Сабақтың
ортасы 23
минут
12
минут
11
минут
|
1.Футбол ойынының презентациясы.
№1тапсырма
(С,
ЖЖ) Оқушылар жұпта техника
қауіпсіздігі бойынша нұсқаулықты меңгеруге арналған сұрақтар қойып,
білімдерін тексереді
Ұстаз осы
тапсырманы үшін оқушыларды
ойын тәсілі
бойынша бөледі
"Көзбен
ату". Оқушылар шеңбер бойына тұрып, көздерін жұмады. Ұстаздың
командасы бойынша көздерін ашып өз жұбын іздейді. Егер көздері
кездессе, жұп құрып шеңберден шығады.
(С, ЖЖ,
Э, Ф) Оқушылар жұпта жұмыс
жасап, арнайы әрекеттерді қарастырады: Оқушылар 10-12 м қашықтықта
кеуде тұсынан (іш тұсы немесе одан төмен) көтерілудің ішкі бөлікте
тұрып допты лақтырады. Серіктес денесінің тиісті бөлігімен, доптың
түсуіне жол бермей, оны тоқтатып қабылдап алады және сол биіктікте
қайтадан лақтырады. Дәл осылай жүгіріп бара жатып 15-18 м
қашықтықта орындайды.
Дескриптор:
-оқушы доппен жүру және
қабылдау,беру техникаларын орындалуын салыстырады және
талдайды
ҚБ: өзін-өзі
бағалау
№2
тапсырма
(С, Т, К,
Ж) Оқушылар топтарға
бөлініп, "Допты шаршы ішінде лақтыру" ойынын ойнайды (4-еуі 1-еуге
қарсы, 6-ауы 2-еуге қарсы, 8 3-еуге қарсы)
(С, Т,
Э) Оқушылар топтарға
бөлініп, "Жетеу жетеуге қарсы" ойынын ойнайды Екі команда жеті
ойыншыдан және қақпашы қорғайтын бір стандартты қақпадан құралып,
алаңның жарты бөлігінде ойнайды. 4 қорғаушы және 3 жартылай
қорғаушы үш шабуылдаушыдан, үш жартылай шабуылдаушыдан және бір
қорғаушыдан қапаны қорғайды. Шабуылдаушы команда қорқаушы қорғап
тұрған қақпаға допты кіргізуге, қорғалушы команда шабуылды бұзып,
допты алаңның орталық сызығы бойынша өткізуге
тырысады.
Ойын допты орталық сызыққа
қарай шығарудан басталады. Шабуылдаушы команда допқа ие болып,
шабуылда қақпаға қарай жүргізіп, допты кіргізуге тырысады. Егер
допты кіргізсе, 3-4 ұпайға ие болады. Егер қорғалушы команда допты
тартып ала алса, допты ұсыну арқылы, орталық сызыққа дейін жүргізіп
және айналып және одан допты өткізіп шабуылды бастайды. Бұл үшін
қорғалушы команда 1 ұпай Шабуылдаушы команда допты жоғалтқанда 1
ұпай алады. Шабуылдаушы команда допты жоғалтқан сәтте қорғанушы
функциясын орындауға ауысып, допты орталық сызық арқылы өткізуге
кедергі келтіреді
Ережеге сай оқушылар шабуылшы
және қорғаушының тактикасын құрып екі топқа бөлініп футбол ойынын
ойнайды.
Дескриптор:
Оқушы доппен орындалу
техникаларын тактикалық әрекеттерде
қолданады
ҚБ: топтық
бағалау
|
Техника
қауіпсіздігі бойынша нұсқаулықтан өту туралы қолтаңбаларды тіркеуге
арналған журнал
Футбол
ойынының техникасын оқуға арналған сілтеме
https://massaget.kz/layfstayl/sport/bul_kyzyk/46242
"Жетеу
жетеуге қарсы" ойынына сілтеме
http://footballtoplay.
blogspot.com/p/blog-page_18.html
Шабуылшының
үш бұрыш тактикасы.
https://www.youtube.
com/watch? v=AcnCDiioxO4
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|