Қауіпсіздік ережесі. Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қауіпсіздік ережесі. Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс

Материал туралы қысқаша түсінік
Қауіпсіздік ережесі. Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мектеп: «Жамбыл ауылының ЖОББМ» КММ

Күні:06.02.25

Сабак 2

Мұғалімнің аты-жөні: Аубакиров А.Д.

СЫНЫП: 6

Қатысқандар: 4

Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі.

Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары


6.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну



Сабақ мақсаттары








Барлық оқушылар орындай алады:

Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және түснеді

Кейбір оқушылар орындай алады:

Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынын орындай алады.Оқушылар өз жолақтарымен жүруді меңгерді.


Жетістік критерилері

Қысқа қашықтыққа жүгіру барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және басқа топқа түсіндіре алды.

Тілдік мақсат

- Жүгіру – бегать - to run

- Жаттығу – упражнениe – exercise

- Төменгі сөре-низкий старт-low start

- Мәре-финиш-finish


Пән аралық байланыс

жаратылыстану

Алдыңғы оқу


Жеңіл атлетика туралы теориялық мәлімет . Бастауыш сыныпта өткен арнайы жүгіру жаттығуларды жетілдіру.

Дескрипторлар

- Сөреде аяқ пен қолдың дұрыс қойылуын орындайды

- Сөреден дұрыс шығуын орындай алады

- Жылдамдық үдете жүгіру

- Мәрені жүгіріп өтіп кетту

-Жиберілген қателіктерін айтады




Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың барысы


Уақытты жоспарлау: Дайындық бөлім: 10-15 мин.

Ұйымдасқан түрде мектеп спорт залына кіріп бір қатарға сапқа тұру. Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. «Түзеліңдер!»«Тік тұрыңдар!»

«Сәлеметсіздер ме?Еркін тұрыңдар.»

Сыныпты тексеру.

Сабақтың мақсатын хабарлау.

Оңға, солға, кері айнал!

Жалпы денені қыздыру жаттығулары.

Жүру жаттығулары:

1. Қолымыз жоғарыда аяқтың ұшымен жүру

2. Қол желкеде өкшемен жүру

3. Қолда аяғымызға тигізіп жүру

4. Қол алда жартылай отырып жүру

5. Қол белде толық отырып жүру

6. Қол белде отырып екі жанға секіріп жүру

Жүгіру жаттығулары:

1. Қол белде аяқты артқа лақтырып жүгіру

2. Қол белде аяқты алға лақтырып жүру

3. Қол алда тіземізді жоғары көтеріп жүру

4. Қол жанда аяқты екі жанға лақтырып жүгіру

5. Қол белде жанымызбен жүгіру

Жалпы бұлшық еттерді жетілдіретін жаттығулар:

1)Мойын, қол, иық бұлшық еттеріне арналған жаттығулар;

2) Дене (кеуде,арқа,қарын) бұлшық еттеріне арналған жаттығулар;

3) Аяқ бұлшық еттеріне арналған жаттығулар.

Спорт алаңы, ысқырық

Сабақтың ортасы





-Жеңіл атлетика сабақтарында қауіпсіздік ережесімен таныстыру.

-Жеңіл атлетикасының техникалық қауіпсіздігін қайталау.

-Жеңіл атлетика спортының олимпиада чемпиондарына кысқаша мәлімет.


Үй жануарлар жанұясымен топтастыру (тауық,ит, жылқы). Топ жетекшісі анықталып,оған бағалау парақтары тапсырылып түсіндіріледі. Төменгі сөреден қысқа қашықтық 30 м-ге жүгіру техникасын көрсеткішін мультимедиялық тақтадан суреттер көрсету арқылы түсіндірем.Әр топқа сөреде тұру техникасын, сөреден тез жылдамдық алу техникасын, мәреге жеткенде қолданылатын техникасын көрсетуді тапсыру.Оқушылар техниканы көрсетеді

Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы

  • - «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп, бір-бір жарым қадам санап алып, қолды сөре сызығынының үстіне және итеретін аяқты алдыңғы ұшына қойып, итермейтін аяқтың тізесі, итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде болады, салмақ қолға түседі.

  • «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам басып, қолды алға-артқа сермеп жүгіреді.

  • Оқушыларды уақытты есепке алып қысқа қашықтыққа жүгірту.


«Қатені тап» білімді пысықтау ойыны. (10мин) Белгіленген уақытта әр топқа өтілген тақырып бойынша сурет салу тапсырылады, бірақ суретте қате болу керек,келесі топ сол қатені табу керек. Оқушылар сурет салады, сурет бойынша өз ойларын ортаға салып талқылайды


Оқушылар сыныптастарының жұмысын «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды

Спорт алаңы,

Қазақстандық спортшылардың суреттері











Ысқырық










секундомер








Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті маркерлер



«Бас бармақ»әдісі





Сабақтың соңы


Оқушы бағасымен келісетінің не келіспейтінің және неліктен екенін айтады


Оқушылармен сабақтың рефлексиясын өткіземін.


Оқушыларды «Бас бармақ» әдісімен бағалау.





Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты игергендерін көрсетеді

Қосымша ақпарат




Дифференциалды оқыту Барлық оқушылар орындай алады:

- Сөреде аяқ пен қолдың дұрыс қойылуын орындайды Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

- Сөреден дұрыс шығуын орындай алады

Кейбір оқушылар орындай алады:

-Денсаулықты нығайтатын жаттығуларды,өздеріне керек жүктемелерін жасай алады.

Әр жаттығудың денсаулыққа пайдасын түсінеді.


Бағалау –«Бас бармақ» әдісі

Пəнаралық байланыс -жаратылыстану.

денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс, тәрбие

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы.


Сабақ бойынша рефлексия


Оқушылар қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйренді. Оқушылар қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын сурет түрінде үйренуді дәптерлеріне жазды. Оқушылардың жетістіктерін айту және түсіндіру.

Оқушылырға қойылатын сұрақтар:

А)Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Б)Бүгінгі сабақта үйренгеніңіздің ішінен, ең пайдалысы не болды (білім немесе дағдылар)

1:

2:

В). Бүгінгі сабақта үйренгендеріңіздің ішінен өзіңіздің дайындығыңызға нені пайдаланамын деп

ойлайсыз?

1:

Г). Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады?

1:

Д). Бүгінгі сабақта қандай да бір түсініксіз сұрақтар болды ма? Бұл мəселені қалай шештіңіз/шешесіз?

1:


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту

мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма

қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2:


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.02.2025
139
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі