Қауіпсіздік ережесі.Жалпы дамытуға арналған жаттығулар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қауіпсіздік ережесі.Жалпы дамытуға арналған жаттығулар

Материал туралы қысқаша түсінік
Гимнастиканың негізгі элементтері.Қауіпсіздік ережесі.Жалпы дамытуға арналған жаттығулар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК




«Бекітемін»___________

Колледж әдіскері: Сербурина Н.А.

«Келісемін» ___________

Сынып жетекшісі: Кутуева Шынар









Тақырыбы:

Өтетін орыны: «№4 ЖОББМ» КММ

Сынып: 4«а»

Мерзімі:08.11.24

Тобы: БББ 22-09-03

Машықкер: Жакупова Акниет

Баға: «___»__________________













Семей, 2024


Бөлім:

Гимнастиканың негізгі элементтері


Педагогтің

аты-жөні:

Жакупова Акниет

Күні:08.11.24

Сынып: 4

Қатысушылар саны:17

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі.

Жалпы дамытуға арналған жаттығулар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану

Сабақтың мақсаты

Оқушыларр жалпы дамытуға арналған жаттығу элементтерін пайдалану арқылы қозғалыс дағдыларын,допты пайдалану арқылы комнадада жұмыс жасалу жағдыларын дамытады,қарапайым техниканы пайдалану арқылы тапсырмалар орындауды үйренеді.

Жеке және топтық жұмыс арқылы гимнастикалық жаттығуларды орындайды.


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

6 минут

Ұйымдастыру кезені

1)Оқушылармен амандасу

2)Сапқа тұрғызу,түгендеу

Сабақ барысын түсіндіру.Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.

Шаттық шеңбері

Дене мүшелерімен амандасу (көзбен,қол алысып,құлақпен,аяқпен амандасу)

-Екі көз не үшін керек?

-Екі құлақ не үшін керек?

-Екі қол не үшін қажет?

-Екі аяқ не үшін қажет?

-Ал бас не үшін керек?

Дұрыс балалар олай болса мен сендердің барлық дене мүшелеріне саулық тілеймін.

Жұмыс ережесіне келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта,ұжымда)

(Ұ)«Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын.




-Жақсыларды көру үшін

-Ақыл-кеңес тыңдау үшін

-Елге көмек беру үшін

-Шетте жүрсең туған жерге жету үшін

-Бәрін-бәрін ойлау үшін





Мақтау,

мадақтау




Сабақтың ортасы

26 минут












Жүру бағытында орындалатын жаттығулар:

1.Екі қолды жоғары көтеріп,аяқтың ұшымен жүру

2.Қол белде,өкшемен жүру

3.Қол желкеде,жартылай отырып жүру

Жүгіру бағытында орындалатын жаттығулар:

1.Жеңіл жүгіріс

2.Тізені алға көтеріп жүгіру

3.Қолды артқа қойып,аяқты артқа сермей жүгіру


(С.Т.ҚБ) Команданың ойыншылары ойын алаңының алдыңғы сызығында тұрады.

Алаңның жаныңдағы сызық 0,5 м-ге бөлінеді.

Мұғалім әр командадан бір-бір ойыншыны шақырады,олар ортаға шығады,мұғалімнің белгісі бойынша допты лақтырады,оны бар күштерін с алып жерге ұрып,жанындағы сызықтың бойымен жүгіреді.

Доп ауада болған кезде қанша бөлікті жүгіріп өтсе,сонша ұпай жинайды.

Көп ұпай жинаған команда жеңіске жетеді.


( С.Ж.ҚБ)Сынып екі командаға бөлінеді.Екі ойын алаңы дайындалады.Әр алаңда бір-бірінен 5-6м қашықтықта орналасқан екі параллель сызық сызылады.

Параллель сызықтардың жанына ойыншылар жұп болып сапқа тұрады.Жұптардың арасындағы интервал 1 м болады.Бағытталушы ойыншылардың қолында доп болады.Қолында жоғары көтерген шеңбер бар ойыншы жұптардың арасында жүріп отырады.

Шеңбер ойыншылардың алдында келген кезде допты шеңберге түсетіндей етіп беруі керек.Ойын команданың барлық ойыншылары допты беріп біткенге дейін жалғасады.Көп ұпай жинаған команда жеңіске жетеді.


(С,Т,ҚБ) «Төрт жаққа бағытталған доп».

О йыншылар төрт команда құрады.Әр команданың бір ойыншысы өз ойыншыларына қарама-қарсы шеңберге тұрады.Мұғалімнің белгісі бойынша олар өз командасының бірінші ойыншысына допты лақтырады.

Допты кері алған соң ,оны екінші ойыншыға береді.

Допты алған соңғы ойыншы шеңберге келеді де,шеңбердегі ойыншы саптағы бірінші ойыншы болып тұрады.

Ойын шеңберде бірінші тұрған ойыншы қайта шеңберге келгенге дейін жалғасады.

Ойында шеңберге көп ойыншысы болған команда жеңіске жетеді.

Жалпы дене жаттығуларын оырндайды










Оқушылар белсенділік танытады.












Тапсырманы барлық оқушылар қатысып белсенді орындайды.
















Белсене командамен жұмыс жасайды.






Мақтау,

Мадақтау















Мақтау,

Мадақтау


















Мақтау мадақтау












Сабақтың соңы

6 минут














2 минутт

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Ой толғаныс кезеңі.

( С,ЖЖ) «Қағып ал да,қайтаа лақтыр»

Сынып командаларға бөлінеді.

Әр команда алаңның бір жағына екі жерге сапқа тұрады.

Командалар допты қағып алып,қайта беріп дайындалады.

Нұсқа:ойын екі команда жарысатын тор арқылы ойналады.

Допты тек төменнен лақтырып,қайта алу керек.

Допты көп қағып алған командаа жеңіске жетеді.















Мақтау,

мадақтау


Рефлексия

«Бас бармақ» әдісі

Кері байланыс жасайды





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2024
184
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі