жүру жаттығулары: 1. Қолымыз жоғарыда аяқтың ұшымен жүру 2. Қол желкеде өкшемен жүру 3. Қолда аяғымызға тигізіп жүру 4. Қол алда жартылай отырып жүру 5. Қол белде толық отырып жүру 6. Қол белде отырып екі жанға секіріп жүру Жүгіру жаттығулары: 1. Қол белде аяқты артқа лақтырып жүгіру 2. Қол белде аяқты алға лақтырып жүру 3. Қол алда тіземізді жоғары көтеріп жүру 4. Қол жанда аяқты екі жанға лақтырып жүгіру 5. Қол белде жанымызбен жүгіру Жалпы бұлшық еттерді жетілдіретін жаттығулар: 1)Мойын, қол, иық бұлшық еттеріне арналған жаттығулар; 2) Дене (кеуде,арқа,қарын) бұлшық еттеріне арналған жаттығулар; 3) Аяқ бұлшық еттеріне арналған жаттығулар. |
Спорт алаңы, ысқырық |
|
Сабақтың ортасы |
-Жеңіл атлетика сабақтарында қауіпсіздік ережесімен таныстыру. -Жеңіл атлетикасының техникалық қауіпсіздігін қайталау. -Жеңіл атлетика спортының олимпиада чемпиондарына кысқаша мәлімет. Үй жануарлар жанұясымен топтастыру (тауық,ит, жылқы). Топ жетекшісі анықталып,оған бағалау парақтары тапсырылып түсіндіріледі. Төменгі сөреден қысқа қашықтық 30 м-ге жүгіру техникасын көрсеткішін мультимедиялық тақтадан суреттер көрсету арқылы түсіндірем.Әр топқа сөреде тұру техникасын, сөреден тез жылдамдық алу техникасын, мәреге жеткенде қолданылатын техникасын көрсетуді тапсыру.Оқушылар техниканы көрсетеді Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы
«Қатені тап» білімді пысықтау ойыны. (10мин) Белгіленген уақытта әр топқа өтілген тақырып бойынша сурет салу тапсырылады, бірақ суретте қате болу керек,келесі топ сол қатені табу керек. Оқушылар сурет салады, сурет бойынша өз ойларын ортаға салып талқылайды Оқушылар сыныптастарының жұмысын «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды |
Спорт алаңы, Қазақстандық спортшылардың суреттері Ысқырық секундомер Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті маркерлер «Бас бармақ»әдісі |
|
Сабақтың соңы |
Оқушы бағасымен келісетінің не келіспейтінің және неліктен екенін айтады
Оқушылармен сабақтың рефлексиясын өткіземін. Оқушыларды «Бас бармақ» әдісімен бағалау. |
Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты игергендерін көрсетеді |
|
Қосымша ақпарат |
|
|
|
Дифференциалды оқыту Барлық оқушылар орындай алады: - Сөреде аяқ пен қолдың дұрыс қойылуын орындайды Оқушылардың көпшілігі орындай алады: - Сөреден дұрыс шығуын орындай алады Кейбір оқушылар орындай алады: -Денсаулықты нығайтатын жаттығуларды,өздеріне керек жүктемелерін жасай алады. Әр жаттығудың денсаулыққа пайдасын түсінеді. |
Бағалау
–«Бас бармақ»
әдісі |
Пəнаралық байланыс -жаратылыстану. денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс, тәрбие Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. |
|
Сабақ бойынша рефлексия |
Оқушылар қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйренді. Оқушылар қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын сурет түрінде үйренуді дәптерлеріне жазды. Оқушылардың жетістіктерін айту және түсіндіру. Оқушылырға қойылатын сұрақтар: А)Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Б)Бүгінгі сабақта үйренгеніңіздің ішінен, ең пайдалысы не болды (білім немесе дағдылар) 1: 2: В). Бүгінгі сабақта үйренгендеріңіздің ішінен өзіңіздің дайындығыңызға нені пайдаланамын деп ойлайсыз? 1: Г). Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады? 1: Д). Бүгінгі сабақта қандай да бір түсініксіз сұрақтар болды ма? Бұл мəселені қалай шештіңіз/шешесіз? 1: |
|
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1: 2: |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қауіпсіздік ережесі. Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс
Қауіпсіздік ережесі. Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс
|
|
Мектеп: «Жамбыл ауылының ЖОББМ» КММ |
|
|
Күні:06.02.25 Сабак 2 |
Мұғалімнің аты-жөні: Аубакиров А.Д. |
|
|
СЫНЫП: 6 |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс |
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну |
|
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады. |
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және түснеді |
|
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынын орындай алады.Оқушылар өз жолақтарымен жүруді меңгерді. |
|
|
Жетістік критерилері |
Қысқа қашықтыққа жүгіру барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және басқа топқа түсіндіре алды. |
|
Тілдік мақсат |
