Материалдар / Қауіпсіздік ережесі. Сымбат және үйлестіру

Қауіпсіздік ережесі. Сымбат және үйлестіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға сымбат үйлесімділігін үйрету
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

3-Бөлім Шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау арқылы гимнастикалық жаттығулар

Педагогтың аты-жөні

Ахметов Ж.Қ

Күні 09.11.2023 ж


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі. Сымбат және үйлестіру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.3.2.1 жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау

1.3.4.1 бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау

Сабақтың мақсаты

О0ушыларды жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттайды


Құндылықтарды дарыту

Оқушылар жаттығулар арқылы бір-бірімен қарым –қатынас орнатады. Ұйымшылдыққа тәрбиеленеді.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Дене дайындық жаттығулары.

1.Оқушыларды алаң бойлап жүгірту

2.Шеңбер бойынша тұрғызу

3.Мойынға жаттығулар жасау

4.Иыққа жаттығулар жасау

5.Белге жаттығулар жасау

6.Аяққа жаттығулар жасау

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ














Әр жаттығу үшін кең, таза кеңістік,ысқырық , конус, Бағалауға арналған түрлі-түсті қағаз

Ортасы

Жаңа сабақты түсіндіру

Сымбатқа арналған жалпы дамыту жаттығуларын үйрену.Оқушылардың омыртқасының қисаюына әкеліп соғатын негізгі себептерді атап шығып,

-қарқынды өсу кезінде омыртқаға күш салмай дұрыс отыру

-дұрыс емес жумыстағы дене тұрысы

-әлсіз бұлшық етті қаңқа

-арқа жарақаты

Оқушылар еліктеу жаттығулар кешенін орындайды.

Жаттығу1. «Өс,көкорай шөп».

Б.қ.-қолдар иыққа.

1-2-аяқ ұшына тұрып,қолдар үстіне астына,

3-4-Б.қ.-қа оралу-тынысшығару

Жаттығу 2. «Саңырауқұлақ».

Б.қ.-төмен тізерлеп отыру,тізені қолмен құшақтау.

1-2-3-асықпай түргелу,қолдар екі жаққа-тынысалу.

4-Б.қ.-қа оралу-тынысшығару

Жаттығу 3. «Отыншы».

Б.қ.-аяқ алшақ,қолдар төменде «құлыпта».

1-2-қолдар жоғары тыныс алу ( «балтаны сермеу»),

3-жылдам алға еңкею,қолдар төмен тыныс шығару(дауыстап «ха!»деу).

4-Б.қ.

Жаттығу «Сорғы».

Б.қ.-аяқтар алшақ.

1-қолдарды бүйірге сырғытып,солға баяу иілу,сол қол төмен,оң қол қолтық астына(сорғының ысылдаған дыбысын келтіру).

2-Б.қ.-қа оралу-тыныс шығару

3-4-дәл осыны басқа жаққа істеу.

Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді

Топтар бір-біріне ойын барысында байқаған, көрген екі жақсы орындаған жағын айтып, ұсыныс түрінде бір тілек айтады.

қарсылас топтың аумағына өтеді

туды алып, кері өз аумағына жүгіріп шығады

өз аумағына өткен оқушыларды ұстап үлгереді


Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау







ҚБ «Бағдаршам»









ҚБ «От шашу»




Әр жаттығуға арналған үлкен, таза кеңістік, ысқырық, секундомер, конустар, фишкалар.



Сабақтың соңы


Рефлексия.

Өзін-өзі бағалау анализі.

- Бүгінгі сабақтан өзіңе не алдың?

- Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай болды?

- Өз көңіл күйінді белгімен көрсет


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!