Тексерілді:
Сыныбы: 8 «А» Күні:
|
Сабақтың тақырыбы |
Төменгі сөре 30 метр, 60 метр |
|||||||
|
Мақсаты |
Тақырыптың маңыздылығымен таныстыру, денесін жаттықтыру, алған білімін өмірде қолдана алуын қалыптастыру. |
|||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. |
|||||||
|
Психологиялық дайындық «Жүректен — жүрекке» шеңбері |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
||||||
|
Топқа бөлу |
Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу |
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Шығармашылық тапсырма |
|
||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
|
||||||
|
Жаңа сабақ |
Арнайы жүгіру жаттығулары. Төменгі сөре 30 метр, 60 метр Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
|||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
|||||||
|
Үйге тапсырма |
Жаттығу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
||||||
|
Бағалау
|
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады.
|
||||||
|
Кері байланыс |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қауіпсіздік ережесі. Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру
Қауіпсіздік ережесі. Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру
Тексерілді:
Сыныбы: 8 «А» Күні:
|
Сабақтың тақырыбы |
Төменгі сөре 30 метр, 60 метр |
|||||||
|
Мақсаты |
Тақырыптың маңыздылығымен таныстыру, денесін жаттықтыру, алған білімін өмірде қолдана алуын қалыптастыру. |
|||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. |
|||||||
|
Психологиялық дайындық «Жүректен — жүрекке» шеңбері |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
||||||
|
Топқа бөлу |
Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу |
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Шығармашылық тапсырма |
|
||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
|
||||||
|
Жаңа сабақ |
Арнайы жүгіру жаттығулары. Төменгі сөре 30 метр, 60 метр Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
|||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
|||||||
|
Үйге тапсырма |
Жаттығу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
||||||
|
Бағалау
|
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады.
|
||||||
|
Кері байланыс |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