- Жүгіру – бегать - to run - Жаттығу – упражнениe – exercise - Төменгі сөре-низкий старт-low start - Мәре-финиш-finish |
|
Пән аралық байланыс |
жаратылыстану |
|
Алдыңғы оқу |
Жеңіл атлетика туралы теориялық мәлімет . Бастауыш сыныпта өткен арнайы жүгіру жаттығуларды жетілдіру. |
|
Дескрипторлар |
- Сөреде аяқ пен қолдың дұрыс қойылуын орындайды - Сөреден дұрыс шығуын орындай алады - Жылдамдық үдете жүгіру - Мәрені жүгіріп өтіп кетту -Жиберілген қателіктерін айтады |
|
|
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы |
Уақытты жоспарлау: Дайындық бөлім: 10-15 мин. Ұйымдасқан түрде мектеп спорт залына кіріп бір қатарға сапқа тұру. Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. «Түзеліңдер!»«Тік тұрыңдар!» «Сәлеметсіздер ме?Еркін тұрыңдар.» Сыныпты тексеру. Сабақтың мақсатын хабарлау. Оңға, солға, кері айнал! Жалпы денені қыздыру жаттығулары. Жүру жаттығулары: 1. Қолымыз жоғарыда аяқтың ұшымен жүру 2. Қол желкеде өкшемен жүру 3. Қолда аяғымызға тигізіп жүру 4. Қол алда жартылай отырып жүру 5. Қол белде толық отырып жүру 6. Қол белде отырып екі жанға секіріп жүру Жүгіру жаттығулары: 1. Қол белде аяқты артқа лақтырып жүгіру 2. Қол белде аяқты алға лақтырып жүру 3. Қол алда тіземізді жоғары көтеріп жүру 4. Қол жанда аяқты екі жанға лақтырып жүгіру 5. Қол белде жанымызбен жүгіру Жалпы бұлшық еттерді жетілдіретін жаттығулар: 1)Мойын, қол, иық бұлшық еттеріне арналған жаттығулар; 2) Дене (кеуде,арқа,қарын) бұлшық еттеріне арналған жаттығулар; 3) Аяқ бұлшық еттеріне арналған жаттығулар. |
Спорт алаңы, ысқырық |
|
Сабақтың ортасы |
-Жеңіл атлетика сабақтарында қауіпсіздік ережесімен таныстыру. -Жеңіл атлетикасының техникалық қауіпсіздігін қайталау. -Жеңіл атлетика спортының олимпиада чемпиондарына кысқаша мәлімет. Үй жануарлар жанұясымен топтастыру (тауық,ит, жылқы). Топ жетекшісі анықталып,оған бағалау парақтары тапсырылып түсіндіріледі. Төменгі сөреден қысқа қашықтық 30 м-ге жүгіру техникасын көрсеткішін мультимедиялық тақтадан суреттер көрсету арқылы түсіндірем.Әр топқа сөреде тұру техникасын, сөреден тез жылдамдық алу техникасын, мәреге жеткенде қолданылатын техникасын көрсетуді тапсыру.Оқушылар техниканы көрсетеді Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы
«Қатені тап» білімді пысықтау ойыны. (10мин) Белгіленген уақытта әр топқа өтілген тақырып бойынша сурет салу тапсырылады, бірақ суретте қате болу керек,келесі топ сол қатені табу керек. Оқушылар сурет салады, сурет бойынша өз ойларын ортаға салып талқылайды Оқушылар сыныптастарының жұмысын «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды |
Спорт алаңы, Қазақстандық спортшылардың суреттері Ысқырық секундомер Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті маркерлер «Бас бармақ»әдісі |
|
Сабақтың соңы |
Оқушы бағасымен келісетінің не келіспейтінің және неліктен екенін айтады
Оқушылармен сабақтың рефлексиясын өткіземін. Оқушыларды «Бас бармақ» әдісімен бағалау. |
Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты игергендерін көрсетеді |
|
Қосымша ақпарат |
|
|
|
Дифференциалды оқыту Барлық оқушылар орындай алады: - Сөреде аяқ пен қолдың дұрыс қойылуын орындайды Оқушылардың көпшілігі орындай алады: - Сөреден дұрыс шығуын орындай алады Кейбір оқушылар орындай алады: -Денсаулықты нығайтатын жаттығуларды,өздеріне керек жүктемелерін жасай алады. Әр жаттығудың денсаулыққа пайдасын түсінеді. |
Бағалау
–«Бас бармақ»
әдісі |
Пəнаралық байланыс -жаратылыстану. денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс, тәрбие Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. |
|
Сабақ бойынша рефлексия |
Оқушылар қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйренді. Оқушылар қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын сурет түрінде үйренуді дәптерлеріне жазды. Оқушылардың жетістіктерін айту және түсіндіру. Оқушылырға қойылатын сұрақтар: А)Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Б)Бүгінгі сабақта үйренгеніңіздің ішінен, ең пайдалысы не болды (білім немесе дағдылар) 1: 2: В). Бүгінгі сабақта үйренгендеріңіздің ішінен өзіңіздің дайындығыңызға нені пайдаланамын деп ойлайсыз? 1: Г). Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады? 1: Д). Бүгінгі сабақта қандай да бір түсініксіз сұрақтар болды ма? Бұл мəселені қалай шештіңіз/шешесіз? 1: |
|
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1: 2: |
||
шағым қалдыра аласыз














